Adım atmak için muhteşem olmak zorunda değilsin, fakat muhteşem olmak için adım atmak zorundasın.

Çarşamba, Eylül 1

Yeni Oyun Nickleri

Yeni oyun nicklerine geçmeden önce mükemmel bir oyun sitesini tanıtacağım size.

Oyun Sitesinin Adresi: Uzayın Hakimi


Site henüz yeni açıldığı için kendinizi çok rahat geliştirebilirsiniz. İlk evrenin ismi Alnair. Alnair Evreni'nin açılış konusu forumda yer alıyor. Forum konusu için Tıklayın.

Çok zevkli bir oyun Uzayın Hakimi. Evrende en güçlü olmaya çalışıyorsunuz ve biliyorsunuz en güçlü olmanın iki temel prensibi vardır erken davranmalı ve cesaret etmelisiniz. Ben de kisme duymadan size bu adresi verip ilk prensip olan erken davranma fırsatını size sunuyorum. Tekniklerle ilgili bilgileri bana danışabilirsiniz. Bende Alnair Evreni'ndeyim nickim GMNickleri, ittifak kurarsanız beni çağırmayı sakın unutmayın !

Kayıt linki => Ücretsiz Kayıt Ol

Sitenin ayrıca forumu da bulunuyor, destek bildirimlerinizi ister buradan ister oyun içinden açabiliyorsunuz. Bol zevkli dakikalar..

0 yorum: