Adım atmak için muhteşem olmak zorunda değilsin, fakat muhteşem olmak için adım atmak zorundasın.

Cumartesi, Ekim 25

Ağlama sözleri

ağlama sözleri

ama Sn ağLayaMaSsnn.. Sn eRkek adamSn!...qüLen yüSünün aRdnda
qiSlice kanaYanSn...


neFeSm kesiLdiinde kMse beni özLemeyecek...


ßLki hÇ duRmadan uyuSAm 2 qün ßLki çözüLür bu düüm..



yaLnıs kaLsam.. hÇ kmSe ßana doqunmaSa...1kö$eye sakLanıp uyuSm...



yaRm kaLdl sende kaLsn kaLsn yarın...



1 daha doqunuRsan.. 1 keZ daha ßana doqunuRsan karışıRıs. karıŞır dünLe
yaRn...


şmdi siLemem dediim herŞey biTiyoR..!



öLmém iÇin henüS eRken deeLmiydi ??


1kéRé daha séw déSn eLimin teRsiyLe biLé doqunmam Sana...



daqmaaa kafaayaaaa xD aNty depResan





DüşMan deiL bana örNek oLun

aŞk eski bir paLawRa..artIk burdan qeÇmeyeceK

haYır istemem bir ba$kaSını..yaLnızda ayaGa kaLkabiLirimm..

keşKeLerLe ßiTTi mawi masaLım. . .

küsMeyin mLekLerim..anlatın beni..şU anda kayıP o şarkımın kayıP satırLarındayım

kapaT pencerEyi..dOnk bi rüzGar GirmeSin iÇeri..DuyquLarım çOk hasTa..

yOk deme bana herŞein sebebi war..mutLuLugun biLe müddeTi war .

pazarLama kOnusunda becerikLi oLmasamda piyaSanın inDirimLi ürünleriNe daLmasamda yoLumdan şaşMasamda q*Tü kaLkık oLmasamda Sizin qibi deiLm ya inan baŞım erdi arŞa

ßoşVer şimDiLik ukaLayımm

kraL mıyım soyTarı mı ? çOk garip kOnumdaım...

camLar düŞtü yerLere..eLLerim kan iÇinde..düŞlediĞimiz ewi aL..sonRa yan iÇinde !

ßana yiNe qüL yüzünLe geL..Tek sözünLe qeL . .

ansızın qelicek qibisin..GözLernde çOcuk kayqıLar..tam bni seviCek qißisin..ani bi yaGmur mewSim iLk baHar. .

SoN kozuM oLsun Zorda süKunet..
kendime sarıLır dOnarımm...

senden bekLediĞim tek şey mutLuLuunu qöReßiLmekTir..

senLe ayrı oLSamda..hayaLin iLk qnki qibi yanımda..

farkLı bi sahne farkLı ouncuLarLa bi rOl buLur we oyNarım..sen Figüran bile olamazsın..

ayNı sahne..aynı perDe..ayNı oyuncuLarLayım bi sen yoK'sun !!

masaLLarDa yaŞar akıLLarda kaLır..anLamaLısın onu yaŞatmaLıyım iÇimdeki bUu senii...

hayaT bırakmıyan adamLar..her yanımda qöLqeLer kaRa sokakLar..üŞüOrum yardım eT!! eLimi bırakma..düŞüyOrum baba..bi iÇki dükkanınDa..

Dib noT öwünmek qibi oLmasn hebsini ben yazdım


__________________
Şimdi herŞey anLamSız..
ßoMßoş oLucak ßiLiyOrm !

^^





Güneş dailma üzerinde olabilirmi?
Ve

1 yorum:

Adsız dedi ki...

hüzünlü ağlama sözleri güzel olmuş 2017 de kullanılır