Adım atmak için muhteşem olmak zorunda değilsin, fakat muhteşem olmak için adım atmak zorundasın.

Pazartesi, Ağustos 3

Suskun msn nickleri

KonuştukLarımDan çok…SustukLarıma KuLak Ver…
Suskun msn nickleri
kudur yeriNde durMa ya da dur cOk umrumda


acıLar sevMenin ruH ikiziYmişş



YapaYanLıs*mM ßu dünyaDa


affediLmeyi çok seven yaramaz bi cocuğum!



o kdr tatLııyım ki jeLibonlar ßiLé ßeni kıskanıyo



ßna ßir ösür ßorcun vardı
SiLDimm
haDi!!
ÇEK GİT!


ѕαтαηιѕlιk ѕιуαн gιуιηмєкlє σlѕαуdı ραραzlαя düηуαηıη єη ßαßα ѕαтαηιѕтι σlυяdυ xD


giT keNdiNi c0k seVdiRmeDeN!!!!


siYahıNı bıRakta keL deRdi siİL yeTeR


KaLLL!!!!!!! giTTigiN yeRde muTLu oL!


YaLnızLık beNim sEvDam! çEkeR giDeRim


düşüNmuy0Rum aRtk seNi yaLaN sevgiLii!


O kadar mutLuyum ki ağLayasım geLiyoR


Sen gideRken ben dönüYodum diyenLer! Beraber gideLim bakaLım hangimiz daha önCe dönücek!


xxx


Aşkım diYişini özLedm O keLime en çok senLe yakıştı bana


Herkes duRuşumdaki asi çocuğu söyLüyor.Kimse içimdeki masumLuğu göRmüyor!!

kral msn sözleri
Ya sen oLacaksın oLman gereken yeRde ya Da yerin boş kaLacak kiRaLık sevgiLiLerle (;


*Kendi içimde boğuluyorumm
*Kendi içimde yok oluyorum


[Kan DamLar Dokunduğun YerLerden!]


darĸneѕѕ kυenCн


Dünya nüfusuna göre her erkeğe 2 kız düşüyormuş Benim hakkımı kim yiyorsa haram zıkkım olsun


"Özletmeyin Azrail’i Ayartmayın yalnızlığı aleyhime Kurban edin beni düşsüzlüğüme Daha fazla zorlamayın öyküsüzlüğümü İsnat edilen tüm suçları kabul ediyorum


Suskunluğum / tek suçum



aCı iLe Ask iLe ByüyoRumm


Değmezmiş Sana


AğLamak Yok Söz veRdim Tanrı'ya Beni cok UtandıRdı GözzLeRim!


eLime şişe aLnca geLiR Dost biLdikLeRm Şişe dibine vuRunca gdeR geçmişini ***tikLeRm !


HeRseysn Sen


Bazen biRseyLeR iLk askımı hatıRLatsa da Son Askım Sensin asLa anLamasanda !!


Sevmesende beni özLedm sesini


Bana biR vedayı çok göRenin aRkasından DUR diyemem!!!!


*-/ şêvdïğïmê pïŞmâñım \-*


/*-+ ölsêmdê kµrtµLşâm +-*\

1 yorum:

Adsız dedi ki...

dünyada her 1 erkeğe 2 kız düşüormuş bnm hakkımı kim yiyorsa haram zıkkım olsun