Adım atmak için muhteşem olmak zorunda değilsin, fakat muhteşem olmak için adım atmak zorundasın.

Pazartesi, Mayıs 25

Mutlulukla ilgili sözler

*.. Mutlulukтeк doкunuşLa paтLayaвiLeceк вir вaLon .. *
Mutlulukla ilgili sözler
Bilirim ki
İçinde sen olmayan bir düş
Düşüştür...

Artık seninle aynı kaldırım taşına bile basamam ben .

İnsαnlαr αrkαmdαn bαksın . .
İstediklerini αlαmαyıncα...
Arkαmdαn lαf yαpsın .


Özel yaşamımız yok! çok dostluk gördük çook..
Bana bak karnımız tok (
Bizi beynine sok ~


Neden o kötü cadı Rapunzel'i kaçırır ?
burada ben varken
Neden hep başrollerde beyaz atlı prens olur ?
Burda o dururken
Bu masalın yazarı kim ?
bir kere Rapunzel'in saçları bitli! Hem ben saçlarımı yeni kestirdim !

Çok çabuk seferim , Çokta çabuk silerim . Çok çabuk bağlanırım , çokta çabuk koparım . . Çok meleq qörünüyo olabilirim , ama aynı zaman da çoqta şeyhtanım ..

fondöténLé kapanmıor acıLar

EnDopLazMik1haTunum x) ..

En çok beni severmiş o, Beni aramış, gözleri giderken!

]|||| Thé _ kaLpsiz ||||


߀n sn!n !Lq0quL yıllarımda..sıq sıq yéR3 dü$ürdüğn “kur$un kal£mn qibiim!!Dıştan baqıldıında sapasaĞLam..ama ici paramparcaa!!
mutluluk sözleri

beni sana unutturan başka bir mi? yoksa kalbindeki sahte sevgi mi?

ßir gün Duyamazsan Sésimi GécéLérindé ßiLirsin ki Véda £démém SévdikLérimé !! SéssizLikté wédadır séwgi doLu kaLpLéré ..


ßéLki akLım ßir dénizdi ßén ßouLdum..


fasLa özénMé aLTında kaLıRsın (,


ßitén, kayßédiLén hér $éyin icindé payımız ßüyük



ßéNim unuttuğum kadar sén özLérmisin?



Çok sevmiceksin meseLa...
o daha az sewerse kırıLırsn..



Tüm $ehir Ağladı ..
Sen giTTin diye ..
Mecbur musun Hep EN Uzağa Gitmeye...


“ gözLerinin içine bαşka hαyαL girmesin..
bαnα αit çizgiLer dikkαt et siLinmesin..”


Hayatın hızıyla yaşadık o aşkı
Her şey bir anda başladı
Yaşandı
Ve bitti...

Anlat merak ediyorum
Her zaman ışık var mıdır tünellerin ucunda?

0 yorum: