Adım atmak için muhteşem olmak zorunda değilsin, fakat muhteşem olmak için adım atmak zorundasın.

Pazar, Ekim 26

Sonbahar msn sözleri

Sonbahar msn sözleri

^^ Ya her şeyim ya Hiçim sorma Dünya ne biçim..
Bir kördüğüm ki İçim Çözdükçe doLanıyor .. ^^

rüya oLmalı gördüğüm .
ßeLki de beLki de hiç uyandırmamaLı...
Sonbahar sonbahar olmalı..
sebebi.. sebebi sonbahar ..

Hayat dinLe ßeni!
Bırak Peşimi
.. ben vazgeçtim ..


Karla Karışık Yağar Hüzün üstüm ßaşım hep uzun koLLu...

Aşk ßu gece şehri terk etti ..

Üvey Çocuk oLmadım.. üvey anne olmadım.. üvey insanlıkmı aLın yazım!

Dünya Dönüyor Yine Dönüpte GeLiyor üstüme ..*

Susuyorum , içimden bir ses yükseliyor Göğe doğru...


VaZgeÇmeK KoLaY oLSaydı; bU çıĞLıK Bu KaDRr iÇ AcıTmaZdI

$arıLıp ßasH uCumdaqi fot0ğrafLarIna ağLaR oLdum ßaksaNa . . .


ßu LafLaR sna kapak oLsn fénA otuRttum héLaL oLsn tipin yoqqi şékLn oLsn ikiLé cnm yLn açıq oLsn

RüyamDa görDüm Seni Dün gece EğiLip DudağınDan öpTm SeSSizce <3


SensizLik kanıma karıştı . .
Gücüm kaLmadı komadayım..

ay dü$ünce denize...
Seni hatırLarım...!


ayrıLıkLarında Sonu dar ,
ßirgün cıkıp geLecekSin ...!
ßekLiyorum ...


Sar dedim diLersen vur dedim...
yüzün ne yapSa gözümden gitmedi...
ßitmeyecek gißi ya canımı aL,
ya ßeni !!

geLi$imin ßir gidi$i oLdugunu ßiLe ßiLe...
Seviyorum Seni ....!

ßiR Kızqın ßoqa Gißi Kızqınım Sana xD

kıymeT ßiLene I Love YoU ßiLmeyene FucK YoU xD

HaYaTımDan DéLéTéLéDim Séni ŞimDi xD

uYmuoRuz ßiz ßen aKıLLı Sen DeLi...

Kızma ßana ßenim TeK Amacım Sen MuTLu oLma xD

geLi$inLe hayat ßuLan gözLerime..
gidi$ini izLemeye yakı$tıramıyorum ..



ßen unutamayacakLarımı ,
iSter iStemez yanımda götürüyorum ..


Git hadi $imdi..
kendimden nefret ettirmeden ..!

Gitmeden Sürgün oLmak..
icimi acıtıor ßöyLe ökSüz ya$amak .!


kum gißi kuru..
Su gißi duru..
Sana Son Sözüm
I Love you (:

Yine gece..yine sen(sizlik).. yine yağmur..

ßu heSap ßöyLe ßitSin..
heLaL ettim hakkımı
nefretimSin ..!


tüm karanLıkLar Sizin oLsun..
Gerçek karanLığı gözLerimLe anLatıyorum ..!


Sen gözLerimi yağmurLara emanet edip ,,
ßaharLara geLin gittiN ..!

eLLerimi tutamayaCak kadar yaSak..
GözLerine ßirdaha ßakamayacak kadar ,,
haramSın ßana ..!

Git ! ardına ßakma..
Gözya$Larımı siLerim Sonra..!


hep yanLız yürüdüm ßen..karanLıkta hep ßu sokakda ..!

0 yorum: