Adım atmak için muhteşem olmak zorunda değilsin, fakat muhteşem olmak için adım atmak zorundasın.

Pazartesi, Temmuz 21

Damar nickler

Damar nickler , damar msn nickleri

MutLu sonLa ßitén hikayén oLamam..(!)



oLum abartı senin neyine,beynin sahip senin abartı genine,beni çöpe atmak senin ne haddine!! sen zaten çöptesin bari beni çeqmee..



Duymâk İstérsé Sévén Sévdiqinin FéryâtLârını
SéviLén dé Duyârmış KâLptén İçi SızLârmış.. SöyLé SéviLen !
Duyuyor Musun FéryâtLarımı?




ama Sn ağLayaMaSsnn.. Sn eRkek adamSn!...qüLen yüSünün aRdnda
qiSlice kanaYanSn...



Bir ressam misali vurdum fırçayı dünyama ben yaratıyom ben karalıyom ben siliyom.



Asıl Suçlu Seni Kalbine Alandı, Gerçek Sandığımız Aslında Koskoca Bir Yalandı..


saNa minneTTaRım sevqiLim. . o kücücüK kaLßiNe ßeni sıqDıRdıqıN iCin..!!



Kanayan yaralarına kan dursun die başka bedenler basarsan mikrop kaparsın...!!



Yine Dert,Tasa,Keder Herşey ßeni ßuLur Hayatın AnLamı ßumudur..!!


Damar nickler , damardan msn nickleri , nick
Son bakışın kaldı bende, Son öpüşün tadı bende, Allahını seversen dön, Tüm zevklerim kaldı sende!



siLdikLeRim waRdıR ßiR De onLaR yanLı$LaRm we pi$manLıkLaRmdıR adLaRı anıLmaz hatıRLaRı soRuLmaZz saDece pi$manLıkLaRmdıR..!!



SiZi 'bUmm'DıYe HaVaYa UCuRmAk IstErDiM AmA SıZdEn CıKsA CıKsA 'cLiCk' SeSİ cIkAr




Şaraplar Yetmez..Sabahlar Olmaz..Ah'm Tenimdir..Yanına Kalmaz..!




dövme gibidir bazı sözler... dinlerken acıtır, sızlatır sonrasında.. ama yara iyileştiği zaman bedenindeki nakış çıkar ortaya...



di'Li gecmişten tek yaramsın sen....



××ßéNdé ÅnıN KaLmâsN ßu KâLpTé YârıN ôLdű ZâTéN ßéN YâRınĹâ YâŞâYâMâMqì FârK éTmésS GéLmé ZâTéNnŃnŃ !! ××



€LdéN GéLMéZ TéqRaR DöNméq $uNu ßiL ßeN Séni SéViyoRuM HaLa !!



ßéKLéMé ßo$yéRé DöNméM SâNa Bén űZűGűNűM ârTıq MâHwoLduMmM !!



SéVMé ßéNDéN ßâŞKaSıNı... SéVMé SéVMé !!!!.... SéNLé DoĞduM AşqıM SéNDé BéNSiZ öLMéé !!


Bana 'zor'u anlatma.. O benim hayat felsefem..



Çok ağladım görmesende ,çok özledim seni bende Masallar gerçek değil ne kadar HAYAL"ET"sende ....



>>>Tıklım tıklım yalnızlık<<<



melektim şeytan dediniz şeytan oldum göreceksiniz.........

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Ya BunLar acaip yha ___!!!


Suana kadar qördüüm nicklerin icinde en süper olanları __!

Süpersiniss....=)