Adım atmak için muhteşem olmak zorunda değilsin, fakat muhteşem olmak için adım atmak zorundasın.

Cuma, Eylül 3

Sevdim msn nickleri


Kücüktüm, şekerimi caldılar sonra oyuncaklarımı.. Sonra noldu biliyormusun ? kaLbimi caLdılar..

meLEgim diyen seytanların arasında yasıyorum.

‘’Hoscakal’’.. Sen gittikten sonra kalabilirmiyim sence?
Olmazsa olmazım ‘sen’
Yoksun işte…





gözlerin yaşlı kalbin puslu ruhun perişan içinde bir kor
sebebide benim ama çarede ben bak seni gene deli gibi sevende ben





Bugün sokaklar çok sessiz,gene gecemde kabus kol gezdi
Bu bedende zaten çok bezmiş,inan açtım beatimi son sesti





Geçmişte söylemediğimi ve gözlerimi kapayarak fısıldıyorum şimdi..
Bil ki..! Çok sevdim seni...




^^Eserinle Mutlu musun?^^

Sevdim msn nickleri

Biliyorum...
Gözlerinde herseyin açik seçik yazdigi benim nazar aslinda da
Dedim ya;
Artik konusmuyorum...




  msn nick

Tadın hala dudaklarımda inanırmısın?
Ellerim her gittiğinde dudaklarıma uslu duramıyor
Seni özlüyorum.
Hala hissediyorum saç tellerini kucağımda İçimi alıp götürüyor terbiyesiz düşünceler
Beynimin zevk sularında boğuluyorum.
Sonra duruyor ağlıyorum yine yine yine ağlıyorum
Camı açıyorum ve öyle bi sessizlikle bakıyorumki dışarı
Biliyorum bu yaşanmışlıkların tanrısı sokaklar duyuyor çığlıklarımı.
Ellerimi boynumda gezdiriyorum ve içimden geçiriyorum
Kal dediğinde kalmalıydım,kalmalıydım ..





Yazık ettin yazık, kendinden çok bana !..





hayatta Hiç hata Yapmadım Diyosan Hiç şekilli yola başlamamışşsın ..



  arama sözleri

Son GüLenin iyi GüLdüğünü söyLerler
Sor FotoğrafçıLara
Hangimiz Daha Fotojenik ? xD




Biliyorum Sevdiğim Aşk Bu..
Aşk'ta Sensin...





Zorlama hiç boşuna içinden gelmedi sevmek...
Kanatlanıp uçsan o kuşuda tutsan kafesini açsanda beni aldattın...





Beyaz bir bez sallıyorum gözyaşlarına
Bulut gibi dağılırken sevdamın serçeleri





Hayvanları seviyorum, bana birisini hatırlatıyor

Ben sadece senin gözlerinin icinde kaybolmayı becerebilmisim..

Hatırlıyorum da soyledigim o iki kelimeyi duymamıssın sen, kalbimin kırılısını duymadıgın gibi..

Anne canımı yaktılar, kalbimi pamuk helva sandılar

0 yorum: