Adım atmak için muhteşem olmak zorunda değilsin, fakat muhteşem olmak için adım atmak zorundasın.

Perşembe, Ağustos 28

Pankçı avatarlar

bugün rock takımıylayız, çoğunuzun bayıldığı erkeklerin çoğunun peşinden koştuğu takımla, hoş ben pek sevmem çok boyalıları ama bayıldıklarım da olmuyor değil

rock avatarlarıpankçı avatarlarıpunk msn avatarları

etkileyiciler öyle değil mi?


rock msn avatarlarırockçı avatarlar



pankçı msn avatarlarıpunkcu avatarlar


Hani denir ya sürekli pankçı mısın, vs. diye.. küçükken pek çakmazdım bu işten ama sonraları iyi kaptım dövmedir boyadır, pek aralarına girmenizi tavsiye etmem ama uzakta kalmayın hani ;)





2 yorum:

Adsız dedi ki...

bomba bomba nokta kom

Adsız dedi ki...

hayatta önemli işler başarmış insanları görünce kendimden soğumaya başlıyorum. çeyrek asır yaşına gelmiş insan olarak konuşmam gerekirse, ne bir lisans başarısı nede medeni başarı sergiledim, en kötüsü de başarabilecek bir kapasitem olduğunu görmüyorum ve yapamayacağımı da düşünüyorum. hala 17-18 yaşında bir çocuk gibi davranıyorum, aileme bağımlı yaşıyorum. geleceğim konusunda tedirginim.