Adım atmak için muhteşem olmak zorunda değilsin, fakat muhteşem olmak için adım atmak zorundasın.

Cumartesi, Aralık 29

Harika Karizmatik iletiler

Gittin,
BANA BU REZİL İSTANBUL KALDI...

FaRKLı OLMa ÇaBaSı İçİNDe OLMaDıGıMDaN ÖtüRü FaRKLıYıM

<||?||keNdi ciNaYeTiMde beN biR KaTiLiM||?||>
Söylemeden Git !
Söyleyemediklerin de Burada Kalsın
Ben Yaşarım Onları

||[5iah ßeaz ßiRr Hayat Ya$ı0rmM Moruqq..!! ßendn r3nkLi ifaDeLr ßkLeme

Düşündümdé. ßazı Zamanlarda ßazı İnsanları Kéndi Kadérlériné Öylécé ßırakmak Gérékiyør Öylécé Gidişlérini İzlémék.Bir Kaç Güné Kalmaz Sıyrılır Ténindén Køkum. Şair Ölür, Zaman Ölür, Aşk Ölür Kalplér Vé Kalélér Hép İçtén Yıkılır. Sana Dair ßir İhtimal Karışmadan Kanıma Artık Git. ßiliyørsun ßéni ßu Hiçlik, Séni KAN Tutar..


artk eski haLim kaLmadı hiç (.)
qözLerimde yanan o ı$ık çoktan söndü (!)
eski co$kusu yok yüreğimin..
ßedenim, bu kendinden nefret eden ruhu ta$ımak istemiyor (.)
Ve ßir itiraf ; AsLa qöründüüm kadar qüçlü olamadm...


Kime çarpsam kendimi ve toplasam bildiklerimi payı sen paydası sen...


вiziм Sıfαтα ihтiyαcıмız Yok,
αdıмız soyαdıмız
vαяκεη..!



aLdandım qörDüqüm masaLLara..


Yarın bugünden de zor olacak...

uyur gibi yapınca acım diner mi sence?

seNiN HawaNıN oLduqu yeRDe ßeNiM rüsqaRıM YeTeR SeNiN cıRPıNıP WaR oLmaYa caLıştıqıN yeRDe ßeNiM $eKLiM yeTeR

...::aSk oYununu Son oyNadıqım SeytanDı oda beNi qünahLaRına saTTı::... !

her gidenin ardından aglasam terk ederdi beni gözlerim her gidene deil son gidenedir bu sözlerim
!!HERNeysE!!

adı yok yokluğuNuN,
bütüN keLimeLeRi,
bütüN cümLeLeRi deNiyoR,
taRif edemiyoRum...


...simsiyah bakıyoR yüReğim tüm düNyaya...



KaFaMa BiR SiLaH DaYa Ve DuVaRLaRı BeYNiMLe BoYa

..вїя đΰ$'τΰм..кıяıŁđıм.. вΦ$vєяѕэиє ќїмїи чмячиđάγıм...


кıяdıм кάŁεmîmî ...
HάĐî Gõτüя KεnĐînî šάτıяŁάяımĐάn... HάĐî Gît...
вεn šεnîn îçîn yάnŁış mάsάŁ/Đıм,
šεn šε mıžıкçı кάнrάmάn/ım...
îçîmdε кî çоcuк õŁĐű ... вüчüĐüm...

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Şanssızlığa katlanabiliriz , bundan dolayı dışarıdan gelir ve tümüyle rastlantısaldır. Oysa yaşamda bizi aslolan yaralayan , yaptığımız hatalara hayıflanmaktır.