Güçlü bir kişilikseniz, bu en güçlü olduğunuz anlarda ortaya çıkmaz, en savunmasız, en güçsüz hissettiğiniz anda gücünüzün farkına varırsınız. Ya siz, güçlü biri misiniz?

Pazartesi, Şubat 4

Ayrılma

» Bulutlara yükledim özlemimi; şimşeklerle çaktırdım sevgimi; Yağmurlar yağdırdım gözyaşlarımla; küçük melekler gönderdim seni öpmeye geldilermi?

» Ben asla ağlamam deyip her gece yatağa yattığında aklına o gelip gözünden iki damla yaş süzülüyorsa eğer utançla işte o zaman aşıksın demektir.
.

» Kar tanesi eriyip dudaklarına indiğinde ve o bir damlanın serinliğini biriyle paylaşmak istediğinde yüzünü rüzgara dön yeter. ben o rüzgarda olacağım.

» Seni ne kadar sevdiğimi anlamak istiyorsan; yağan her yağmur damlasını yakalamaya calış.yakalayamadığın her yağmur damlası seni ne kadar sevdiğimin ispatıdır...

» Güneşin ilk ışıkları gününü aydınlattığında ve içinde doğan nedensiz sevinci biriyle paylaşmak istediğinde, pencereni aç yeter.Ben o tatlı sessizlikte seninleyim!

» Gök yüzünde bir yıldız seç büyük ve parlak olsun yanında bir yıldız daha seç büyük ve parlak olması önemli değil senin yanında olsun yeter.


» Eğer onun için herşeyi göze alıyorsan, onu her an düşünüyorsan,onun için ağlıyorsan,o senin için tekse,o senin için herşeyden değerliyse,onun bir gülmesi senin için dünyalar demekse...siz aşıksınız...

» Eğer sevdiğin seni terk etmişse onu kendi haline bırak eğer sana dönerse zaten senindir, sana dönmezse zaten hiçbir zaman senin olmamıştır.

» Bir şiir yaz bana içinde alabildiğince mutluluk olsun ayın gölgesinde unutulan sevgi tohumlarıyla yeşere dursun veya bir şarkı söyle özlemimdeki sevgiliyi anlatsın yağan yağmurlarla ıslanan bedenimi parlayan gözleriyle kurulasın.

» Aşk kaçmaktan çok kovalamak, görmekten çok özlemek, gitmekten çok beklemek, dokunmaktan çok düşünmektir.Ve aşk öyledirki nerde imkansız varsa onu seçer.

» Hayatta iki kişi tanıdım.Birisi rüyalar kadar uzak sen, diğeri sevgililer kadar yakın ben.Hayatta iki kişi tanıdım .Birisi asla benim olmayacak sen, diğeri senden başkası olmayacak sen.

Atı alan Üsküdar’ı geçti. Takibe Devam edelimmi acaba Komserim ..

Şu çocuğu doğuramadım yaaa!..İçimde kaldı.

Kedi ulaşamadığı ciğere mundar dermiş , Bak yalan Hiç Kedi konuşurmu yaw.

Kızıma ağırlığıyla altın verdiler vermedim , Sen bedava al yoksa evde kalacak .
.

Çorbamdan kıl çıktı.. Beni kimle aldatıyosunuz aşçı bey?..

Bu akşam ölürüm beni kimse tutamaz , Tutarsa bir deniz tutar midem bulanır kusarım.

Bayram değil, seyran değil.. hay allah arkası aklıma gelmedi.

Hava korsanı uçağı kaçıracaktı yapamadı, Çünkü; uçağı kaçırdı…

Çingeneler Amerikayı nasıl okur? ABE DE..

Ya bu avrupa bizi hiç sevmezmi, Yine soğuk hava dalgası geliyormuş avrupadan.

Uzun lafın kısası : Kısa Laf

Oyunu ayakta alkışladım.. Malesef Oturacak sandalye kalmamış.

Zencinin biri denize düşerse ne olur? Rengi solar..

Dün kazı kazandan kazı kazandım :)

Yumurtanı sahanda mı yersin? Yoksa deplasmanda mı?

Alfabe artık 28 harf, “O” şimdi asker! En komik olanıda bu :)

demek Ağrı kesicin var, peki erzurum kesicin var mı?

Oğlum Geldin mi? Yok baba daha gelmedim.

1 , 2 , 3 TIP!.. Hayır!?! 1, 5, 5 Karakol !

Hakan Şükür sahada sakatlanmış. Kim taşımış? Hakan Taşıyan…

Seni görünce gözlerim dolar, kulaklarım euro.

Kadın hakkı diye bir şey yokur. Çünkü Hakkı erkek ismidir…

Tem otoyoluna muz düşerse ne olur? Temmuz…
.

Yıkanan Ton’a ne denir? Washington!

Geçen gün bir taksi çevirdim, hala dönüyor!

Cin Ali mavi mürekkebe düşerse ne olur? Blue Jean.

Sen kimi kandırıyorsun, bu söylediklerine kim inanir? inansa inansa Kadir İnanır…

Mevlana neden çok dönüyormuş? Çift okey gelmişte ondan…

Basamakta durmayın otomatik kapı çarpar. böler, karekökünü alır…


Adamın biri yarın ölücem demış. Yarmışlar Harbiden ölmüş.

Geçen gün kamyonu sürdüm. Leonardo da Vinci…
Ne düşünüyorsun?

1 yorum:

  1. ELİMDE BİR JİLET.ÖNÜMDE BİR BİLEK.AKLIMDA BİR SORU BEN ÖLÜRSEM KİM ÜZÜLECEK?

    YanıtlaSil

Sizin de Güzel Aşk Sözleri ile ilgili paylaşımlarınız varsa bize iletin !