Adım atmak için muhteşem olmak zorunda değilsin, fakat muhteşem olmak için adım atmak zorundasın.

Pazartesi, Haziran 30

Güzel msn nickleri

Güzel msn nickleri , yeni nickler

Seninle doğdu seninle öldü hücrelerim.

Sağda Solda Bir Melek var İyiyi Kötüyü Gösteren yanlış olanı bi kere seçtim yarim oldu sabreden.

Gözlerimden akan yaşlar biliyorumki haklılar ben bi kızı sevdim bu aşkın hatrı
var.

Silikon bi gönül değil bu acır elbet açıksa yarama bandaj hicved.

Yerde kalmış anılar dağınık,hücum haline geçti yasım yine,ben varım ben yokum allahım gönlümün konaklar bomboş .

Kalbimden bir oda verdim sen talan ettin

Bi çok sual var hiç çözemediğim bi çok duvar var hiç geçemediğim .

Biri Beni Çağırıyor Şeytan Azabta Azrail Moruk o Hep Kapımda .

Sadık olmayan sabıkalı bi aşk benim gözlerim parıldar yaş,güneş doğmaz bi gider bi gelir geceler . Güzel msn nickleri , yeni msn nickleri

Şarkılar yalancı bugün,yerim dar gelir savaşlarım biter,gittiğinde soldu heryer vakit çok geç dönülmez yollarda şer

Yeniledim herşeyi yine benim herşey gene susan ben yine sen kazanan .

Bomboş şimdi gönül konakları içinde şarkım yankıların bi söz gelir yıkar duvarları

Ağır bu yük aşacağım elbet bedenime hastalık yayılıyo içten bulaşıcı sevgiler hepsi ezelden .

Bugün herşeyi mahvettim katlettin duygularımı kırdın gittin

İstanbulun senin olsun bırak hayatın benim olsun türk filmlerindeki gbi bi avuç cennet olsun .

Bir Avuç cennet istedim ama vermedi mutluluk çok uzaklarda şimdi kaderime küfrederim hayat zindanında

Kalbin olsun dedim yerim

Pesimist düşünülmez duygular var aklımda.

Bugün seninle var bu şer yüreğim yanar söner bedenim istmaçlı .

Sen Solarsan ölürüm bunu bil şer talibidir izdivacım.

Öyle bi durumdayımki tüm hislerim makyajsız bu öyle bi durumki bedenim telaşsız

Sersefil bu bedenim .

Yalnızlıkta Gizli Verasetim.

Kimseler bilmez line yarim sen gidince göz yüzüne halim kalmaz oldu günlüğüm yine senle dolu özledi yani

Gelmedin mademki sevmedin kalbime hançer gbi saplanır ok .

Yaktı canımı selametle uçtu gitti .

Belki çocuk gbi oturup ağlayacağım ama ne kadar çok sevsemde seni unutacağım .

Ben sana koştukça sen hep canımı yaktın oysa farklıydın .

Dünya döner bir gün daha yeryüzünde aşk durdukça .

Biliyorsun gitmem gerek yollar bitmez düşünerek .

1 yorum:

sedat dedi ki...

süper bir site cidden teşekkürler ekran koruyucu