Adım atmak için muhteşem olmak zorunda değilsin, fakat muhteşem olmak için adım atmak zorundasın.

Pazartesi, Şubat 20

Renkli nickler

bir gönüL nedirki
Senin ugruna..
Canımdan Can iSde ömründen ömüR (:


  havalI msn nickleri
SöyLedikLerimin arkaSındayım..
söyLemeye caLı$tıkLarımın
pLanLarındayım (:




İtilmişin kakılmışın hikayesi gibi hayat (:

Ҳ

Kalbim hép haylaz kalacak
üzgünüm hayat bén " büyüméyéceğim "

Sustuklarımı konuşsam mesela
Çığlık çığlığa bağrıdıklarımıda sussam ..

Sonra alsam elime kalemi de nkış nakış işlesem yapraklara..
Her gün bir yaprak olsa..

Ҳ
 nickler

HeЯ gűП döПűműПde teЯk edilişleЯe gizli özПe oluЯ adım..!

beП saПa yaПaЯkeП şimdi.. seП kim biliЯ ПeЯede üşüyoЯsuП

Ҳ

ПeşteЯdeП bozma biЯ tahteЯevalli üzeЯiПdeyim de kimseyle oyПamak istemiyoЯumsaПki

Renkli nickler
bulduğuП ilk ipi dola boyПuПa beПi hatıЯla!

Ҳ



dűzeПsiz iПtihaЯlaЯ çiziyoЯum kağıda Пasıl çiziliЯ deme baЯi seП deme buПu..! Яuh katilim..




Çaresizlik kocamandır! `~



Bu gece bitsin artık
Korkuyorum



ya kendimi ya da kendimi öldüreceğim `~







Ben Kaybettim
Sen Kazandın!
Artık sesimi duymayacaksın`~





***






Sen düşersin aklıma
İçimde yangınlar . ~




Bir kere sesini duysam yeter ölüm arifesi ..






Gözyasına çakılı kalsın düslerin !
Gözlerimde süs olsun çekip gidişin !

1 yorum:

Adsız dedi ki...

o kadar sarhoşum ki sadece seni sevdiğimi ve çektiğim acıları hissediyorum.bugün seni kurtardım bi daha yapar mıyım bilmiyorum ama seni hep sevdiğimi ve sana asla ihanet etmediğimi bil.seni her şeyden daha çok seviyorum ama seninle asla olamam.
ben senle büyüdüm senle olgunlaştım dile kolay 6 yıl.hayat bu kadar üzerime gelirken sensiz kalmak çok üzücü ama dayanmaya çalışıyorum sevgilim.senden artık vazgeçiyorum nolur beni affet böyle bitsin istemedim bunları hiç yaşamamış olmak isterdim.her şeye rağmen iyi ki varsın kadınım..