Adım atmak için muhteşem olmak zorunda değilsin, fakat muhteşem olmak için adım atmak zorundasın.

Salı, Temmuz 15

ilginç msn nickleri

İşye yine şekil şekil müthiş ve en özgün nickler ler sizlerleyiz, buarada sanırı pcnet dergisine çıkmak için aday olmuşuz :) neyse basında sayfası açarız yakında :p lafı uzatmadan sizi ilginç msn nickleri ile başbaşa bıraklalm.

Eriyorum yavaş yavaş..



Anlaşılmaz Bir Yanım Var..Öldürmeye Hevesli..

Bir gün
Çok bunalırsan
Denizin dibinde
Yosunlara takılmış gibi soluksuz
Sakın unutma gökyüzüne bakmayı
Gökyüzü senindir
Gökyüzü herkesindir

GELDİM
MUTSUZLUĞUMLA
YÜREK SUSUZLUĞUMLA

__________________



Oysa düşLemek ne güzeLdi çocukken.
Nerden biLirdim yaşamın
BöyLe parçaLanarak süreceğini
Ve ömrümün,kendimi toplamakLa geçeceğini...
Bir yap-bozum sanki,
Tek parçamı biLe buLamadan,
Yeniden dağıLıveriyorum...

Hayattan sıkılanlar için msn nickleri





birgün yakalanırsan içindeki çığlığa ...
senin için sustuğum bütün zamanları hatırla .!!!


Aşk mı ? " saçmalık "

birkaç yaralı ruh...
birkaç bira şişesi...
elimizde bunlar var...
mutlu olmaya yatmez ki...


".. Sözler toz pempeydi
Susmalar uçuk mavi .."



кαувσℓмυş şєнιяℓєя∂є ѕαηαу∂ı çığℓıкℓαяıм. şιм∂ι вσğυℓмαк üzєяє ραяαмραяçα вιя çσ¢υк.. ιηαηмα∂ığı şαηѕα уαρıуσя ѕση вιя уσℓ¢υℓυк ...


Ve sen hiç bilmezken "derinliğimi"
Ben kıyılarında boğulur giderim!
.



siz Yükselmek için Yukarı bakarsınız, ben ise aşağıya... Çünkü Ben Yükselmişim

1 yorum:

Adsız dedi ki...

nickler gercekten çok güzel elinize yüreğinize saülık :)))