Adım atmak için muhteşem olmak zorunda değilsin, fakat muhteşem olmak için adım atmak zorundasın.

Cuma, Kasım 30

Kısa nickler

ölmeden önce söylenen birkaç söz:

» gönder gönder, ben tutarım.
» aabı çok seri bir araba bu yaaa...
» korkma hayatım, arabamızda abs ve aırbag mevcut.
» postanede bana ait bir koli varmış onu almaya geldim.
» oolum..5 taş çaldım ruhun bile duymadı..
» bakın çocuklar, bu deney seti, kapağı açılınca güvenlik önlemi olarak elektrigi keser..
» demek pirana dedikleri şey bu..hiho..
» bak hulusi abi bıyıkları ıle oynuyom bi şey olmuyo.

» ey ruuuuhhh..geldiyseeen......
» o irmikleri neden aldın nurhan..helva mı yapıcan?.. niye?
» doğalgazın ülkemize hayırlı ve uğurlu olmasını diliyor ve doğalgazla çalışan ilk ocağı huzurlarınızda yakıyorum.
» evladım, beni karşıdan karşıya geçirir misin?
» geeeel, geeel sağ yap geeel...
» bah bah bah hala uzunlarla geliyo...
» canikom, bu etin tadı sana da biraz garip gelmedi mi?
» müjdemi isterim turan abi bir kızın daha oldu.
» kim bekler lan yeşilin yanmasını?!
» eşşek şakası yapmayın lan...
» bekle cemşit abi ben bir dalıp çıkıcam.
» korkma hanım bu saatte kapımızı kim çalacak, tanıdık biridir.
» hala karlı gösteriyor mu hanım?
» elektirikçiye ne gerek var canım, ben hallederim.
» bak şimdi nasıl sollıycaz ..
» gel abi burası boyu geçmiyor...
» aya bak aya, kamyon farı gibi !!!
» ben denedim, korkmayın.
» bak kadri abi, suyun derinliği önemli değil, asıl iş atlamasını bilmek..
» yav hayrettin abi burası fener tribünü değil galiba..
» hihiha...bak gelen şey köpekbalığına ne kadar da benziyor.
» rasim abi, kafesin kapısı kapalı değil mi?
» nalan, bir kibrit yak da bakalım ne kokusuymuş...

2 yorum:

Adsız dedi ki...

SÜPER şeylerver arkadaş tavsiyesi üzerine bi göz atıyım dedim harikasınız arkadaşlar

Adsız dedi ki...

kısa sözler güzeldir 2017 için de ideal