Adım atmak için muhteşem olmak zorunda değilsin, fakat muhteşem olmak için adım atmak zorundasın.

Perşembe, Kasım 15

Deli Yurek Sozleri

BİR DELİ YÜREK ACISINDAYIM,BAK YİNE KARA ODALARDAYIM,BİR GECE GİBİ YAKININDAYIM,EN BÜYÜK AŞŞKIM SENSİN..!!

Bir soluk kadar yakın yıldız kadar uzak derler sevgi için,uzanırsın yetişemezsin dokunamazsın,dokunursun vazgeçemezsin vazgeçersin ama UNUTAMAZSIN...!!

MİLLETİN DERDİ BİZ OLMUŞUZ,DEMEKKİ ZAMANINDA ÇOK KOYMUŞUZ...

Kalbim sana yüreğin kadardır...!!

ÇEKERİM GİDERİM,BENDE KIYARIM SEVGİME,YANARIM ÖLÜRÜM,BELLİ ETMEM KENDİME BİLE,AĞLAMAM HİÇ AĞLAMAM ZATEN ALIŞTIRDIM,YALNIZLIĞA YENİLMEM KENDİMİ,ARTIK ÖLSEM BİLE...!!

Paylaşmanın asaletini hiç bir zaman bencilliğin çirkinliğine tercih etme,ve öyle bir sevgili seçki sen onun için ölümü düşünürken o senin için çoktan ölmüş olsun..!!

İKİ SEVDA EKTİM İHANETİ BİÇİYORUM,ÇOK SEVMİŞTİM İŞTE BUNA YANIYORUM,VAZGEÇİLMEZ SANDIN SEN KENDİNİ SANA NOKTA KOYUYORUM........

Çoban olur koyun güderiz,kafamız bozulur esrar içeriz,bunalıma girer jilet keseriz,'izmitliyiz'ölümüne severiz...!!

YA SAHİP OLURSUN BANA BU HAYATTA,YA HAYAL OLUR KALIRIM RÜYALARINDA,YA ŞARKIN OLUR DOLANIRIM DUDAKLARINDA,YA UZAKTAN GELEN SES OLUR KALIRIM KULAKLARINDA...!!

Geçici heves değil,hak edene nefes olurum.....!!!!!

BENDE SEVME KORKUSU DEĞİL;TERK ETME KORKUSU VARDIR..!!

Beni görüp kendini sınama...Sadece görebildiğin kadarım...Hayat bir kumar ise zarları ben atarım..!!!

GÖZÜMÜ KAPIYORUM SONU OLMAYAN KARANLIĞA,CİLVE YAPIYORUM ECELE,KUYRUK SALLIYORUM AZRAİL'E...

Kalbim kafeste,ruhum son nefeste..!!

KARMAKARIŞIKLAŞMAKTAYIM NEYSEKİ AYAKTAYIM..

Sil adımı baştan yaz kalbine,baş harfi büyük olsun.Yeniden küfret!...Geçmişi hadım ettik olmadı.Ben suyun oldum bardak dolmadı..

2 yorum:

Th@tli c@di dedi ki...

walla sevmek yalandir sevecekseniz karsilikli olmamasi daha iyidir be karsindaki bilse bile bi ise yaramiyoo bizaman sonra ask denen yalan bitiyo seveceksen yüreginde tek basna yasa o sevgiyi daha iyi olru )=

Adsız dedi ki...

seveni severim sevmeyene yol verrim