Adım atmak için muhteşem olmak zorunda değilsin, fakat muhteşem olmak için adım atmak zorundasın.

Pazartesi, Ekim 6

duygusal

Nette geziyordum ve karahn yılmaz diye çok yetenekli bir şaire rastladım o sıra msn de açıktık ve şiiri okurken cidden msn nickleri olabilecek harbi sözler bunlar dedim ve siteye ekledim

Konuşacak bir şeyler bulmalıyız
Paylaşmaktır hayatı önemli kılan
Sustur içindeki acının sirenlerini
Sevgiden daha değerli şey olamaz
Nöbet tutmalı gözlerinde bir aşk
Sonra uzanıp yatmalı dudaklarında
Ve ben çekip gitmeliyim o sabah
Yeni bir şiire daha başlamalıyım
Gülüşün uyak olmalı mısralarımda.


şuana kadar mısraların sizi etkilediğini görebildiniz mi, eğer size uygun nick bulamadıysanız devamını takip edinn

Paylaşacak şeyler olmalı aramızda
Sevincin ve umudun günlüğünü tutmalıyız
Bedeli ödenmemiş hiç bir duygu kalmamalı
Kelimeler susmalı konu aşk olunca
Çekip gitmeli yalnızlıklar bir bir
Adını büyük puntolarla yazmalıyım
Şairler ve şiirler seni anlatmalı
Seni anlatmalı parlayan her yıldız.

Seni düşünmenin yeri ve zamanı yok
Ama sana geç kalmaktan korkuyorum
Aşk, içimde kalkışa hazir bir tren,
Hangi istasyonda durur bilmiyorum
Çocukluğum ve sevincim yine tetikte
Hayallerimi sana emanet ediyorum
Bir ödül daha vermek için kalbime
Biliyorsun seni nedensiz seviyorum.

1 yorum:

Adsız dedi ki...

duygusal etkileyici sözler bu ve bunun gibi yazılar 2017 için güzel