Adım atmak için muhteşem olmak zorunda değilsin, fakat muhteşem olmak için adım atmak zorundasın.

Cumartesi, Kasım 20

HazIr nickleri

Çok saklı gizli yerleri yara almış
Birazda kilometre yapmış.


Artık bitti kendimle savaşım.
Yenildin içimde;
Ben -bir- im artık.
Sen sıfır!
-Biz- bittik artık,
Git biraz da başka yürekleri kır...


Şimdi;

  msn nick arşivi
Bırak git bu yüreği..
Bu yürek seni çoktan terk etti..
Artık mühürlü bu yürek..
Sensizliğe yemin etti....



GözLérimdé bir fiLmsin. . .
göz çukurLârımdâ uyuyâ kâLmış bir bébéksin;
béndé ninninim, uyu !. . . (:
HazIr nickleri  msn çoklu oturum
Mutsuz sonlu masallar diyarının emekli kahramanı

-Bir çocuğun elinden yeryüzünü almak gibi birşey büyümesini istemek!..


Çocuksam,pek şımarıksam bölmüşler demektir uykumu!..
Kalbim hep haylaz kalacak,
üzgünüm hayat ben büyümeyeceğim. . .




Bir melek kaydı gözlerimden…
Benim melek olduguna inanmak istediğim aslında hiç olmamış bir melek…
Bir düş gördüm.
Düşlerde yaşanır bir aşk yarattım…Düş bitti, gözlerim gerçege uyandı..
Bir aşk çizdim, senaryosu bana ait.Parçalandı düşüp gözlerimden..
Ben yapbozlarda kayboldum…



Şimdi bir umut yanar gözlerimde seni unutmaya dair gerçek aşkı yaşayabilmeye dair...
msn çoklu oturum

Eğer kalmamışsa sağlam bir dal,
İçilecek temiz bir su, sarılacak bir el,
Doğrul yatağından aç pencereni
Güneş doğacaktır birazdan. 


Yitirdiğim hayatalara çizilen bir palyaço makyajı gibisin..
Beni iteklediğin bu panayır da
Sen seyirci misin?
Yazık..! 

0 yorum: