Adım atmak için muhteşem olmak zorunda değilsin, fakat muhteşem olmak için adım atmak zorundasın.

Salı, Aralık 25

Guzel iletiler

Aşk gözlerde başlar,dudaklara iner,tekrar gözyaşı olarak bir daha akar bir gözyaşı olmak isterdim. gözlerinde doğup,yanaklarında yaşayıp,dudaklarında ölmek için...

Özlemek güzeldir, özlüyorsa özlenen beklemek güzeldir, gelecekse beklenen ve sevmek güzeldir, seviyorsa sevilen.

Gerçek aşklar bitmesini bilen aşklar olduğuna göre,insanlar ya hep sahte aşklarıyla evlenir,yada evlenerek aşklarını sahteleştirir.

Dünyada iki kör var;biri benden başka herkesi gören sen diğeri senden başka kimseyi göremeyen ben.

İnsanı taş yada kırık kalpli yapan bu dünyadan gidiyorum beni nereye gömerlerse gömsünler.....(Diderot)

Eger güzelligi içinizde tasımıyorsanız, dünyanın neresine giderseniz gidin onu bulamazsınız.

Bulutlar yagmasada yağmur yüklüdür sevmesini hissetmesini bilene......

Sokakta bir kiz gördüm takildi gözlerim gözlerine, Asigim zannetti beni kendine, Halbuki ne bilsin,Benziyordu GÖZLERI GÖZLERINE.

Gercegi insanlarin olculeri ile degil, insanlari gercegin olculeri ile tani..!

Gözlerin konustugu dil her yerde aynidir..!

Birgün biri çıkıpta güneşe adını buzla yazarsa bilki o seni benden daha çok seviyor...

Her zaman bir su gibi ol; Su engel tanımaz,durdurulmaz..

İnsanların hayalleri ile asla alay etme..

Derin ve ihtiraslı sev, kalbin kırılabilir ama, hayatı dolu dolu yaşamanın tek yolu budur..

Tanıştığın herkesin birşeylerden korktuğunu, birşeyleri sevdiğini ve birşeyler yitirmiş olduğunu UNUTMA..!

Yavaş konuş ama hızlı düşün..

Cevap vermek istemediğin bir soru ile karşılaştığında gülümse ve;"niye öğrenmek istiyorsunuz" diye sor..

Senin "pes ettim" dediğin bir anda, bir başkasının aynı durum için,"aman Allahım ne büyük fırsat" dediğini unutma..

Üç S'yi unutma;Kendine saygı, başklarına saygı, ve bütün hareketlerinde sorumluluk..

Kaybettiğin zaman bundan aldığın dersi de kaybetme..

İlham bekleyerek vakit kaybetme, sen başla ilham gelecektir..

Alıngan ve kırılgan olma, övgü gibi eleştriyi de zarafetle kabul et..

Amaçsız bir yaşamdan sakın..

Kaybetmeye gücünün yetmeyeceği şeyleri asla tehlikeye atma..

En iyi ilişkinin, insanların birbirlerine olan sevgilerinin,birbirlerine olan ihtiyaçlarından daha fazla olduğu durumda yaşanıldığını unutma..

Budalalığı kahramanlıkla karıştırma..

Uzaklarda olmak hiçbir zaman unutmak için bahane değildir..
(Ersin Mutlu)

Sıradan olmayan bir yaşam için çabaladık. Sonunda sıradan bir yaşamın düşünü kurduk.
(Rohat Kutlay)

Hayat yaşandığı kadar vardır. Gerisi ya hafızada ki hatıra ya hayaldeki ümittir.

Hüsranı ise bir tek şeyde arıyorum. Yaşamak mümkün iken yaşayamamış olmakta...

Kadın başarılı oldukça, kendi prensini bulma arzusu daha çok şiddetlenir.
(Irvin D. Salome "Nietzsche Ağladığında" adlı kitabından

Yaşlanma, sevdiklerini kaybetme ve dostlarından fazla yaşamdaki asıl acının sizi inceleyen gözlerin olmamasıdır.
(Jozef Breuer)

Bir insanın kendine karşı en büyük ödevi gerçeği keşfetmektir.
(Friedrich Nietzsche)

Sorulmayan soru en önemli sorudur.
(Jozef Breuer)

Ümit en son kötülüktür. Çünkü işkenceyi uzatır.
(Friedrich Nietzsche)

Ölümün son iyiliği bir daha ölümün olmamasıdır.
(Friedrich Nietzsche)

Beni öldürmeyen şey beni güçlendirir.
(Friedrich Nietzsche)

Yanlızlık hastalıkların üreyebileceği en iyi ortamdır.
(Jozef Breuer)

Mutlak hedef başkalarının fikirlerinden bağımsız olabilmektir.
(Jozef Breuer)

Yaşama karşı sorumluluğumuz daha yücesini yaratmaktır. Daha alçağını değil.
(Friedrich Nietzsche)

Başkalarının kurallarına uymak, insanın kendini yönetmesinden çok hem de çok daha kolaydır.
(Friedrich Nietzsche)

İnsan ruhu yaptığı seçimlerle belirlenir.
(Friedrich Nietzsche)

Hayat, doğru cevapları olmayan bir sınavdır.
(Jozef Breuer)

Yaşam planınız sizin elinizde değilse varlığınızı rastlantıya bırakmışsınız demektir.
(Friedrich Nietzsche)

En iyi gerçekler, kişinin kendi yaşam deneyimlerinden koparılmış kanlı gerçeklerdir.
(Friedrich Nietzsche)

Ben varken ölüm yok; ölüm varken ben yokum.
(Lucretius)

En çok arzu edilen kadın en çok korkulandır. Bunun nedeni onun ne olduğu değil bizim onu nasıl gördüğümüzdür.
(Friedrich Nietzsche)

Kaderini seç, kaderini sev.
(Friedrich Nietzsche)

Biz aslında bir anlamı olmayan evrene fırlatılmış olmanın verdiği rahatsızlıkla baş etmek zorunda olan, anlam arayan yaratıklarız.
(I.Yalom)

Yaşamak bazen bir dostun gülen gözlerinde bazende uzaktaki sevgilinin taze yüreğindedir.

Bir kurşunla vurulduğum zaman değil,unutulduğum zaman ölürüm.

Bir sevgi uğruna ölmek kolay,uğruna ölecek sevgi bulunmaz kolay.

Seni sen olduğun için değil,kalbimin bir parçası olduğun için seviyorum.

Seni benim kadar seven varsa sana benim kadar hasret kalsın!

Doğru söyleyeni dokuz köyden kovarlarmış.Sana onuncu köyden sesleniyorum.'Seni çok seviyorum.'

Aynaya her baktığında seni değil,seni düşünmekten sen olmuş beni görmeni istiyorum.

Eller seni elimden alsada yüreğimden kimse alamaz.

Senden beni sevmeni değil beni anlamanı istiyorum.Beni anladığın an seveceğini biliyorum.

Çok sevme birgün nefret edersin!Çok nefret etme birgün seversin!

Dünyada en değerli inci sevenin sevdiğine döktüğü bir damla gözyaşıdır.

Eskiden karanlıktan korkar yağmurdan kaçardım.Şimdi ise karanlıklar yoldaşım,yağmurlar gözyaşım oldu.

Bırakıp gittin beni,seni unuttum sanma.Zaman;alışmayı öğretir belki ama unutmayı asla!

Dünyada iki kör tanıdım.Biri beni görmeyen sen , diğeri senden başkasını görmeyen ben.

Sen beni bir dağın eteğindeki gelincik kadar severken ben seni o dağın doruğundaki kardelen kadar özlüyorum.

Seni bin yıl severim.Yeterki beni bir gün sev.

Yeni bir meyhane keşfettim mezarlığın tam karşısında.Bir gün beni ararsan ya mezarlıktayım ya da tam karşısında.

Ellerimi bomboş bıraktın,gözlerimden sel olup aktın.Tek ümidim sendin,ummadığım anda beni bıraktın.

Adını kağıda yazamıyorum,gün olur yerlere atılır diye.Ellerim tutmuyor çizemiyorum resmini,görenler tutulur diye......

Ateşin yaktığından,güneşin hareket ettiğinden,gerçeğin bir yalan olduğundan kuşkulan ama benim sevgimden ASLA!

Sana dünyanın yedi harikası kadar güzel olduğunu söylemek isterdim ama vazgeçtim onlar mazide yapılmış şeyler.Sense günümüzü aydınlatan güneş kadar sıcak ve parlaksın.

Binlerce kere hoşlan,yüzlerce kere sev,ama bi kere aşık ol aşkın büyüsü bozulmasın,korkma en fazla bi kere kaybedersin.

Aşk insanı kimi zaman ağlatır kimi zaman güldürür,söyleyin bana aşk ateşini hangi su söndürür?Seveni sadece sevenin sözü öldürür,bir tek sözüyle dünyayı bile tersine döndürür.

Sana karanfilin sadakatini,sümbülün bağlılığını,menekşenin tevazusunu,çiğdemin neşesini,lalenin gururunu,leylağın saadetini versem bana kalbini verirmisin?

Tesihimde 33 taş var.İlk sekiziyle seni seviyorum,ikinci sekiziyle seni özledim,üçüncü sekiziyle sen herşeyimsin,dördüncü sekiziyle sen benimsin çekiyorum etti 32 son taşıylada tevbe ediyorum.

Dün rüya bugün hayaldir.Rüyayı mutlu hayali umutlu yapan bugündür.Öyleyse bugünü yaşa ve insanları kırma,çünkü o insanlar senin için var.

Eğer bir gün dünyanın bütün güzelliklerinden vazgeçipte sessizce ölüme gitmek istersen bana gel;gelki sana sensizliğin ölüm olduğunu göstereyim.

Mektupların arasında kuruttuğum gülümsün sen,sevda çiçeğimsin,özümsün,dünyaya bakan ikinci gözümsün.Gönlüm senden başkasını nasıl düşünsün?

Aşk çocuklukta masum bir abilik,gençlikte tatlı bir serserilik,orta yaşta yasal enayilik,ihtiyarlıkta gevezelik,müsadenizle aşkı inkar etmek biraz kelekliktir.

Sevgimi anladığın,dostluğumu paylaştığın,dertlerime ortak olmak istediğin için sen benim BİTANEMSİN!

Bugün herzamankinden farklı birşey yapayım dedim ama nafile yine seni düşünüp sana aşık oldum.

Sen benim için uzaktan beklenen mektup,mahkumun göremediği bayram,sağırın duyamadığı türkü,askerin çıkamadığı haftasonu izni,gülün bitemediği toprak gibisin.

Yüreğimin yerini bilmezdim; ta ki sen incitene dek.........

Dostluğumuz için kan akıt dersen dünyanın atar damarını bulur keserim illede senin kanın dersen ben seni kara topraktada severim.

Sen tanrıya dilenen dilek,göklere uzana ellerimsin,sen yaşadığım bir ömür ömrümün en güzel günlerisin,sen ulaşıldıkça ulaşılamayan hasretimsin.

Hiç yalan yoktur sözümde,doğrudur fikrimde,özümde,burcu burcu tütersin gözümde.Sensi yaşanmıyor yeryüzünde.

Can o güzel yüzüne vurgun neyleyim,gönül tatlı diline vurgun neyleyim,canda gönülde sır incileriyle dolu ama dile kilit vurmuşum neyleyimmsn

Hayatın gerçekten en bariz farkı Uzağa atarsın yakına düşer,öyle olaylaröyle kişiler vardır ki,hiç ummadığın anda aklına düşer.

Dışarıda yağmur,kalbimde rüzgar,seviyorum seni dağlar kadar,yüreğim yanar gözlerim ağlar.İçimde sadece senin sıcaklığın var.

Ağzımın tadı yoksa hasta gibiysem,boğazımda düğümleniyorsa lokmalar,buluttan nem kapıyorsam,inan hep gözlerinin hasretindendir.

Seni türküler beni ağıtlarla uğurluyacaklar,ikimizinde giysisi beyaz olacak,nüfusa seni evli,beni ölü yazacaklar.

Bakmayın belki yaşım küçük,doğduğumdan beri gördüğüm dertlerin hepsi büyük,omuzlarımda her zaman ağır bir yük,aşktan yana aldım payımı,kalbim hep paramparça kırık dökük.

Uzaklıklar küçük sevgileri yok eder büyükleri ise yüceltir.Tıpkı rüzgarın mumu söndürüp ateşi yükselttiği gibi.

Çiçekler rüzgarın şiddeti ile,erkekler kızların ihaneti ile solar.

Hissettiğim hisleri hissettiğin an o hissettiğin his Aşktır!

Aşkımıza nokta koyma sana bir kucak dolusu virgül getirdim.

Bana hayatı iki şey sevdirir.Aşk ve Özgürlük.Aşkım için canımı bile veririm ama özgürlüğüm için aşkımıda feda ederim...

Kimseye gönlümü vermedim seni görürler diye......Kimsenin gönlünü almadım içinde seni görürüm diye......

Aşkımız iki gözlüklünün öpüşme çabası gibiydi,gözlükleri çıkarmak hiç aklımıza gelmedi.

Küçük şeylere gereğinden fazla önem verenler elinden büyük iş gelmeyenlerdir.
Sevdiklerini elde edemiyorsan elde edebildiklerini sev.

Kula bela gelmez hak yazmayınca;hak bela yazmaz kul azmayınca......

Sevginin yolunda,ecelin yanında,cennetin kapısında yine seni seveceğim.Sevgilim!

Herşey güzel ama senin kadar değil.Herkes sever ama benim kadar değil.
Unutmaya çalıştıklarımız asla unutamadıklarımızdır.

Güneşsiz günü,yapraksız dalı,sensiz hayatı neyleyim.

Ne zaman güneş batıdan doğarsa,kırmızı kar yağarsa,şeytan namaz kılarsa, işte ozaman seni unuturum!

Ağaçlar yapraklarını, insanlar sevdiklerini kaybettikleri zaman anlarlar.

Yağan her yağmurda beni hatırla.Çünkü o yağan yağmurlar senin için akan gözyaşlarımdır.

Adını şarkılara yazmadım diye,resmini yollara çizmedim diye,uğruna can verip ölmedim diye sanmaki birtanem seni sevmedim.

Yatağını gül bahçeleriyle,rüyalarını papatyalarla süsledim.Üzerini sevgiyle örttüm.Kabuslarını ben aldımki en tatlı rüyaları sen gör diye.

Geceler seni düşündüğüm kadar uzun olsaydı,kainat güneşe hasret kalırdı.

Seni sevdiğim kadar yaşasaydım,ölümsüzlüğün adını sevgi koyardım.

Hayatta en acı şey 'merhaba'diyerek birleşen ellerin 'elveda' diyerek ayrılmasıdır
Aşk gözlerde başlar,dudaklara iner,kalbi fetheder.Ama karşılık bulamayınca tekrar gözlere çıkar,yaş olur iner.

Hiçbir ip hiçbir halat sevgi gücünden daha güçlü bir bağ ile insanları birbirine bağlayamaz.

Bir köpeğim vardı,beni seven ve anlayan;bir sevgilim vardı köpeğim gibi olamayan.

Uyanınca insanı uyandığına pişman eden,geriye dönmek isteyipte dönemeyince çaresizlikten delirten , hayatta sadece 1 kez görülebilecek harika bir rüyasın sen.

Eğer sevdiğin seni terk etmişse onu kendi haline bırak dönerse senindir,dönmezse zaten hiçbir zaman senin olmamıştır!

Seni bulmaktan çok aramak isterim,seni sevmeden önce anlamak isterim,seni bir ömür boyu bitirmek değil sana hep yeniden başlamak isterim.

Gözlerimi kapattığımda seni görmediğim gün seni sevmekten vazgeçmişim demektir!

Dudakların gibi sıcaktı......Kahveyi bıraktım...... Dumanında hayalin vardı.......Sigarayı bıraktım.......Rüyalarımda sen vardın.......Uyumayı unuttum ama bir seni unutamadım!

Sen dünyaya sürgün bir meleksin ve ben seni o kadar çok seveceğimki bir daha cennetine dönemeyeceksin!

Gerçek sevgi kötülük gördüğünde azalmayıp,iyilik gördüğünde artmayandır.

Sevgi karanlık bir tünelde yakılan mum ışığı gibidir.......Size yolunuzu gösterir ama uzakta ne olduğunu söylemez

Dal rüzgarı affetmiş,ama kırılmış bir kere.....

Bir tanem iki değil üç tanem.Biri sen biri ben biri de belli olacak benle evlenirsen.

0 yorum: