Ana içeriğe atla

Vazgeçilmez msn nickleri

[...] 3 nOkta anLayana çOk dérin msj wéRiR... anLaDın sen Onu..!

doğruyu buLana kdr yanLış yapıcm bundn kimene değiLm 1şeyin anLsana 0Lmadım hiçbirşein !
Vazgeçilmez msn nickleri
qeLdiqinDe ßuLuRsan ßeni ßiLKi yeni enişTen doLduRmuş Yerini..xD (

mutlulk ıkı dakıka kıcının ustunde dur ya xD

SaKın qeRi qeLme..Yeni EnişTen vaR SöyLemedi Deme..!

Kendini VazqeçiLmesmi SanıorSun
SaçmaLıoRSun..
Yeni aşkımLa
muTLuyum..!



●~๋●qiDen döNdüqünDe esKi yeRini aRamaSın benDe.·

Çékti gitti tıpkı böyLé zor durumda ..Çok koLaydı béLki onun için béLki çarésizdi,gitti..!

Param İçin Yanıma Geliceksen Fiyatını Söyle Ve Defol..;).

Kapım Kapanmz Barışmak İsteyn Barışsn Ama Korkmda Yok Yani Ortalk Karışsn!

1 şey Bnm diiLse yeTernCe isTemeDiqimDenDir;)
sÖyLeme baNa deRdiNi deRdm siqeR deRdiNi.;)

BiŞeynMi kaLdı beNDe ne DuruoSun siqDir oLup qiTsene ?





heRkez keNdiNe daiR BiseLer sacMaLarKen bN oNu buLdm..!!

Tek birşey de ki geri dönsün bütün umutLarım..Beni gömmüş herkes..Yaşamaktan bıktım..Diğeride bıkkın gerçek boğazımı sıktı..

Parantez aç bana (dünyanda)..
Tırnak içine al "beni"..

SénSiz bénDén bi bOk oLmaZ anLadı heR keS..

ßeni sewDiqin kaDar Sana aşıqım baNa kızqıdıqın kaDar sana kızqınım baqışLayın ben 1 kaÇKınım..


her neySe ! bir ‘O’ kadar gereksiz… ama bir ‘O’ kadarda güzeLdi sewmek…

suskunLuğumu hafife aLma … konuŞursam kaLdıramazSın !

sewenLer oLmaSaydı, sewiLenLerin götü kaLkarmıydı ?







ipi kopmu$ uçurtma gibiSin g*tün baŞın oynuo

yalanların mı kalbe etki etti, sevdiğim adamsa harbi bir dönek mi???

Adımı tükürün azınızdan çiğnediğinz yeter !
Nefret ettim bazınızdan,dostum düşmanımdan beter.
Kmse kusura bakmasn,ynımda kmse kaLmasın
ve kimsede surat asmasın, Lan sen arkadas mısın ?

Kadının orspusndan değil ama Erkeğin orspusundan korkucaksın...

Çok merak ediyorum kendinizi merak edip hiç aynaya bakıyo musunuz ?
Sanırım farketmiyosunuz ama girdiğiniz triplerin içinde çok komik görünüyosunuz ,)))

qünümün anLam we Önemi sen diiLsn sesini kes bebek.(; [ nokta ]

kafm bzuq.
Okby

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Renkli şekilli sözler

Renkli şekilli sözler

Göz£êrïmdê Pêrdê$ïñ ßâktıqım Hêr ¥êrdê$ïñ ¥âŞâr$âm §êßêßïm Ö£ür$êm Nêdêñïm$ïñ !

●●●мυтℓυℓυк вιℓє α¢ı ωєяισ ¢üηкü ѕσηυ ωαя вιℓισяυм...●●●

qözLeriniN renqİ ne oLursA oLsun qözya$LarınıN renqi hep aynıdırR !!

DeĞiŞkEn bIr dÜnYaDa, BeN SaBiT KaLıYoRuM. hErKeS BaŞkA BaŞkA SeVeRkEn, BeN YiNe sEnI SeViYoRuM...

$eYtaNmIsIN? MeLeKmİSİn? SaNkİ ßeNdEn YüReKLiMiSiN?

$eytanıN teK suçuU meLeqe tecavüzZ etmesiymiş$$ !

.. kim séwér béni bén kéndimi séwmésém?? Hér$ey béndé ba$Lar béndé biTér..!!!

güLLeRim devRiLiyoR gençLiğim savRuLuyoR vedaLaR yoRdu beni biLdiğin gibi değiL...

insanLıK öLdü ..! katiLi ; menfaaT !

yoK oLmayı qözZe aLdımm ! teKRar senDe doqmaK içinn !

aşKı tekRar istememM ! ziyanN ederRsinN !!

karizma msn nick


yaLnızLıqın adamıyım ! anLa ßeniİ !

deNeeee ! yanıLLL ! qöRR ! qeRçeqii qeçmi$i yoqK sayaRakK !

'' İnanıyorsan Savunduklarına, Arkasında Duracaksın...Gerek Yok Cellada Çıkarıldığında Darağacına, Tabureye Sen Vuracaksın!''

senin maRKa oLduqunN yeRd…

Morali bozuk nickler

yeNi * !


ѕαηкi вiяαz ραяçαℓı вυℓυтℓυ giвi *
яαнαтѕız є∂iℓмєк iѕтємiуσ...вiяαz нυzυя..υzαααα!!!
уєηi уüzℓєя тαηıмαк iѕтємiуσ нαуαтıη∂αкiℓєя σηα уєтєя..*
∂üηуα υмяυη∂α ∂iiℓ..

Güneş varsa en uçTa...
Morali bozuk nickler , moralsiz msn nickleri
GözLerimde bir yoL varsa bitmiyor tükenmiyorsa

Eğer, bi cennet varsa en uçta

GözLerimi her kapattığımda

Seni duysam sadece başucumda..! (:

HayaLden de oLsa



ѕαℓℓαηıяѕα∂α уıкıℓмαz тαнтıм (:














İnsan bazen kaybolmak ister.
kendi kendine kalmayı özler.
Hayaller kurmayı sever.
Gerçekler bazen az gelir,
Bu dünya bazen dar gelir,
Bu hayat boş gelir,
keyifLi bi qün.
Yinede keyifLi bi qün
..







küÇüKLüğüMdeN beri hep merak eTTim gök kuşaının 7 Rengının hıkayesıNı..sonra anLadm bızım hayatımızda gök ku$aının renkLeri ..' Her qüN dei$ik RenkLeriN içiNde ya$ııoRz..yagmur yagdıkdan soNra güNe$n cıkmasının anLamsızLıgı gbi. .













Bi Süre yaLnızLıa,SessizLie ihtiyacım Var sanırım.Bu denLi aqıR ŞeyLeri tek başıma kaLdıramıyorum.







BıraKında Kendime RenkLi Bi Dünya Yaratıyım.Sadeceo ve ben.Dünyan…

Hayat nickleri

hayat bo$ eğLen co$$

yoq canımın içi kaLbim dayanmzz oLduu $imdi!nede sewmi$im emanet ßu yürek
sanki..kaLbim ağLıyor..ta$ deiLki ßu yüreq dayanmıor...!!

öLürqen biLe yanımda oL sewgiLimm..cennet ßiLe çekiLmez snszz ahh ben
neyLeyim...
koLay yoL yoq oLmaya giden,ağır ağır yoLa dönüLür eLßet..


sana deLi gißi a$ıkken tükettiin bu kaLße yan...

istersen aL canımıda kurtuLayım..zaten kaLßim oLmadan ne kadar ya$arım..???

korkuorum geLen günden her gün daha fazLa..eLimde deiL nefretim ßüyüyor insanLara......

yüxsek doz a$k aLıp ßurda mutLu öLsek ya..

YasakLandın!! Hep SakLandığın bu KaLpten kovuLdun Sen.Isınıp Uyumayı Unut,SarıLıp AğLamayıda Günaydın Gittim Ben....


geçer demek inan Zzor çünkü a$k senin adın.!!!

ßana seni sewen 1kaLp biLe bırakmadın..



*yasıyorum bunuda biL ..!! gidiyorum adımı siL .. acıyorum yaramı deşş!


*gözümün yasını sildim bn.. kosmam kmsenin pesnden..


*gülüslerim vrdı bnm.. bn kmm bn nerdeim?? tm krsya gcrkn bıraktıın o el bnm!

*asıksan korkuyrsn kyp.. sewpte susuyrsn ayıp!…