Adım atmak için muhteşem olmak zorunda değilsin, fakat muhteşem olmak için adım atmak zorundasın.

Pazartesi, Şubat 21

Özlem anlatan nickler

ARtIk sUsUyOrUm sÖzLeRiM BiTtİ...! Bu kEs qİdİyOrUm sAhİDeN BiTtİ ..



......YaRıNı SaYma Bugün geç biLe...Nedeni Y.O.K "Kalbim Yok" yine..


Sen bilirsin, kimi sevsem yanlıştı...
"AŞK YANLIŞ SEVER "
demiştim ya tıpkı öyle...



--------------------------------------------------------------------------------

Ağız dolusu küfürdü;

Belki aşk...




siyah astarın; is kokan ellerden gelen kahvesiymiş umut…


güzel msn nickler


''ßiz'' olamadık biz seninle..



"Bence mutluyduk. " ne demek?


teK raKißim ayNadaKi yaNsımam ..



Ö lmeye
L ayık her beden..
E minim son vardıkları yer
C ehennnem..
E llerini açıp
K ur†ulmak için a†eşinden, kaybolduk
S onsuzluk†a
İ ncindi sevaplar, günahın
N efre†inDen

Özlem anlatan nickler  

нαуαттα є∂ιη∂ιğιм тє¢яüвєℓєя, ує∂ιğιм кαzıкℓαяıη тσρℓαмı∂ıя.



her nerede ne halt ediyorsan bil ki ''
gitmekle bitmiyor sevda'' !



Kaçgidensenin kadar kanatır bir insanı
ya da kaç kalan benim kadar safça
hatta salakça bekler bir hayali...



orta karar bir hayat sunulmadı
hiç benim önüme.....
ya herşey haddinden fazlaydı....
ya da kocaman bir hiç....



insan yanlzz kalamass yapamass döner durur yataındaa uyuyamasss...




kendimi cözmek istemiyorum
çünkü nekadar derinlere inersem
nekadar yara aldımı görüyorum
kendimi kendimle yarıştırmıyorum
çünkü her hikayenin sonunda
nasıl olsa ben yeniliyorum

 msn nick

Mutluluk bizde olmadan başkasına verebileceğimiz tek şeydir.





Sakladığın sır, senin esirindir, açığa vurursan, sen onun esiri olursun.




Elmas yontulmadan, insan yanılmadan mükemmelleşemez.



Boş Yere Koşarken Hayat Yolunda,Ne Dertler Çekmişiz Bilenimiz Yok,Gözlerden Dökülen Gözyaşlarıyla,Eriyip Gitmişiz Haberimiz Yok



Sen hiç kaderine küstün mü?
Ben kaybettim sen kazanıyorsun diye…






artIk her qerCeqin..
ßir qökku$aqıyım ..





artk eski haLim kaLmadı hiç (.)
qözLerimde yanan o ı$ık çoktan söndü (!)
eski co$kusu yok yüreğimin..
ßedenim, bu kendinden nefret eden ruhu ta$ımak istemiyor (.)
Ve ßir itiraf ; AsLa qöründüüm kadar qüçlü olamadm...




SustuGum iÇin mİ tüm bunLar??




Hadi kurtar beni snden!




aptaL ooLu SerseM Cin mi oLdun? Çarptıın adAm $eytaN oLm!!



Zaman yaşamakla başlar, Yaşamak zamanla biter...



hayatı gözyaşLarınLa ödüLLendireceğine;güLücükLerinLe cezaLandır ...



kaLbin haLa benimse geL benimLe;yüreğin haLa bendeyse bu aşkı bitirme...

2 yorum:

Adsız dedi ki...

hepsi süperrrr yaaaa kesin okuyn

Adsız dedi ki...

Herşeyi Bilmene Gerek Yok Haddini Bil Yeter