Adım atmak için muhteşem olmak zorunda değilsin, fakat muhteşem olmak için adım atmak zorundasın.

Salı, Kasım 24

Mutluluğa dair enfes sözler

~ Hayallerim sönük yaşamaya çalışırken ben.. Sen nerelerdesin...!


~ Yine de mutluluklar diliyorum sana.
Yaşattığın acılara inat.
Bilirsin vicdanım rahat olmalı...


Kaybétmek bénim huyum degiL. ~
Gülümsüyorum (:
Çünkü Mutluyum.
Çünkü Artık Gidenleri Yollarıyla başbaşa bıraktım.
Yenileriyle
M u t l u U m u t l u y um (:

Mutluluğa dair enfes sözler


^^

D i l e d i ğ i n i yap ..
Nasıl olsa birgün hesabını vereceksin ...



~Rüzgar saçımı süpürse mest olur bakışların (;



ister ara ister arama
hadi herkes
kendi yoluna !


^^
Aklım inanmaz o yalanlara !

Nice hesaplara mutlak sonlara ~



Kendimi sakladım görmeyi bilenlere

Kalbimi vereceğim aslımı görenlere... ^


___

AğLayacak yer kaLmadı sahte dostLarın 0mzunda!
___



~ Sende kalp gibi duran bir taş olmasın ?
Söyle kendini kalp sanıp atıp durmasın..


# üzülmem boş konulara ; anlamsız anılara #



~ Benim sevgimin büyüklügü
Uzaktan sevmeyide ögretti..

^^

seninle başım dertte , ne yapsam bilmiyorum . canımdan bir parçasınnn söküp atamıyorum...

^^ Seni gördüğüm günü
Sevdiğimi unutsam
Bir başka dünya bulsam
İçinde sen olmasan

2 yorum:

Adsız dedi ki...

sevmek ''Kifayetsiz'' sevmek ''acı'' en güzeli hiç sevmemek.. sonunda hepsi gidiyor..

Adsız dedi ki...

mutluluk artırdı