Güçlü bir kişilikseniz, bu en güçlü olduğunuz anlarda ortaya çıkmaz, en savunmasız, en güçsüz hissettiğiniz anda gücünüzün farkına varırsınız. Ya siz, güçlü biri misiniz?

Pazartesi, Mart 21

Emo msn sözleri

platonik bi hikayeydi.
geldiestigecti.
~

Hayranım sana sabrına
Sakince karşımda durup meydan okuyan o tavrına







Aynı masaLa yazmamışLar adımızı…
ne sende kaLabiLiy0rm ne gidebiLiy0rm…
sıkıştı gözyaşLarım ısını benden aLan
saydam duvarLar arasında…


















• ѕєѕ GєŁічо мu ?? вак DіпŁє .

" - тııııııııııпп )





kuTu kuTu penSe eLmamı yeRSe içimDeki çocuK geriyee DönSe (:



Ben Yeni bir ´ Başlangıç ´ değil mutlu bir ´ Son ´istiyorum ♥





Sçma bir zamanda olan yaşamdan ne beklenir ki? Geç oLmadan qitmeLi





Unutmaya çalıştıklarımız Asla unutamayacaklarımızdır. :/



Her zaman yapıcı oldum Yıkıcı değil *

Emo msn sözleri



Kusur buLmk mı istiyosn? Git! Tüm aynaLar senindr ! (;





Beni çok sev ben seni hesapsız seviyorum . ♥ Tarihteki bütün aşkları kızdıracak kadar !





Boşuna üzüLmüşüm bu kadar sonradan anLadım ki bikaçınız dışında alayınız hikaye (;







OLmuyOrsa ZorLama ! SiL Gitsin



Sana Yalan Sevgilerin Sahte Mutlulukları Lazım Benim Gibi Gerçekler Sana Fazla Gelir Bu Dünyada !

  fapfarkl,I msn nickleri

Kiminin herSeyiyim Kiminin Sahip oLamadıqı Ték$éyim )







__________________


İnsanı en çok kendi mevsimini terk eden
“sahte karlar”
aldatır.




Yarımsa Sende Kaldı Sen' Cekip Giderken.



Aşk' Bağışlamaz Yalan Olmuşsun~


´´
Söz Ver? Ellerin Ellerimde K a l s ı n!
Söz Ver? Gözlerin Başka Göze B a k m a s ı n!

~


Saklı Kalmıs Duygular N E F R E T İ M Olmaktalar~




Mutsuzluktaki rahatlığı özlüyorum
yepyeni nickler
ъս รﻪъﻪհ ĸeռժﻨოﻨ
կeռﻨժeռ ժօğოսş ցﻨъﻨ հﻨรรeժﻨկօгսო
ve չօг ցelﻨկօг
հeг şeկe կeռﻨժeռ ъﻪşlﻪოﻪĸ ! .
Ne düşünüyorsun?

0 yorum:

Yorum Gönder

Sizin de Güzel Aşk Sözleri ile ilgili paylaşımlarınız varsa bize iletin !