Adım atmak için muhteşem olmak zorunda değilsin, fakat muhteşem olmak için adım atmak zorundasın.

Cumartesi, Eylül 6

Umutsuz msn nickleri

Umutsuz msn nickleri , umutsuz nickler , msn avatarları

Bir sevgi diledim gözyaşı buldum. Bir dost diledim sırtımdan vuruldum. Derdime derman diledim derdimin tiryakisi

pHén ßir çocuqun MasaLa KaNdıqı gißi saNa KaNdım..!SöZ wHérDn sHén pHénmDn..!nİyé ŞimDy yHoqSunqi??


bigün bana soracaksin ben mi dünya mi diye.Ben dünya diyecegim ve sen küsüp gideceksinama bilmeyeceksinki benim bütün dünyam SENSIN!


zür dilerim elini tuttuğum için özür dilerim gözlerine baktığım için özür dilerim seni sevdiğim için ve yine özür dilerim seni insan sandığım için

Son gülen sen olacaksin çünkü geç anliyorsun..

olmadığım biri için sevilmektense kendim olduğum için nefret edilmeyi tercih ederim

Dumanımda oyoktu sigarayı bıraktım kadehimde oyoktu içkiyi bıraktım rüyalarımda oyoktu uyumayı bıraktım baktımki onsuz olmuyor yaşamayıbıraktım

Bir çerçeve astım odama içi boş önemi yok neden diye sorma neye baksam seni görüyorum nasıl olsa..

Çok yaratıcıyımdır Acayip sorun yaratırım!

Yildizlar Kadar Parlak, Yildizlar Kadar Güzelsin! Aranizdaki Tek Fark, Yildizlar Miljonlarca, SEN Se Teksin!!


BIR GUL OLMAK ISTERDIM, DALIMDAN KOPTUGUM AN YALNIZ SENIN ICIN KOPAYIM VE YALNIZ SENIN AVUCLARINDA SOLAYIM DIYE BIRTANEM...!


Ruh ’um kârânLîk'Lârâ , ßêdênîm sana âît.

Kimbilir hangi aksam günesle beraber bende sönecegim kimbilir hangi ellerden son suyumu içecegim belki göremeden ölecegim fakat yinede seni EBEDiYEN SEVECEGiM

Olume sozum yok sadece... Avuclarim kaniyor.


Sevgi tipki bir gül gibidir rastgele tuttarsan dikenleri batar yapraklarini açarsan duygulari akar ama tutmasini bilirsen o gül sana tapar

Bazen anlatmak zor geldi korktum, bazen cesurdm sn yoktn. Ve artk söylüyorm "SENİ SEVİYORUM":

Mal Sahibi, Mülk Sahibi Hani Bunun İlk Sahibi ? Malda YALAN, Mülkte YALAN al birazda sen oyalan...

Şimdi çok iyi anlıyorum nefes almak değilmiş yaşamak !!!

İyi bir insan? O sensin! İyi bir sevgili? O sensin! İyi Bir sırdaş? O da sensin. Güzel bir kız.. Ahh kahretsin işte o bnm
Ne Eksik Ne de Fazlasını Ara Seni Üzenle Asla Uğraşma!
Umutsuz msn nickleri , umutsuz nickler
ßana okuLda 1 SaaTin 60 Dakika oLduğunu öğReTTiLer, 1 DakikaNıN Da 60 Saniye oLduğunu öğReTTiLer ama,SenSiz ßiR Dakikanın sonSuza Dek SüRDüğünü öğReTmeDiLer

!!!!Acıma yok Nefret var,Taviz yok İşkence var,Sen yoksun Sadece ben Varımm !!!
pich oLup imparator oLucağına $erefLi oLup hiç oL…!


Hayatın En Hüzünlü Anı, Deli Gibi Sevdigin İnsanın ßuna Hiç Degmedigini Gördügün Andır

Ne kimseye Kendimi Tanıtmak Gißi ßir Derdim! Nede Kimsenin ßeni Tanıması Gißi ßir Lüksü Vardır!!!

Senide GÖMDÜM !! Sende ÖLDÜN !! Haddini Bilmeyen Herkese Küstüm !!
Senin Ne Olduğun ßenim İçin Hiç Önemli Değil Sonuçta Gözlerimin Sana ßaktığı Kadarsın!!!

YıLLardr içimde 1 çocuk ağLar,İşte hep bu yüzden ısLak gözLerim.Sende çekip gitme dayanamam yar,Öle ta$ değilim sandığın kdr..

Keşke Her Aşk Mutlu ßitse, Keşke Her Gerçek Sevgi Layık Olanda Kalaßilse, Veya Unutmak Mümkün Olaßilse!!!

Her haLinLe Her haLimdin Gözümden Dü$tün.. Zaten HİÇ ßnm oLmadın Hatta Ödünçtün !!

Gözüm kapalı hayatımı ortaya koyduğum bir kumar oynamıştım. Ya seni kazanacaktım, ya da kendimden VAZGEÇECEKTİM.. Hem seni kaybettim, hem de kendimden VAZGEÇTİM
Yan kaLbim yan.. Giden unutuLur, sen sana yan.. Sus kalbim sus!! Nasibin yok snn a$ktan..

Gidrsm dönmem, döneceksem zaten gitmem! Sen gidiorsan eğer çok öslesemde ‘dön’ demem.

ßeKLeMeK ßoŞ YeRe uMuT YoK aRTıK SeWDiM uMuTSuZCa BeN YaZıK..!!

DOĞRU SÖYLEYENİ DOKUZ KÖYDEN KOVARLAR SANA ONUNCU KÖYDEN SESLENİYORUM SENİ ÇOK AMA ÇOK SEVİYORUM.

Ne SeNLe OLuYoR NeDe SeNSiZ

2 yorum:

Adsız dedi ki...

NİCKLER SÜPER BİRAZ DAHA KISA OLSA TAM SÜPER OLACAK :)))

adsız dedi ki...

nickler bnce spr ama uzun neyse kıslarda vr onlarda gsl