Adım atmak için muhteşem olmak zorunda değilsin, fakat muhteşem olmak için adım atmak zorundasın.

Pazar, Mayıs 3

Komik nickler

Bill Gates'e uzanan eller kırılsın

Zenci mahallesindeki solaryumcu
Ben beni bildim bileli ne ben beni buldu kendimde Ne de kendim beni buldu bende...

Komik nickler
Tam KarsiYa GéÇéRKéN BirakTiğin ''O'' éL BéNim ..


yoq canımın içi kaLbim dayanmzz oLduu $imdi!nede sewmi$im emanet ßu yürek sanki..kaLbim ağLıyor..ta$ deiLki ßu yüreq dayanmıor...!!


HAYAT BIR DAMLA SU ISE ASK BIR DAMLA GÖZYASIDIR


уαℓηızıм, уαℓηızℓığıм вєηι ∂ιηℓємєктє, уαℓαη∂α σℓѕα ηє ναякι вυ şαякıуı ѕöуℓємєктє, уαℓαη∂α σℓѕα ιçιм∂єη вιя вυℓυт αкıρ gєçιуσя, уαℓαη∂α σℓѕα мυтℓυуυм вυ вαηα уєтєя


нαηgι göηüℓ∂є уαη∂ıη вöуℓє уαηgıηℓα ѕєη,
уα вєηιм gözℓєяιм∂ι ѕєηι вαмвαşкα göяєη,
уα вαşкαѕı вıяαкıρтα gєçмιş ѕєηι göямє∂єη.

Bilirmisin geceler ne kadar uzun gelir bekleyenlere
Hele o beklenenler vazgeçilmezlerdense..

Ölsemde dik durmaz, sarhostur mezar taşım...]

Öküz gibi bakmakla tren durmaz ki!

Beyaz atlı prensi bulmak için daha kaç kurbağa öpmem gerekiyor?


Yıllardır oturum açmayan adam.. Adam her online olduğunda "yıllardır oturum açmayan adam oturum açtı" yazıyor bilgisayarımın köşesinde, ve ben her seferinde gülüyorum. Allah Allah...


Tanrım kör oldum, artık kusura bakamıyorum.


Nescafé bile 3ü1 arada, ben yalnızım "

Errorla mücadele


Dürümüm, çöp şişim ve ayranım; insan bedenine hapsolmuş bir hayvanım.."

komedi sözleri
Benim gibisini google'da arasan bulamazsın.


Msn 'den gelen adam

Nickneyime

Allah chat yapmamızı istese klavyeyle doğardık.


Baba beni okula gönder devamsızlıktan kalıcam yoksa.



************************************************** *************
Pamuk cüce ve yedi prensesler


Rekor insanın kendine yakışanı kırmasıdır.

Güzel asmadan çıkar güzel yaprak, marifet o yapraktan güzel dolma yapmak.

Buffy de vampir sayılır

Ahmet şu anda yok, notunuz varsa ben alayım

1 yorum:

Adsız dedi ki...

ßoq qißi mSn niCqLeri yHa... x)