Adım atmak için muhteşem olmak zorunda değilsin, fakat muhteşem olmak için adım atmak zorundasın.

Salı, Şubat 12

Özlem

Ilik bir rüzgar esti buradan, nerden geldigini bilemedim nereye gidiyorsun dedim özlenen herseye dedi. Benimde aklima sen geldin çünkü özlenen sendin.
.



Ben kurak topraklara inat yesermis bi cicegim biliyorum ki bir gun baharlar tum guzelligiyle gelecek ve sen yagmur olacaksin.



Mutluluk, mesafeleri uzak da olsa baglar, yalnizlik sensizlik olunca gülen gözler aglar, senin adini duyunca yikilir karsimda tüm siradaglar.



Duyguydu yillarca bozdurup harcadigimiz, sevgiydi gölgelerimizi kiskandigimiz, kaderdi pençesinden kurtulamadigimiz, mutluluktu tadina doyamadigimiz asktan da öte bir seydi adini koyamadigimiz.



Hüzünlü bir sonbahar aksami buruk bir yagmur tanesi olsam saçinin teline usulca süzülsem yüregine akmak istesem beni yüregine alir misin?.




Yeryüzünde her askin gökyüzünde bir melegi varmis. Yeryüzünde biten her ask için gökyüzünde bir melek aglarmis. Sana söz bizim melegimiz hiç aglamayacak..



Basini gögsüme yasladiginda tek bir düsmanim vardir, geçip giden zaman.



Bir gül olmak isterdim, dalimdan koptugum an yalniz senin için kopayim ve yalniz senin avuçlarinda solayim diye bitanem..
Birgün gülen gözlerle bana geleceksin .Bana ben mi dünya mi diye soracaksin ben tabiki dünya diyecegim ve sen küsüp gideceksin , bilmesinki bütün dünyam sensin gülüm.



Denizlerden kagit, yosunlardan kalem yaptim, her yere seni seviyorum yazdim, ama sen aptalsin, inandin, çünki ben seni sevmedim, sana taptim.



Yasamak özlemsiz, Özlem sevgisiz, Sevgide sensiz olmaz. Unutma sevmek daima beraber olmak degildir. Sensizken seninle olmaktir.



Askin kalbindeyse, Mutlulugun elindeyse, istedigin iki kelimeyse SENI SEVIYORUM..



Bir gün bütün dünyaya küserde, isiklari söndürmek istersen, birak bir mum isigi kalsin, iste o mum isiginda benim sonsuz sevgimi bulacaksin..




Sevmek; çagrilmadan yanina gidebilmek, sevmek, çogu zaman aglanacak hâle bile gülebilmektir!.. Sevmek, cepteki son metelikle alinmis simidi ikiye bölebilmek, sevmek, gerekirse sevilenin ugruna ölebilmektir!



Ölsen bile benden kurtulamazsin. Kefen olur bedenini sararim. Yagmur olur üzerine yagarim. Çiçek olur mezarinda açarim. Ölsen bile benden kurtulamazsin.

0 yorum: