Adım atmak için muhteşem olmak zorunda değilsin, fakat muhteşem olmak için adım atmak zorundasın.

Cumartesi, Ağustos 29

Karamsar msn sözleri

Yaprak döken gençligimin satir aralarinda alti kirmiziyla çizilmis ve tirnak içine alinmis suskunlugumun bas harflerisin.


Karamsar msn sözleri
Ben seni dün sevmedim, çünkü dün bitti. Ben seni bugün sevmedim çünkü bugün bitecek. Ben seni yarin sevdim çünkü yarinlar hiç bitmeyecek...


Yalnizlik gecelerin,Umit bekleyenlerin,Hayal caresizlerin,Yagmur sokaklarin, Tebessum dudaklarin, Sen ise yalniz benimsin birtanem...


Bir romandın okuyupta bitirmediğim, Bir hayaldin yalvarıp da hükmedemediğim, Bir sendin merhaba deyipte elveda diyemediğim. Tek bildiğim var oda SENI COK OZLEDIGIM



İnsanlar hep birilerinin peşinden koşarlar, ama dönüp de kendi peşlerinden koşanlara hiç bakmazlar...

aRamızDa ßir kaPı waR azRaiLLe… ßiRde kaPının aRkaSını meRak etMemi sağLayan $eyTanıMm…




baK bu s0n yaNqın iÇimdé…s0n FıRtına özLémiNdé… iYi izLé s0nuNu bu yaLan a$kında s0n péRdé…!!





buRası bénim yérim… kéndimLé iLqiLi bi pRobLémim vaRsa bıRak d0ktoRum oLan “bén” uğRa$iim…!!





sévémédim védaLaRı..!!





sébépsiz géL-gitLér… Çıkı$ı oLmayan LabiRéntLéR… avuçLarıma iyi bak o uçanLaR kaLbimdén kaLan küLLéR…



aşkı ifade eden sözler

düN géCé sağıR oLdm séssizLikté… vé s0n péRi masaLımı yakıp ısıNdım şömiNédé…




akLıma dü$en ßi kaç meLek kayßoLmu$ LabiRendLeRimde çığLık çığLığa yaRdım isDiyoRLaR ßense $eyTanıMın sağıRLığınDayım..





Duvarlar üstüme geldikçe kendime 10 parmaklı bi surat yaptım… x(




nedense son darbeyi kalbime attın… kendimi 3 yerimden bıçakladım… nedense acımadım…




saNıRım seNsiz ßi geCeye Daha HoşgeLdim…





ßen biLiRdiM asLında dü$ünDüğüMü yapmayı… seNi çıkaRıp eviNdeN daR s0kakta boğMayı… ßen biLiRdim aRdıNdaNda keNdi kaFama SıkMayı..!!




$$$... SuS koNuşma... şeyTaNımLa beN veRiRim aRdık kaRaRLaRı... saNa dü$eN saDece çekMek iDam cezaNı





én gerekLi ànLàrdà ßénim ßàsimM déngésizZz…!!!




ßu deFa ßeNsizLik öLe koySun ki saNa soL yaNın öLe acıSın ki kaLßini çıkaRıp aTmak iste içinde ßen vaRım diyé kıYaMa





seni terk edmednın tadı bile başkaydı suratındakı mor ifade kımseye bu kadar yakısmadı





biRaz özgürlük...



géç kaLdın iÇimdén kaLkan s0n gémiyé aRtık kaLbimdé saNa yér yok ki




BüKüLméz biLékLéRi késtim..!!

söLé NéDén böLé bu haLin..??

Soğuk $éhiR béDéNimi haPsét...!!

yaRdım yoLu kaPaLı bu LaNéT...!!





séNi séwMédiM saNa taBtım xS





beN ceKetimİ kaybetmİşİm sen düğme aRıyoRsun pehh . . .



Yaşamak gecenin tüm karanlığına rağmen, Buğulu bir cama güneşi çizebilmektir.YAŞAMAK DİRENMEKTİR !

0 yorum: