Adım atmak için muhteşem olmak zorunda değilsin, fakat muhteşem olmak için adım atmak zorundasın.

Salı, Şubat 3

Hayran nickleri

'keşke' diyebiLeceim bişi varsa 'sen' olursun.ama 'gitmeseydin' o adi mevkii de değil kalbimde olurdun ,)





sebeb-i haLim başka..Kalp kırık dökük,yenik aşKa.



Git tamam..nedenini sormuyoruM.Dönmeyeceğini biLe biLe sükunetimi koruyoRum.


bi umut vardı ^önceden^ sen postayı koyuP gitmedeN.



Tamam kabuLLendm dingiL bi çifttik,,ama en azından birbirimize aiTTik


Allah Yürü Ya Kulum Dese Bende Arabanı Satarsın.böyLe bi insan aşkımı nasıL anLasın




barbie değiL harbiym*
hoşlanma ile ilgili msn nickleri



Vazgeç sesini duyan Yok /:



biLiyorum sen beni unuTTun.biLmeni isterim sahip olduğum -TEK- umuttun..


yüz üstü bıraktı beni salak.biLmiyoki bénim gibisi buLunmicaK.ona aTcaım tokadın izini hep taşicak


Tek diLeğim tek oLmak sana..


I will not be drowned by your thoughtless screaming!.



ben güzeLe güzel demem kafam güzel olmadıkça ,,xD



now or never.



zorsa başarırım.imkansızsa biraz zaman aLır ,)


savaş fiLmLerinde oLur ya..yaraLı yaraLı dewam etmişim..



seni sorana herşeyim deriM.ve dahada ekLerim geçmiş zaman ekLerini..
Hayran nickleri



seyrederken hayaTı en önden..kendme bi roL yakaLadım.sokak köşelerinin istişhamLı sahneLerinde yer aLdım.



* Taş yerinde ağır.Ağır ağır gazla diyarımdan.Ey iştahı maymun nefis cekil gıyabımdan

bİr bEnmİ anlar Severim Gölzerinden Öperim alTındaki arabYı sat soNra gÖrÜşElİm


bir fincan kahve olsam kırk yıl hatırım vardı ömrümü ben sana verdim dönüp baksan ne vardı...;D


bir fincan kahve olsam kırk yıl hatırım vardı ömrümü ben sana verdim dönüp baksan ne vardı...



sonumuz morg aç bi tuborg ,)


his is the first day of the best of my life...

2 yorum:

Adsız dedi ki...

WОW juѕt what I was sеarching for. Came hеre by searching for écraseгont

Hегe is my web site - silk n Sensepil review

Adsız dedi ki...

I am in love with the Gгеen Light up electronic cigarettes.
Perhaps you hаve seen one thing aѕ roуal
as they еven look? Thеy may be pеrfect perѕonalizеd options for mуself.

ӏ Lovе the actuаl Rеԁ Label Τοbacсo Smokе
they offer.

Feel freе tο surf to my web page Applaut.Com