Adım atmak için muhteşem olmak zorunda değilsin, fakat muhteşem olmak için adım atmak zorundasın.

Cumartesi, Aralık 19

Msn avatarları

AceLeye geLmez aşk.


Benzemez senin boyalı kahramanlarına..
İyiler siyah giyer bunu unutma !

Msn avatarları
msn avatarları




VerebiLeceğin son hediyedir
güLümsemek
gidenin arkasından...


Sen içimdeki Bensin..


AnıLar birden bitince
DüşLer de kaLmıyor geriye..


ÖLmek zor da .
Sensiz öLmek daha bir zor geliyor bana .



msn avatarları




sadece grafikLeri
güzeL die
var işte
aşk
dediğin
meLankoLik bi hikaye ..


Sen bir Cam KırığıSın
KaLbime GömüLü
IlerLiyorsun Yavaş Yavaş KanataRak .


avuçLarımda biriktiremeycegim kadar çogaLdı acıLarım ..


~ Nefes alan herkesin * kaybedecek Çok şeyi vardır.
msn resimleri

Bakmadığım kitap, defter kalmadı..
Lügatlere baktım onları aştı..
Âlimlere sordum aklı karıştı..
Bilemedim nasıl anlatsam seni..?



msn avatarları

2 yorum:

Adsız dedi ki...

banka hesabımda para var ya ben onu çekmeyi unuttum ya da biri bana süpriz olsun diye yatırdı evdekilere sordum onlar yok diyor çekmeyi unutmuşum muhtemelen mayıs haziran parasıydı nasıl olsa eve geliyorum diye yememişimdir ulan halkbank ilk defa sevdim seni

Adsız dedi ki...

6 saat uyuyorum yetmiyor 8 saat uyuyorum yetmiyor. cumartesi akşamı saat 10 gibi uyudum pazar sabahı 10 gibi uyandım yine yetmedi. sabah 8 akşam 6 çalışıyorum sabah evden çıkış 7 akşam eve geliş 7. yani istesem de yetse de gün içinde 12 saat uyuyamam. uykuyla ilgili çok ciddi sorunlarım var sözlük. 28 yıldır bana günde kaç saat uykunun yeterli olduğunu çözemedim bir türlü.