Adım atmak için muhteşem olmak zorunda değilsin, fakat muhteşem olmak için adım atmak zorundasın.

Salı, Temmuz 10

Kızlarla ilgili msn nickleri

Anladım hayata dört elle sarıl diyorsun
peki neden ikisini alıp gidiyorsun....


Sahi seninkininde mi adı kalp?
Bizimki içimize sığmıyor seninkinin içine hiçbir şey sığmıyor...
Canımı sıkmaEllerim dururken.

msn nickleri



Aldatanları gördükçe öpmek istersin yalnızlığını.




Seni boşu boşuna sevmek istiyorum belki. Sana ne?




Unutur gibi olursun yeniden çıkar karşına.
Ben onu ne kadar çok sevdiğimi yeniden anladım. Ve o yeniden gitti.



Kimsin ki sen ;
Alt tarafı mutluluğum huzurum aşkım ömrümsün ( :

...

Ailem bana hayvan sevgisini fazla ögretmiş bunun başka açıklaması olamaz.

...

"Sevme "



Benden başkasını SEVME

...

Bazen kalbim öyle bir acıyor ki bi yerini mi kestin diye sorasım geliyor.

...

öyle bir sarıl ki bana kalbim duysun kalbinin sesini

...

Sevdiği insanın günlük burcunu okuyup kendi hayatına yorumlayanlar derneği.

...

Bazen sırf onunla karşılaşma umuduyla bir yerlere gidersin.




Numaramı silme
Belki bir gün sevgilinden ayrılırsın ve dertleşmek istersin..


kız nickleri


Tuş kilidini aç tuş kilidini kapat. Şimdi bunu birkaç kez tekrarla ve telefonu cebine koy.Teşekkürler yalnızlık.




Eğer ben seni umursuyorsam bana geç yazma gibi bir lüksün olamaz.


Çok başarılı acı çeken birine bakın
mutlaka arkasında güçlü bir aşk sponsorluk yapıyordur...

Masanın üzerinde bıraktığınhala saçının sıcaklığını taşıyan o küçük tokana
olur da bir erkek gelir elini sürer onu masanın diğer kenarına koymak maksadıyla...
saçının kokusu parmaklarına siner..
parmaklarına sinmiş kokun ile bilmeden elini dudağına götürür..
kokun dudağınasaçın ağzından düşen nefesedeğer..
ve bana neden öldürdün adamı derleranlatırım gülerler..
kokunu hiç bilmezler..
Ne düşünüyorsun?

1 yorum:

  1. günlerden bir gün sevdiceğim elinde benim telefon ekşide takılıyor neyse "amaan yaa benim çaylak olduğumu falan göremez"modundayım beraber okuyoruz baya bir şeyleri, neyse ona bahsetmediğim komik bir anı kısmını açmış çoktan okurken buldum onu bu arada o da yazar ama adını bilmiyorum söylemedi bi sürede onu araştırdık acaba o kimdir falan ve yine neyse bilirim sevdiğim çok fazla takılır bu mecrada bu çaylaklık süresi evet çok uzun bir zaman belki siz benim yazıları okurken o evli çocuklu olur.bir başlık açılmasını istiyorum beni affetti evet affetti ve kendinde de suç olduğunu kabullendi fakat biz hâlâ neden ayrıyız bak sevdiğim askere gideceksin bi haftaya kadar bana bunu neden yapıyorsun ben sen askerdeyken burada delireyim mi istiyorsun yine.seviyorsun hâlâ biliyorum hissediyorum.ne olur dön bana.söz balım annemle çok iyi anlaşacaksın ben de senin annenle, yaptıklarımı unutturmak için bana bi şans ver herkesin ne dediğini unut sevgilim, yıllar sonra sen ve ben olmamamız için ne engelimiz kaldı.seni çok seviyor bu saftirik kız.

    YanıtlaSil

Paylaş sen de bizimle ruhundakileri :)