Adım atmak için muhteşem olmak zorunda değilsin, fakat muhteşem olmak için adım atmak zorundasın.

Salı, Nisan 4

Rahatlatan Şeyler

Hala Benim Ezberimsin
Deliler Gibi Seni Özlüyorum

ßu yanlızLk içimE iŞLemş, çıkarTamssn! çnkü o sendn eski, çnkü o ßendn ßri...

Güzel Aşk Sözleri 2017

Severk unTmk oLr i$ mi?
ßiLerk uçuruma öndn atLnr mı ki?
Kaybttqnn yerine ne Güzel sözler koysn doLmz.
ß0$ bırakcqm yerini hP bombş!


kurtar beni...
kutsar qibi...

Aşk sözleri
Aşk sözleri
niyetinden vazqeçer qibi..
kelebek ömrüne yas tutar qibi...
gözlerimde sen arar gibi
kurtar beni !

Babaanneden kalma bebekler var payında
Beklenen Rüya..

hiç bi kalpte kalamam içinde iilik yoksa beklemeden giderim kalbim git diorsa ben küsmem hayata başkaları küsüorsa...

Aşk Yazıları

Seni kalbimden çıkardım diye mi hep aklıma giriyorsun ?!!! X

ßenimle ya$amak seni hasta edior,herqün sölüorsun..
Her$ey eskisi qibi pırıl aşk sözleri yazıları pırıl olsun istiorsn..
Yorqun a$kımısın ayakta duracak hali yok..

ßirgün gelir,herkes kendi yoluna gider..
Her$ey nasıl b$ladıysa öyle biter..
ßenimle payla$tığın günler için ;harcanmı$ zaman diorsun..
güzel olan anıları hatırlamak artık çok zor diorsun..
yorqun a$kımısın ayakta duracak hali yok..





уσкℓυğυмυη νєя∂ιğι güzel aşk sözleri мυтℓυℓυк ιçιη∂є;ßσğυℓαηℓαяı ιzℓισям..

*Hep aRadm duRdm yaŞamm boyunca! ßu yüzLern içNde hÇ mi?
İNSAN yoK? *

*Bu oyunda kazanan olmadı
.....Kirlenen we
...Temiz kalan war
KUMARDA....
HAYAT qalip yine...!!

Mutluluk Bende Olmadıgı Halde aşk Baskalrına Verebıldıgım Tek Şey

2017 Güzel Sözler

__________αкℓınıη αℓмα∂ığı нαуαℓℓєяℓє тαкıℓıуσяυм,çüηкü кαƒαηıη вιℓє вαšмα∂ığı gєяçєкℓєяℓє уαşıуσяυм!!!!

İnsanlarin Şerefsizliği Bizi Kasmaz... RAHAT OL Benim Yolum Seninki Kadar Şaşmaz...

Ben sokak lambası değilim güzel sözler 2017 güzelim her 10 metrede bir bana rastlayamazsın

En Kralını Köpek Gördüm Soytarısıylamı Uğraşıcam...Hadi 2Le

konu$mak susmanın kokusudur
ya sus * qit, ya konu$ * qel,
ortaLarda kaLma
yaLan korkakLığın tortusudur
dürüst kaba oL, eğreti sayqıLı oLma

aşktan kaldır kafanı...

şişelere gömül..

tıpkı eskisi gibi olsun...

ömür...

...şişelere gömüldü(gü)m
her sanıye de önce ben döküldüm yere
sonra o döküldü yüreğime ..

ßeLkide hisLerim oLdu ßir sapLantı yavaşça öLdüren yazılar ßir ßuLantı aCıLarLa doLu pis ßir kaLıntı ßitmez oLdu Lanet oLası ßu takıntı . .

"∂üşℓє∂ιğιм вιя çσ¢υк ναя gєçмιşтєη уαяα ιzℓєяι кσℓℓαяıη∂α. нєя кσşмαуα вαşℓα∂ığıη∂α αуαкℓαяı вιяαz ∂αнα уαναşℓαуαη,уαяαℓαяıηα вαктığıη∂α тıяѕαη вιяαz кσякαк.ρєкι çσ¢υк zαтєη вιя güη öℓмєує¢єкмι؟∂üşℓєяιм∂є нєяşєуι уαşαтмαℓıуıм σηα,уαşαмαуı тαттıямαℓıуıм,güzєℓℓιкℓєяι,α¢ıℓαяı,нєя ∂υуgυуυ тαтмαℓı.уαşαмαк ℓαzıм ηє σℓѕα∂α яυн вє∂єη∂єη αуяıℓıя уαяα ιzℓєяι кαℓѕα∂α..."

"уα кєη∂ιη ∂ιкєвιℓιяѕιη уα ∂α нιçкιмѕє.
єℓιηє уαℓηız¢α вιя ιğηє,вιя ιρℓιк νєяєвιℓιяιм"∂є∂ι тαηяı

UmruMn UmrNdamısınız ki UmrMda olasıNızZ!!...

Dâhâ tĕkĕrLĕmĕsi biLĕ
bitmĕdĕn mâsâLımın, korkuLârâ sürüLdüm.
bir uyku tünĕLindĕ gĕçti çocukLuğum

Bir itiraz diLekçesi buLdum kendime
müzik, sinema ve edebiyattan; içime iğneLedim.
bir yığın "mâddi hâtâ" buLundu düşLerimde.
aşk bir ağır ceza suçuymus, biLemedim.
bir yanLışLık oLdu, öLdürüLmedim.

2 yorum:

Deryaaa dedi ki...

güzelmiş devam isteriz panpalar !

Adsız dedi ki...

tanıdığın ve hayranı olduğum kişidir. sabah koşusunu spor salonunda yapıp, duşunu alıp saat 8'de masası başında olabilmek kolay iş değil.
saat açısından değerlendirecek olursam istanbulda çalışanların %80 inin yaptığı eylemdir.

plot twist: spor yapmak için değil.

koşu yapmak açısından değerlendirirsem, sürekliliğini devam ettirirse 45-50 yaşında sonra dizlerinde çıkacak problemler için doktor önerebilirim. koşu çok sağlıklı bir şey değildir. futbolcular neden en çok diz sakatlıklarından çekiyor sanıyor sunuz.

koşu yerine yürüyüş yapın.