Adım atmak için muhteşem olmak zorunda değilsin, fakat muhteşem olmak için adım atmak zorundasın.

Pazartesi, Mayıs 8

Küçüklük anılarımsın sen

Öpücüklerimi ve bütün aşkımı aldın, Bana nasıl sensiz kalmayı, yapmayı öğrettin
Ben sadece bir yan aşk olayı kalacak mıyım

Tek aldığını memnuniyetle verdin. Kurtaracak güzel bir şey kalmadı sözler gibi

Her şeyim Neden bizi yok, aşk sözlerini resimlerini merak ediyorsun, Göremiyor musun Sensiz iyi değilim
Dudaklarını al Onları kaybetmek istiyorum

Aşk resimleri

Bütün hayatım Nasıl bir araya geldiğini ve sonunu neyin yarattığını merak ediyorum.
Yer bulsaydım Yüzü tanıyacak mıyım?
Bir şey bana senin olabileceğini söylüyor Evet, bana senin olabileceğini söylüyor

Zaman… Trenlerin gitmesini izlemek için zaman geçiyordum
Bütün hayatım… Kum üzerinde aşk yazıları uzanırken, deniz kuşlarını uçurmak izliyor
Orada olmasını dilemek Birileri benim için evde bekliyor ...

Bir şey bana senin olabileceğini söylüyor Bana senin olabileceğini söylüyor ... Bütün hayatım…




Geriye bakmak Aşıklar geçerken ...

Sanırım biraz zaman alacağız Belki tek ihtiyacımız olan güzel sözler ile zaman ... Ve bana senin olabileceğini söylüyor Bütün hayatım…

Aşk sözleri

Almak için çok sessiz yürüyüşler Uyanmak için çok hayal Ve biz yapmak için çok fazla aşk var.

Kollarımı al Ben asla onları resimler kullanmayacağım
Elveda, ağlayan gözlerle beni terk aşk sözleri etti. Sensiz nasıl devam edebilirim sensiz
Bir zamanlar kalbim olan parçayı sen aldın Neden hepimizi almayasın

Güzel sözler

Aşk şarkılarını ve ninni kaydetmekteyim Ve çok daha fazlası var, aşk Daha önce kimse resimleri duymamış ...

Bir şey bana senin olabileceğini söylüyor Evet, bana senin olması gerektiğini söylüyor
Ve ben sadece senin olacağını hissediyorum Bütün hayatım…

0 yorum: