Adım atmak için muhteşem olmak zorunda değilsin, fakat muhteşem olmak için adım atmak zorundasın.

Perşembe, Ağustos 27

Karma msn nickleri

UyKuuu .....
- arkadan vurur yaLnızLık..

SessizLiğimi DinLiyorum..

Karma msn nickleri
SesssizLiğim BiLe Bana İsyankar...


DiLim LaL ....



EtraFımda ki Aciz İnsaLaR,
NeFesinizi,GöLgenizi,


Uzak Tutun Benden...


Ben DeğerLiyim siz Gibi AcizLer'den...






Ne Desem Seni Geriye Getirmez
Ne Desem Acımı Yok Edemez...







Kurtar beni...
Kutsar qibi...
Niyetinden vazqeçer qibi..
Kelebek ömrüne yas tutar qibi...
Gözlerimde sen arar gibi
Kurtar beni !









Don't stop the music`




(tek-el)'inLe Tut eLimi..
(aL-koL)'Larına saR beni..
n(efes)'ine muhtacım...!



değişik yeni sözler



Gözlerim Dolu Dolu Oluyor,
Bilinmez Niye...



Ağlamak Güzeldir...
Süzülürken Yaşlar Gözünden...




Bugün Anladım Beni Sevmediğini
Sadece Tanıdık,Sana Yakın Biriyim...


GöηüL ιηfιLαк нαLιηdє şιмdι
αуяıLıк Fıятıηαѕı вσğαzıмα кαçαη…



Katil Benim `...




arkadan vurur yaLnızLık..






İliklerime Kadar Hissettim Soğukluğunu...





Bu Aşk Beni Yorar...






Yıkılmadı dağ…
Çatlamadı toprak…
Yarılmadı deniz…
Dünya aynı dünya...
Eylül de geçer sessiz…
Ömür de geçiyor sensiz...










Gec oLdu ama anLadım..


Kimse giderken götürmüyor sevgiLeri yanında


YanıLqıLarımı yüzüme vurmayın
İcimdeki cocuqun masaL saatine denk geLdi aşk
AnLadım dedim ya
Daha fazLa yormayın..




Artık Kısa Cümleler Kuruyorum ...






Galiba Kendinizi Pek Enteresan Sanıyorsunuz
Büyümeyen Adam Sendromu Bu Ama Yaşlanıyorsunuz
Küstah Taklidi Yapan Erkekler Familyasından
Milyarlarca Zavallı Adam Midemi Kaldıran...



Ufak Hamlelerle,Derin Darbelerdeyim...



Mutlu Aşk Varsa Da,Mutlu Son Yoktur.



Vazgeçtim Dünyadan...



İnsan Kadar Kendine Güvenen Bir Acim Görmedim,
İnsan Kadar Nankörünü,Bahsettiğiniz Kedilerde Bile Görmedim..








Küllerimden Doğar Mıyım Sana Doğru...





İçimden Bir Ses Sessizlik Diyor...



Canım Yalnızca Sevmek İstiyor Seni...





..Bazen Öpmeden Öpmektir Sanki...





Katle kendimden başladım!
Ne varsa geçmişten kalan,
Paramparça olmalı!

0 yorum: