Adım atmak için muhteşem olmak zorunda değilsin, fakat muhteşem olmak için adım atmak zorundasın.

Salı, Aralık 8

Damar

herkes mi kusursuz ?
hiç kimsenin yarası yok mu sarıLacak?
herkes mi güçLü ; kimse ağLamaz mı düşünce?
kendine uzanacak bi eL aramaz mı ?
ben güçsüzüm düşerim ağLarım canım acır
yaraLarım ve kusurLarım var :
sırf bu yüzden insanım !!
sıradanım !!

Damar msn sözleri






Umudum Git (me) Sözünün Fısıltısında...







Öldürmez Süründürür Aşkın..


*dönüşü yoq geLemem artıq geLipde seni ßuLamam artıq ßıraq ßu sevda ßöyLe kaLsın kadere isyan edemem artıq

*SevmeyeNiyetLiysenİyiDüsünmelisin,AgLamayıÖgrenip GüLmeyi ßiLmeLisin,AskKumarGibidirDikkatEtmeLisin,Oynadığı nZar DeiLßiLmeLisin

*$izofrence yaşamına yoLda$ oLsun ßu nefret doLu keLimeLerim.ßir tokat oLsun..!!!

*h€rkesin ßiras faiLi oLduqu meÇhuL ßir Cinayetim $imdi...!

MustiC bu Damardaki tokSin Beni Her gördüğün Yerde tiSKin Bu Aramızda Aşk başlamadan Bitsin... Ştt Lan Arkana Bakmadan YaYLan..

*eğer intikam alabilseydim seni affederdim

*ßizi ßizden ßaşka kimse iLgilendirmez kimsede ßizimLe ilgilenmesin gerekmez

*kendin kadar akLımdasın

*çıkışlar hep daralmış ruhum dar sokaklarda

*BiR ÖmüR boYu sEnİnlEyim dEsEn De iStEmeM aRtiK.
ÇüNkÜ sEn rüzGarin coşTurdUgU birtoz bulutusun, bugün bana esersin ...yarin ele

*Wedalaşırken Üzülmüş Gibi Tutma Ellerimi Acıyarak Kendine Dew Aynasında Degil Boy Aynasında Bi Bak!!!!!!

*Nereden bileceksin silaHıMıN şarJöRüne mermi DiYe SeNi KoYup DeFalArCa KaLbiMe SıKtıĞıMı???:

*Hayatımın gerçek öyküLerine ayrıLan ßi fiLmin soundTrack'indeyim

*kaLßin kadar konuş...!!!

*Bu gün ben sensiz isem inanki yarın sende bensiz kalacaksın

* senin içinde ßen ßitmiş oLsaydım ßenim içimde sen ya$ıyor oLmazdın...!!:

*AŞKMI DEDİN KARŞILIKSIZ O KİŞİNİN YANLIZLIĞIDIR YANLIZLIĞINDA YAŞATTIĞI DÜŞÜNCELERİ GİZLİ ARZULARIDIR BENCE…

damardan harbi sözler

*_Tam_kar$ıya_geçerken_ßıraktığın_O_el_ßen!m_|||

*ikimizde $a$kınız göte geLdi a$kımız

*hiç onca kalabalığın içinde yanLız kaLdınmı

*oh ne güzel oLdu içimde ßir huzur war giden gitti kaLan sağLarla gündeLik a$kLara dewam

*ßiLeşenlerine ayrıLmış ßileşik gißiyim

*BiR ÖmüR boYu sEnİnlEyim dEsEn De iStEmeM aRtiK.
ÇüNkÜ sEn rüzGarin çosTurdUgU birtoz bulutusun, bugün bana esersin ...yarin ele

*a$kmI dedin bana sa¢maLadIn Seni Seviyørum diyene inanma yøL ver beni
en son bIrakIpta qIdende bni her$eyden cok severdI bø$hveR

*'HücreLerimi yerine koy ! şakası yok savunmasızlığın

*aLayına isyan a.q:d



Düş ! Düşsüzlüğüme ..





Siyahına Pembe İnandırılmış Birliktelik...
Ne düşünüyorsun?

1 yorum:

  1. hep olmayan şeyleri yaratıp bağırıp küfür edip sonradan naptım diyorum ama tekrar tekrar yapıyorum. artık kendime zarar vericek derecede sinirleniyorum duvarları kapıları heryeri yumrukluyorum artık sağ elim durduk yere uyuşuyor. karşımda bana sabır gösteren yaptığım onca hakarete aşağlanmaya rağmen yanımdan gitmeyen bana düzelticeksin diyen hep yanımda olmaya çabalayan güzel kalpli bi insan. ama ne onun geçmişini yargılamaktan vazgeçiyorum ne de yaptığı en ufak şeyleri bana saçma geliyorsa yüzüne vurmaktan. napcam napmam gerek bilmiyorum .

    YanıtlaSil

Paylaş sen de bizimle ruhundakileri :)