Adım atmak için muhteşem olmak zorunda değilsin, fakat muhteşem olmak için adım atmak zorundasın.

Perşembe, Aralık 13

Guzel Msn Nickleri

HayaLLerimi Yakın,Resmime Bakıpta AğLamayın Sakın.Bu Bir Hatıradır,DikkatLi Bakın.Kıymetim Yoksa, ''YIRTIP ATIN''...

BedduaLarımı Onda Bırakır SevapLarımı Yüreğimde SakLarım.. Masum Bir Günahsa Yaşadığım Gururumdan Susarım...!!!

Sabıkası Yok BeLLi Suçu Aşık oLmak,Senin İçin SokakLarda Yatmak,Senin Niyetin Benden Uzak KaLmak,Yakıştımı Be GüLüm.. ''BiZi BöYLe ArKaDaN VuRMaK''...

Bende Emanetti Sevdan Bir Armağan KabuL Ettim,İstemene Gerek Yoktu ''Zaten Geri Verecektim''..

Bir RüzgarLık Ömrü OLan Ben DağLarda Bir Dumanım Bir Varmış Bir Yokmuş Gibi ''Farzet ki Ben Bir YaLanım''...!!!

Hayata Cezasını GüLüşünLe Ver KötüLükLükLerden YıkıLmadığını AnLasın.. Yaprak MisaLi DöküLsende BiLe Seni SevenLere Yeşer.. Kimse de Yoksa BiLe ''Benim Sevgim Herkese BedeL''...

Sevmek GüzeL Şey Kıymet BiLene Ver!! Ne Zor OL KırıL Nede Yumuşak oL EziL... Bir GüL Kadar SeviL Ve Benden Yana Çook SeviLdiğini BiL...!!!

Kara SevdaLıydım KimLe OLduysam İnkar Edecek Bir İnsan DeğiLim MutLaka HakLıydım Kimi Kırdıysam ''İçim Buruk Ama Pişman DeğiLim''...!!!

Bir KaranLık GeLiyor YokLuğunun Ardından,Ne Zaman Güneş Batsa Bu Son Gecem Diyorum,Bu Ne Bitmez AyrıLık BöyLe, ''Bu Ne Bitmez ÖzLem Diyorum''...!!!


Gün Batımında Ararken Seni,Gördüm YoLLarda Ayak İzLerini,AnLadım Faydasız Boşa GözyaşLarım, ''Terkedip Gitmiştin ZaLimce Beni''...!!!

GüLün DikenLeriydi AvuçLarımı Kanatan Ardımda Bir Ömür YükLü RüzgarLar... Ne Zaman DoğruLupta Sevmeye KaLksam ''Ordu Gibi ÇoğaLıyor Önüme AyrıLıkLar''...

ЯعЌå฿عT عTмعм ЯعЌå฿عT УåЯåtıЯıм ฿عŃ oŃå ฿ùŃå ĐعqiĿ ĐåĿqåмå ฿åЌåЯıм

TùЌعTTiqiм 20 §åЯýĿý ŃiЌõTiŃ ฿u GعŃçĿiqiм ħåЯßì УåЯåĿý ŃìTعЌìм

Rekabet Etmem Rekabet YARATIRIM .. Ona Buna DeğiL Ben Sadece DALGAMA Bakarım !!

Ayık oL panik yapma rahat oL ßaq daLgana 3 günLük dünya ne sana kaLır ne ßana ..!!!

dönüşü yoq geLemem artıq geLipde seni ßuLamam artıq ßıraq ßu sevda ßöyLe kaLsın kadere isyan edemem artıq

Hakkımda Dedikodu Yapıp ßoş KonuşanLar Devam Edin RekLamın İyisi Kötüsü OLmaz!!

ben yokum ve yanlızlığa tokum gözlerim kapanırken hisset ruruhum yolunda yolcuyum..

Seni Sevdiğim İçin Hiç Kimseyi Sevmedim,Şimdi Tüm AcıkLı ŞarkıLar Bana...

Sen Kendine BiLe Zarar oLmuşsun,O Benim Sevdiğim O Sen DeğiLsin...

YaLnız ÖLenLere Yas TutuLmazki FeryaDım YaŞarken ÖLenLer İçin...

Hayat Bir Kumarmış BizLer Oyuncu MutLuLuk YoLunda Bnm Sonuncu DertLerLe YaŞamak HayLi Yorucu KaderLe Oturup Zarmı SaLLasam..

ELbette beni sonsuza deK sevmek zorunda deiLdin !! Sahibin deiLdim sadece sewgiLindim ..

Elini SON Defa Yanağıma Koy, İstemiyorsan Giderim, giderim..Serin bir sonbahar akşamında SÖZ ismini unutur siLerim, SiLeRiM !!

Hiç Yüzünden Darılmak, Her güzel şeye alınmak, bitik ve mutsuz anılmak alın yazımsa sildim çoktan !!

Kaçır GözLerini Benden ! GörürseLer beni, BakamazLar.. Ztn Görmezlerse üzüLür BnmkiLer ! Sn en iisi kaçır onları benden

Bana bulaşma kalbini kırarım, üstüme gelme dünyayı yakarım,bu sevgi sna çok geldi,bundan böyLe uzak oLaLım..!

Sen Sorgularken Beni Kafanda,Ben Gözlerine Bakıyordum KuşkuyLa!Bir Tek Sözün Bağlardı Beni Sana,Oysa Sen Hep Susmanın Koynunda...

sna canımdan can werdim daha n yapacaktım! bizi yaratan dururken sna mı tapacaktımm

0 yorum: