Adım atmak için muhteşem olmak zorunda değilsin, fakat muhteşem olmak için adım atmak zorundasın.

Perşembe, Eylül 8

2012 Rock AvatarlarI

İntikam nedir ki ? Bendeki nefRet en büyük intikam duyGuLarını dize getiRir.


2012 msn nickleri


> Sussss! Adam oLmak susmakLa başLar. Sus ve itaat et!


Bir gün sen de beni ararsın.Bir hasret seni yakar, deli bir özlem sarar ağlarsın: Geri dönmek istersin, eski bir şarkı yakar birden,
gözlerin dolar ağlarsın elimde değil unutmak seni, kaçsamda kovalar anılar beni boş hayallere sarılır gibi kolaymı unutmak biranda seni.

Ben bir çocuğum aşka kandırılmış.

rock avatarları

Ve sarhoş bir kafayım şaraba bandırılmış.

Ben bir geceyim gündüzlerden çalınmış.

Ve ben mecnunum elinden leylası alınmış.

Biz ince bel, ela göz, sütun bacak için sevmedik güzelim
Gümbür gümbür bir yürek diledik kavgamızda...
Ateşin yanında barut, barutun yanında ateş olasın diye! ..
Rakı sofralarında söylenip, acı tütün çiğnercesine sevdik
ANLAYAMADILAR...
kIz nickleri
BENİM ACIYA VERECEK BİR ŞEYİM KALMADI,
MUTLULUKTAN ALACAĞIM VAR BENİM

fırtınanın şiddeti ne olursa olsun martı sevdiği denizden asla vazgeçmezz.

kalemimi kırsalar seni sevdiğimi kanımla yazarım

Bazen çoban olup koyun güderim Kafam Bozulur Esrar Çekerim
Bunalıma Girer Jilet Atarım Ferdiciyim arkadaş çok görme bana!!!

Secde Ettim aşka taparcasına uğrunda Tanrının Yolundan oldum
Sebep sensin bütün günahlarıma sevdikçe sayende günahkar oldum!

ben sensiz cennette yaşamaktansa seninle cehennemde yanmak isterim

yalnızlık avatarları

Bu aşkın biletini istediğin gibi kes Nasılsa gidiyorsun, biliyorum git Ama ardında ağlayan bir çift göz
Paramparça bir yürek Ve yıkılmış bir dağ görmek istemiyorsan Çek silahı daya sırtıma Titrersem namerdim Sen vurdun da ben ölmedim


İçtiğim Şarap OLsun Çéktiğim Esrar Olsun Sévdiğim Kız Müslümcüysé Canım Féda oLsun..

SERSERILER NE AGLAMAYI NEDE SEVMEYI BILIRMIS,
OLAKI SEVDI BIR KEZ SEVERLERMIS VE OLAKI AGLADI GOZYASININ DUSTUGU YERDE OLURLERMIS.
rock avatarlarI

Sen Benim Adımı Bile Anamazsın...Bırak Dost Kalmayı Sen Benim Düşmanım Bile Olamazsın!!!

Bir Gün O Güzel Gözlerine Yaşlar Dolar,Kalbin Sızlar,İçin Yanarsa Deme Bana Sen Yaktın..SEN İSTEYEREK YANDIN!!!


Ağlamak cocuklara affetmek ALLAH a mahsustur,Bir gün beni aldatırsan ağlamam cocuk değilim affetmem ALLAH değilim...

sevdigimizi elimizden alanlara kolumuza jilet attıranlara
kadeh şişesini elimize tutuşturanlara isyanım allah a değil TÜM ALLAHSIZLARA

ihanet avatarları

Gözlerine baktıkça ağlasada gözlerim Ağlamak içinde olsa gözlerini özledim

ECELE SÖZLÜ , ÖLÜME NİŞANLIYIZ , TESADÜFEN GELDİK , MECBURİ YAŞIYORUZ

Efkarlıyım bu gün yine gurbet elde akşam oldu içip küstüm kaderime ayrılık oldu.
Anam yokki derdimi bilsin bacım yokki gözyaşımı silsin hasta düştüm gurbet elde yanlızım şimdi

seninle başladığına inandığım bir hayatı,sen olmadan nasıl yaşarımmm...

Bir kar tanesi kadar beyaz ol ama ; onun kadar soğuk olma bitanem...


DENIZ YA KUDURMALI YA DURULMALI,HANCER YA SONUNA KADAR SAPLANMALI YA KININDA DURMALI.
SEVECEKSE INSAN YA OLUMUNE SEVMELI,YADA HIC.

Bugün senin için bir Kurban Kestim HaLa akıyor ve acıyor BiLekLerim.!!

Yağmur, mutluluğuma gölge düşürmek için yağıyorsun aldırmıyorum. Niyetin beni ıslatmaksa ben zaten ağlıyorum..
2012 msn avatarlarI
GULLER ARASINDA BIR DIKEN KIRIK MASADA ICKI ICEN AZAB OLMUS GÖNLÜ ESRAR CEKEN
NEREDE BIR MUSLUMCU GÖRÜRSEN BENI HATIRLA!

Kim Démişki SarhoşLuk Kötü Şéy Oysa Bén Hérşéyimi Ayıkén Kaybéttim..

DUNYA BIR EFSANE HAYAT BIR DRAM YASAM BIR HUZUN SEVMEK BIR HATA...

Dumanımda o vardı, sigarayı bıraktım; kadehimde o vardı, içkiyi bıraktım;
rüyalarımda o vardı uyumayı bıraktım; baktım ki onsuz olmuyor, yaşamayı bıraktım!

Başını göğsüme yasladığında tek bir düşmanım vardır:geçip giden zaman.

aldanma hayatın cılvelerıne hersey bahane ,görünüsüm serseri ama gönlüm sahane
sil at aklından yazıp cızdıgın eserı herkezden üstundür su gördügün serseri

Gittiğin gün kendin gibi herşeyimi alıp gittin.Sen gittin ben bittim.
Kader deyip çekip gittin.Sen suçlu değilsinde,kader mi suçlu ey zalim.

Her sokak köşesinde kavgamız,okulda kıravatımız,dostumuzda hatıramız,
düşmanımızda façamız,her meyhanede masamız,sevenlerimizde adımız silinmez.

Ya$Lanarak DeğiL Ya$ayarak Tecrüße KazanıLır ...
Zaman İnsanLarı DeğiL ArmutLarı Olgunlastırır...

+
2012 msn nickleri
Geceye yeni şiirler gerek,
Gemiye yeni fırtına
Her eylüle başka yağmur
Kalana taze baharlar lazım
Ve gidene biraz yürek
Kaçanlar pişman şimdi
Kalanlar, sevmeye devam edecek....

13 yorum:

Adsız dedi ki...

Cq qsl... Zıyfet slnı muhtsm sıırler...Cq qsl... Zıyfet slnı muhtsm sıırler...

Adsız dedi ki...

aşk bna muhtaç ise sen kime muhtaçsın???

Adsız dedi ki...

aşkı sevdim ama sen sevmedin!!!

Adsız dedi ki...

hepiniz çook sewmişiniz ama keş olmayı gerektirmezdi aşkınızı suistimal eden insanların diğer aşklarıında siz suistimal edin ben öyle yaptım keşte değilim hele müslümcü hiç değilim unutmayın siz gideni değil giden sizi kaybetmiştir budünyada olmazsa ötekinde kendinize uygun birini bulursunuzzzzzz :d:D

Adsız dedi ki...

hepiniz çook sewmişiniz ama keş olmayı gerektirmezdi aşkınızı suistimal eden insanların diğer aşklarıında siz suistimal edin ben öyle yaptım keşte değilim hele müslümcü hiç değilim unutmayın siz gideni değil giden sizi kaybetmiştir budünyada olmazsa ötekinde kendinize uygun birini bulursunuzzzzzz :d:D

Adsız dedi ki...

hepiniz çook sewmişiniz ama keş olmayı gerektirmezdi aşkınızı suistimal eden insanların diğer aşklarıında siz suistimal edin ben öyle yaptım keşte değilim hele müslümcü hiç değilim unutmayın siz gideni değil giden sizi kaybetmiştir budünyada olmazsa ötekinde kendinize uygun birini bulursunuzzzzzz :d:D

Adsız dedi ki...

ÇOK GÜZEL MSN LAFLARI VAR

Adsız dedi ki...

superler tesekkur ederim

Adsız dedi ki...

ben çok beğendim

2017 dedi ki...

kamon be çok iyiler sözler yazılar bayıldım

Gülçin dedi ki...

bence iyi hoş mükemmel

Adsız dedi ki...

kaliteli gözüküyor tıpkı benim gibi bebeyim

Adsız dedi ki...

kendime seninle ilgili verdiğim sözlerin bir kısmını tuttum, bir kısmını -her şeyde olduğu gibi- tutamadım ve yazıyorum. kimseye anlatmayacaktım seni, kendime bile. sana söylemek istediğim o kadar çok şey var ki; sabah olmasından hoşlanmıyorum çünkü o gecenin sabahında tam da gün ağırmadan ayrılmak zorunda kaldık. oysa senin dediğin gibi "hiç işin olmasa sabahı beklemek çok güzel değil mi?" yanlış anlama, hiçbir şey için suçlamıyorum seni. sadece sakin sakin sevmek istiyorum; saçlarını, mutlu olduğunun indikatörü gözlerini, sarıldığın ellerini. başkasının sevmesini istediğini bilsem de.