Adım atmak için muhteşem olmak zorunda değilsin, fakat muhteşem olmak için adım atmak zorundasın.

Salı, Aralık 14

2011 yIlbaşI nickleri

SénsizLiqin sava$ını ödétiyoRum kaLßiméSancıLarı Yüréqimé cékiyor sava$ ÇıqLıkLarımı DamarLarımdaki Kan Fi$kıRıyoR
ßénsé Yiné SUSUYORUm!!
ßiR qeLebeq qadar qısa ömRm hoscaqaL seFqüLüm!!
KaLbİmDe BuLdUm SeVgİnİ , GöZlErİnDe kAyBeTtİm kEnDiMi , iNaN BaNa sEvDiĞiM ÖlÜrKeNdE SeVdİm bEn sEnİ... 

kaH çıqaRım qökyüZüNé seyreDérim aLémi,kaH inéRim yeRyüZüNé seyReDér aLém ßeNi..

öYLe MasuM DurduğuMa KanMa SakıN ŞafaK 295 oLsaDa "FiRaRıM" YakıN.. 

ßnm qöZümDé biR hiÇsin aRTıq - neFreDim aŞqımı aŞtı bu qeCé...

zamaN yaŞamaqLa baŞLar - yaşamaq zamanLa biTér...

oLSun vaRSın aH çeqinMe,sen yiné yaLanLar söyLé,yüRéq; paramparÇa zaTén,derT deqiL. 

uqRuna öLméqSe sevqimin kanıtı - vuR bıÇaqı açıDmaz canımı !

heRqés yaLan kiéé, biZ mi qeRçeq oLaLım. 

Sene 1865'di. Elektrik yoktu, mum ışığında MSN'de muhabbet ediyorduk 

saRan yoq yaraLarımı ßénim bu şeHirDé,saqLarım düŞürmém yaŞLarımı gözLérimDe. :'(

iNaNdıqım masaLLar ßiRér öyqü oLmuşLar.

iHDiyaCım vaR saNa éSqisinden daHa fazLa !

inSan kenDiné raĞmen - yaŞamayı biLméLi ßaZen ...

simsiyaH aLévLer qeÇior - dağıNıq yaLnızLıqımDan..

saRmaŞıqLar gibi sardıN qaLßimi <3 

HUZUR buLmak İstiyorum ,GözLerimi Kapayıp , Kimseyi Anmadan... 

kimseLer umRumda deqiL ..


Sende Siyaha İhanet Et Gülüm ßende Matem KaLıCak..

düNya umrumda deqiL qi - havLayan köPéqLer umRumDa oLSun. 

yazmak tarzım değil ! çizerim x) 


iÇimdeqi sultanın yüZünü görméq isTer gözLerim <3 

sén giDerSén - uyanıR koRquLar..
yeniyIl nickleri
komiq ¦
---- deLYy ¦
------ara sıra gery ¦
--------hayatın tadındayım¦
----------kıskanç ¦
------------kopuq xD xP¦
---------------- - - -ara ara somurduq -¦


haDi topLa yüZünü pRenSés
üzüLmé kaTLa hüzNünü
kaLDır çekmeCéne ßiR yerLére saqLa
daHa ömRünü tükeTéCeq,
niCé yaraLarın oLaCaq.
kußuqLarı düŞéCeq,
yeniDén kaNayaCaq !..


yaşaDıqCa oyuNa daHiLim,
namuSsuzLuq dünYaSında,
kaßus nüFusu aRTmaqDa,
saqLaNn !
kıyaméTin tiyoLarı qöZ kırPmaqDa.
inŞa eTTiqLérini yıqmaq iÇin, qeLeCéqLer.
buNun biLinCiyLé yaŞa !...



  msn nickleri
sensizLik kanıma karıştı
Gücüm kaLmadı komadayım

ßiR GéCé VaqTi KeNdiMé SorDm CeVaßı RéSmiNe BaqaRaq AlDım !!


uNuDDum ßaq HérKesy SéNDéN SoNRaSı Yoq !!


düşüNmek zoR qeLdi daLdım yannızLıa


SaNa BaNa Kalmass Bu 3 gnLüq DünYa
ßéNy Deli Edio 0 GözLern VaRYa


YaŞaMasN ßéDéniM !!


SığMıo İciMe SığMıo DerTLeriM GüLErMi BiR GüN BaNa ZaliM KaDeRiM !! ??
GÖzüNe BaqTığıM aNda AkLıM KaÇ KarıŞ YuqaRDa
0LmaYı DeNeDiM 0LmaDı SeNSizZzZz !!




SaNa SoN sözüM 0Lsn ßaNa ßiR DaHa GeLMe ÇüNqü KeNdiNy SaTTıN İsTemeM Artıq SahTe ßi Aşq SeN MasuM KalßiMi KırDıN


Hady HayRoLa ÇeyiZiMDe kaRyoLa


İçimi AcıTmaDaN GiT şiMDi 0LmuoSa 0Lmuo iŞTe !!


YanıNdayqéN ßiLé sény ÖzLeriM =)


KeNdiMe SeNDeN BaşqaSı ÇaRe 0LamaZqi Bu HaYaTTa !!
2011 yIlbaşI nickleri 
Bir düş-tük kırıLdıkAnLa işte
Yaşam nickleri , msn nickleri
An geLir inSan güLerken ağLarmışGözyaşLarı SeL oLup kaLbe akarmışKahkaha bir maSke derLer biLir miSin?İnSan Sevdiğinden ayrıLınca bu masaaai takarmış


Sen ağLama dedinHani dönecektinBir damLa gözyaşım SeninLe biLe geLmedi


Işığı önüne aL yürüGöLge arkandan iSter geLSin iSter geLmeSin


SeninLe benim aramda zorda kaLan hayaLLerim günahsız iki meLek omuzLarında şahidim yemin riyasız her sızım bu gündüzün bir gecesi var !!


SevdaSız hayat rüyaSız uykuya benzer


Bazen çok Severim ama SöyLeyememSeSSizLiğimden de anLar mıSın biLemem !


Sevmek ateş oLur derLer;Sevmek yaLan


HaSret Siyahtır:öLüm rengarenk SevgiLim


€n iyiSi yannızLık o ßeni hiiÇ terKetmedi


ßeni hayaLLerimin ßittiqi yere aSın!


Sensiz ßna düşman qeCen her zaman




***¢ığLığım boğâzımı késti kânâ(yâ)mâDım x(




Bir meLek kaydı qözLerimden
Benim meLek oLduğuna inanmak isdediğim asLnda hç oLmamş Bir meLek
Bir düş qördüm
düşLerde yaşanır bir aşk yarattım
Düş bittiqözLerim qerçeğe uyandı !!

3 yorum:

Adsız dedi ki...

çok gzl msn nickleri ama brz daha fazla olsa iyi olurdu yinede teşekkür ederm ihtiyacımı gördü

Adsız dedi ki...

SuPerLer Wlah .. Kim YazDiiSa TebRikLer x)

Adsız dedi ki...

hepsi gsll ama bu daha da güzel:


€n iyiSi yannızLık o ßeni hiiÇ terKetmedi