Adım atmak için muhteşem olmak zorunda değilsin, fakat muhteşem olmak için adım atmak zorundasın.

Perşembe, Şubat 21

Garip

нαуαт ∂α ƒιℓмℓєя gιвι σℓαмαz мıу∂ı؟ нєя şєу мαѕαℓѕı.. єкѕιкѕιz.. α¢ıѕı вιℓє ∂єğєяℓι..

..ηєуι єякєη уαşα∂ıуѕαм, нєρ σηα gєç кαℓıуσяυм..

вєη, вαşтαη αşαğı вιя αğ.. ѕєη, тєρє∂єη тıяηαğα güηαн.. νє "αşк", уєя∂єη göğє вσş

αятıq ∂αуαηαмıуσяυм єѕкιѕι qιßι ѕєω∂ιм αмα тєякιℓ∂ιм qözуαşℓαяıм ∂υямαк ßιℓмє∂ι кαℓßιм ѕιℓ∂ιкℓєяιηι ѕιℓємє∂ι ηє∂єη'ιηι ßιℓмєк ιѕтєямιѕιη ؟

1 gιяℓ, 1 ¢яу нєєууσσσ α∂αмıм тнιѕ ιѕ му ѕтуℓє...

düşüмdє isтαивuluи dörт вir yαиı sєиiиlє кαplı

vєвαlı вir нücrє giвi vücuduмα giriyor ‘вuz’ soğuğu duygulαr.

нαyαт кızgıи вoğα вєи кıямızı pєlєяiи

вüтüи αyиαlαя sєиi gösтєяiyoя…yα dα sєиsizliк göяdüğüм…

αииє вєи мαиyαк olduм

yαlиız; sєиiи єliиdє solαcαкsαм кopαr вєиi dαlıмdαи…

yαlиızlıк вüтüи dαмαrlαrıмı çαтlαтıyor… !.

sєиsiz gєçєи нєr gєcє pαrlαyαи yıldızlαrα uмuтlα вαктıм.yαlиız sєиi düşüиєrєк gözlєriмi кαpαттıм.rüyαlαrıмα girєrsiи diyє єrкєиdєи yαттıм…

bu αℓємdє нєrкєsє isуαи sαиα αşк vαr!

yα вєи fαzlαyıм вu düиyαdα yαdα вu düиyα sєиsiz fαzlα вαиα

sєутαиıи тєк güиαнı мєℓєgє σℓαи αşкıумış...:

yürєğiмdє göмdüм sєиi söкüp αтмαк мüмкüи dєğiℓ yαиıмdα oℓαмαsαиdα rüyαℓαrıи yєтєr bαиα

ortaya yanarli dönerli bisheyler
erkek adam nick mick anlamaz
anne yemekte ne var
istedigimiz sorudan baslayabilirmiyiz
sersem kertenkele
karamurat benim hayir benim
essek gozlu sevgilim
pilipis marka_ elevizyon
incitmiycem
BokatasatmasicraR
kedi yiyen satanist_fare
arabenibensibel
HeY____KeL
koprudenoncekisoncikis
bisurusoruunlemi
evlenbenimle
OsurugaGulenino KadarAkliYoktur
Sev Beni Seveyim Seni
Herbokolog
Nick mick yok
Nickimi Kaybettim
Nicksiz
Hasnicktir
ZincirlemeIsimTamlamasi
Kafayi yemis dusler
chamyarmasi
topal solucan
portakalli ördek
varla yok arasi
aydan gelen saybork
kukuletali adam
evi su basti bende_kactim.
durdur bu nikahi memur bey
tefalniyebenidüsünmüo
evli ama gozu disarda
ucan imam takla atiyor
cekyat
tüküren anne
paytakpaytakkosankoala
kokanayak
veresiyeteklifetmeyiniz
cekilin ben doktorum
gobek pamugu
eti cicibebe
capkin kuru fasulye
minimetrolumetropol
asetilenasitinasetilmeyeni
kertemeyenkebelek
hadiyavrumkenick
türkiyenin gururu
bensibernetikorganizmagordum
mülayim gergedan
kolboregi
dove7guntesti
azerovadagezer
uçan teneke ve saz arkadaslari
alikopter
satanistkatilikedi
ankara metrosunda sevdim sevildim
nickname ne demek
agresif örümcek_adnan
terler beynime siçradi.

0 yorum: