Adım atmak için muhteşem olmak zorunda değilsin, fakat muhteşem olmak için adım atmak zorundasın.

Cumartesi, Ocak 3

Orijinal msn nickleri

Şimdi yaRama ßassaLar qideRim öLüme qizLice~

ßiLdikLeRimi şarkıLaRımda yükses sesLe diLe qetiRdim


Sen hakLarını Savurdun,yürekte doLdu kontenJan..
Sevqin ßana has deqiL ki Seni qidi DonJuan.*



..~ qideRken qeRıde bıRaktıqın ... eskı hatıRaLar we yaLnızLıqım bana KaLan ..


^
Koşmak istiyorum SevqiLim.Koşmak,Koşmak...
Dönemezsem;
Beni affet
^^


Yarın ÖLécéksém Eqér Aşkı İLikLérimé Dék HissétméLiyim...


Ne oLur biran unutup kaLsak.
Ne oLur biraz rüyaya daLsak.
Ne oLur qerçek oLsa masaLLar..
Ya da biz masaL oLsak..

*


aşk özqürLükse bu tutsakLık niye.?
Beni sana hapsetti qönLüm!
bakışındı qüLüşündü öLüm..


~~

KeLimeLeri tüketmek istiyorum,beynim artık siyahLa boquLmuşken,

KanLı eLLerimi aydınLıkla yıkamak istiyorum,qöLqemi saçmadan,

Bir bitiş istiyorum...



aşkım Haram béni andıqın Hér qécé,
siLik bir hayaL kaLır,cémréLér düşer üzérime..
aHLarımı yazıorum oLmadıqın Hér yéré..
aLacaqım séndén déiL,
séni arıorum başka bir téndé.!



ßakıyorum aynaya hér qécé..
İçim rahat,ßiraz yorqunum sadécé
Hayatıma qirén hérkésé,yaşanmış hérşéyé
TéşékkürLér..

ßüyüyorum sizinLé..!



asLında hiç başLamamışken,,,


*
buqün mutLu oLmam qerek..
öldüğünü qörmem qerek.!




Aslında giden değil kaLandır terkeden,gidende bu yüzden gitmiştir ya zaten..(:




sen gitSen n'Lur kaLsan n'Lur??.))



*Yaşam boyu yaptıkLarımız sonsuzLukta yankıLanır ..
Kusurlarımdır beni erişilmez yapan ^,^

- - - - - - - -




*Hady siL siLebiLiosan kaLbindeKi Parmak izLerimi.. ( ! )
Orijinal msn nickleri , nickler



"iletişim bitti sinyal yetersiz
Tüm kanallar doluu beklemeyiniz. !"




Bırak işini !çık dışarıya..
Yaşam değil bu bak yukarıya!
Çek fişini kop artık
Sahip oldukların sana sahip olmasın baK
kanarsın bi gülüşle bu sahTe dünyaya




dönüyorum €vimé küçük dağLarı yaraTmayaa...
sadécé étkisindéYim.
biŞéylérin étKisindéYimm...




ooo bunlar son sözüm olsun
ooo yarın var diyene aşk olsun
herkes olduğu yerde dursun !





' .. Dαğınık
Ruhu..Beyni..Mekαnı..
Her yeri dαğınık.
*Öyle biriyiм.
Yαlαncıyıм..
Kendiмi kαndırıcαk kαdαr
Yαlαncı. .

0 yorum: