Güçlü bir kişilikseniz, bu en güçlü olduğunuz anlarda ortaya çıkmaz, en savunmasız, en güçsüz hissettiğiniz anda gücünüzün farkına varırsınız. Ya siz, güçlü biri misiniz?

Salı, Kasım 24

Mutluluğa dair enfes sözler

~ Hayallerim sönük yaşamaya çalışırken ben.. Sen nerelerdesin...!


~ Yine de mutluluklar diliyorum sana.
Yaşattığın acılara inat.
Bilirsin vicdanım rahat olmalı...


Kaybétmek bénim huyum degiL. ~
Gülümsüyorum (:
Çünkü Mutluyum.
Çünkü Artık Gidenleri Yollarıyla başbaşa bıraktım.
Yenileriyle
M u t l u U m u t l u y um (:

Mutluluğa dair enfes sözler


^^

D i l e d i ğ i n i yap ..
Nasıl olsa birgün hesabını vereceksin ...



~Rüzgar saçımı süpürse mest olur bakışların (;



ister ara ister arama
hadi herkes
kendi yoluna !


^^
Aklım inanmaz o yalanlara !

Nice hesaplara mutlak sonlara ~



Kendimi sakladım görmeyi bilenlere

Kalbimi vereceğim aslımı görenlere... ^


___

AğLayacak yer kaLmadı sahte dostLarın 0mzunda!
___



~ Sende kalp gibi duran bir taş olmasın ?
Söyle kendini kalp sanıp atıp durmasın..


# üzülmem boş konulara ; anlamsız anılara #



~ Benim sevgimin büyüklügü
Uzaktan sevmeyide ögretti..

^^

seninle başım dertte , ne yapsam bilmiyorum . canımdan bir parçasınnn söküp atamıyorum...

^^ Seni gördüğüm günü
Sevdiğimi unutsam
Bir başka dünya bulsam
İçinde sen olmasan
Ne düşünüyorsun?

2 yorum:

  1. sevmek ''Kifayetsiz'' sevmek ''acı'' en güzeli hiç sevmemek.. sonunda hepsi gidiyor..

    YanıtlaSil
  2. mutluluk artırdı

    YanıtlaSil

Sizin de Güzel Aşk Sözleri ile ilgili paylaşımlarınız varsa bize iletin !