Adım atmak için muhteşem olmak zorunda değilsin, fakat muhteşem olmak için adım atmak zorundasın.

Pazar, Ocak 4

Acılı msn nickleri

bu yolun sonunu görebilseydik ya da bu yolun hoş bir yerinde durabilseydik...

ayrılık zor ama beraberken de olmuyor

bilemiyorum sana kavuşur muyum ben!!

gönülden gördüğüm takvime göre;aldığın her nefes 1 gün sayılır

küçük velet şekerle büyük ise yeminle kandırılır

artık keşkem kalmadı bitti çok çabaladım ama yine battı gemi..

Bir varmış yok olmuş diyip arkamdan ağlarsa
Bilin hergün biri katildi bana ben çıktı şansıma.
Zaten bu dünyada 1 kez daha
Aşk bana zor gelir

yitip gidenlere çok iyi bak...

bir umuda açıyorsun yüreğini,
ışıl ışıl…
sonra korkuya bürünüyor o yürek,
usul usul…
haydi artık
ne olacaksa olsun yar!...

Ucum yok bucağım yok
Saklımdasın ey yar haberin yok
Yıllar geçti sönmedi ateş
Yanıyorum ey yar haberin yok...


Yürek kırgın yürek talan kanar sevda yarasında

Kalplerde son yangınız
İki yaralıyız şimdi ayrıyız
Biz seninle masum günahsız
Başkasında sürgün aşkımız


hayat biz gelecek için planlar yaparken başımızdan geçenlerdir...

Seni Sevmek İçin Ne Kadar Sebep Varsa İşte O Kadar Yalan Uyduruyorum Kendime,O Kadar Yalan Kime Ne...! |

senleyim rüyadan farksız...

Dudaklarim Kilitli, Hosçakal Bugün!..Sen De Yolcusun Dünlerimde Sorgusun...

sen başkasın ben başka...
Acılı msn nickleri , nick
mezar taşındaki ismin doğuştan hazır her daim bilesin...

bir pesimistin gamzeleri...

Sen Misali Aglamisti Her Dünüm Usulca

Sonbaharda Katil Oldu Rüzgarlar, Öldu Tüm Yapraklar, Yagmur Aldi Gözyasi, Ve Rüzgar Oldu

Dünden Olma Yarina Varma Garibeyiz...

0 yorum: