Adım atmak için muhteşem olmak zorunda değilsin, fakat muhteşem olmak için adım atmak zorundasın.

Cuma, Kasım 14

çok komik msn sözleri

**sen haa !!
beni haaa !!
sevmek haa!!
atma oğlum atma
uykumuz var dediysek
ayakta uyut demedik yaa
çok komik msn sözleri
ben haa !!!
seni haa !!!
sevmek haa !!!
yüzüne baktım diye
beni aşık mı sandın ??
kaçıncı yüzyıldayız olum
beni manyak mı sandın

**Nikahına beni de çağır Asuman istersen yaparım sana pansuman bu adam kim diye soran olursa dersin sıvacı Osmannnn :d:d:d

**Zorla güzellik olmaz estetikle olurrr :d

**erkekler kadınlar önce yaratılmış olabilir ama her şaheserden önce bir kabataslak vardır

**acele kan aranıyor grubu fark etmez(İMZA:VAMPİR)


**Uy sevgili uşağum! Allah’ın selami tabiidur Mektubu çok yavaş yazayrum, çunkim bilirum ki, cabuk okuyamazsun Benden yana sual edersen, Allah uma pin şükür iyiyum, yeni pir iş puldum Emrimde yüzeyakin adam var, hepsi de sessuz sedasuz, kendi hallerinde Ne is puldugumu soraysan soyleyeceğum patlama, mezarluk pekçisi oldum Bacin Emine bir uşak doğuracak, daha erkek midur, kiz midur, pelli değil Hacan o yüzden sağa dayi mi oldun, teyze mi oldun soyleyemeyrum Temel emicen de tükkan actu, o da otuza aldigini yirmipese verir, surumden kazaniyormus oyle dedi Bizim koye findukcularin Temel\'i muhtar sectuk, akillu usak da Gecen gun hepimizu zelzeleye karsi asi etturdu Temel akilludur, hemde durusttur Gecenlerde bir taksinin soforu koye varmis, muhtari arayu, meger yolda pir tavuk ezmus sahibini soraymus Muhtar Temel tavuga pakmis, hapu bizden degildur, pizum koyde yassu tavuk yoktur, demiş Senin kucugun Memet çok akullu bir usak cikti gecen gun tepeye varmis, elinde bir ip sallayup duriy Anan, uy usagim ne edeysun orada demiş O da heva turumuna bakayrum demiş Cektum oni aksam karsuma, anlat bakayum su hava turumu isinu dedim Anlatti, meger ip sallanunca havanin ruzgarli olduğunu, ip islaninca da yagmur yagdigunu anlaymis çok akillu usak vesselam Sen o yasta boyle akillu degildun! Yaa iste boyle usagum Memlecetten saga pol pol havadis Yeni havadis olursa yine yazayrum Baki Hudaya emanet ol Not: Mektupa para koyacaktum, ama gec akluma geldu, zarfu kapatmisum ))))


**Dün gece seni rüyamda gördüm dedin eeeee doğrudur sen beni ancak rüyanda görürsün


**aglamak derde deva olsaydı eczaneler sogan satardı


**gecelerdir aynı şey yüzünden uyuyamıyorumbenim hakkımda ne düşüneceğin umrumda bile değilbelki bunu benden beklemiyordun ama olan oldubelki bunu söylemek için çok erken ama bence zamanı geldisana şimdiye kadar cesaret edemediğim bir şeyi söylemek istiyorumdüşündüm ve korkmuyorumçok ciddi bir cevap bekliyorum SENCE HAMAM BÖCEKLERİ TERLER Mİ??

**BANA YAMUK YAPMA AMA KARE ÜÇGEN FALAN YAPABİLİRSİN

**ben güzele güzel demem kafam güzel olmayınca


**AŞKIM SENİ SEVİYORUM AMA PARAYI DAHA ÇOOOOOOOOK LAKİN; PARANIN NE ÖNEMİ VAR MÜHİM OLAN MİKTARI)

**KARAR VERMİSTİM SANA DÜNYANIN EN GÜZEL EN SİRİN EN MATRAK EN NADIDE EN GOZ ALICI HEDIYESINI GONDERECEK TIM AMA POSTACI BANA BAGIRDI (CIK O PAKETIN ICINDEN)DIYE?



**Yalancinin mumu yatsiya kadar yanarmis, tüh ya evde yedek mum da kalmamis

**kalbımı verdım saklasın dıye salak buzdolabıan koymus kokmasın dıye

**Bir gün hayattan bıkıp çaresizce bir köşeye çekilip hüngür hüngür ağlamak istersen beni ara, yanında olmak isterim;ÇÜNKÜ mendil satıyorum 1 alana 1 bedava !!! )


**allah ikinci zenciyi yarattıktan sonra ne demiş? -tüh!Bu da yandı demiş


**hayat güzeldir yasamayı bilirsen sevgi bir faldır bakmayı bilirsen mutluluk özlemektir cekmeyi bilirsenben bir bas belasıyım kurtul kurtulabilirsen))


**Sen bir meleksin, dagda gezen bir ineksin, ot veririm yemesin, Allah belani versin,


**Uyanırsan gecenin bir yarısı ansızın Dalarsa gözlerin karanlığa anlamsız Ve bir sıcaklık hissedersen dizlerinde sakın telaşlanma Bilki altını ıslatmışsındır

**BU TÜP BEBEK HATALI HEP GAZ KAÇIRIYO:d

**GULU OYLESINE SEVMELISIN KI SORANLARA DIKENI YOK DIYEBILMELISINBENDE SENI OYLE SEVİYORUM ASKIM O YUZDEN BEYNININ OLMADIGINI KIMSEYE SOYLEMEDIM )


**AY OLMAK İSTERDİM GECENİ AYDINLATMAK İÇİN,SEVGİ OLMAK İSTERDİM KALBİNE GİRMEK İÇİN,KUŞ OLMAK İSTERDİM KANATLANIP KAFANA _Pislemek İÇİN

**EYY TÜRK KADINI BİRİNCİ VAZİFEN BULAŞIK,ÇAMAŞIR VE KACANA SAHİP ÇIKMAKTIRMEVCUDİYETİNİN YEGANE TEMELİ BUDURKOCAN EN KIYMETLİ HAZİNEDİRSENİ BU HAZİNEDEN MAHRUM ETMEK İSTEYEN KAYNANAN,KAYNATAN VE GÖRÜMCELERİN OLABİLİRBİRGÜN EVLİLİĞİNİ KURTARMAK MECBURİYETİNE DÜŞERSEN,VAZİFEYE ATILMAK İÇİN BULAŞIK VE ÇAMAŞIRI DÜŞÜNMEYECEKSİNBU DURUM ELEKTİRİĞİN VE SUYUN KESİLDİĞİ ANDA ORTAYA ÇIKABİLİREVLİLİĞİNETECAVÜZ ETMEK İSTEYEN KAYNANAN,KAYNATAN VE GÖRÜMCELERİN HAYATTA EMSALİ OLABİLİRLERHAYATTA KILIBIK KOCANZOR BİR İHTİMALDE OLSA BAŞKA KARILARA GÖZ DİKMİŞ,OLABİLİRAİLENİZ FAKRU ZARURET İÇİNDE HARAP VE BİTAP DÜŞMÜŞ,OLABİLİR EY ASİL TÜRK KADINI\' İŞTE BU AHVAL VE SERAİT İÇİNDE DAHİ VAZİFEN YUVANI KURTARMAKTIRANASININ KUZUSU OLAN KOCANI ADAM ETMEK SENİN ELİNDEDİRİHTİYAÇ DUYDUĞUN MERDANE DOLABIN SOL ÜST KÖŞESİNDE SAKLIDIR HADİ KOLAY GELSİN


**Bilim adamlarinin yaptigi arastirmaya gore salaklarin %90\'i gelen mesajlari sag eliyle okurmus bana bak sakin el degistirme ! Senin oldugnu herkes biliyo :-)

**Beni bir sen anladın sende yanlış anladın
Ne düşünüyorsun?

3 yorum:

Adsız dedi ki...

walla süperdi...hele laza bayıldık...

fgegrfdsftrf dedi ki...

büne ldfmldsifwer

Adsız dedi ki...

ilk defa erken yatayım dedim ne zamandır aramayan arkadaşımın arayacağı tuttu . aradan 1 saat geçti korna sesleri başladı. 2 tane görgüsüz evlenmiş son yarım saattir zılgıt + davul eşliğinde eğleniyorlar. düğün nelerine yetmediyse artık. enerjinizi gecenin ileri saatlerine saklayın diye bağırasım var .