Adım atmak için muhteşem olmak zorunda değilsin, fakat muhteşem olmak için adım atmak zorundasın.

Pazartesi, Nisan 10

Akıl üstüne sözler

“Temel öğretimin, bilimsel-teknik öğretimin, meslek öğretiminin bireylerin anadilleri dışında bir yabancı dille yapıldığı ülkeler, ancak AkIl üstüne sözler eski sömürgeler arasında ve çok yoksul kimi ülkeler arasında, bütün kaynaklar dışardan gönderilerek eğitim yapılan çok geri, örgütsüz topluluklarda görülebilir.”

Yaşar Kemal

AKILLA İLGİLİ SÖZLER

“Sömürücülük düzeni ortadan kalkmadan kültür bağımsızlığına erişemezsin. Bunun mümkünü çaresi yok. Yazarlarımız yakında Amerikan İngilizcesi akılla ilgili sentaksıyla tümceler kurarlarsa hiç şaşmayın. Türkçeyi Amerikan aksanıyla konuşurlarsa, ki çokları konuşuyorlar, hiç şaşmayın.”

Edebiyat Sözleri
Edebiyat Sözleri
Fazıl Hüsnü Dağlarca

Türkçem,
ses bayrağım.




Yahya Kemal Beyatlı

Türkçe; ağzımızda, anamızın dili gibi helâl ve üstüne güzel olmalı

Konfüçyüs
akılla ilgili kapak sözler
Bir ulusun bütün yönetimi bana bırakılsaydı, edebiyat yazılar ilkin dilini düzeltirdim. Çünkü, dil düzgün olmayınca söylenen anlaşılmaz ve yapılması gereken yapılmadan kalır, böyle olunca töreler ve sanat geriler, adalet yoldan çıkar, halk çaresizlik içinde kalır.
İşte bundan dolayı söylenmesi gereken başıboş bırakılamaz. Bu her şeyden önemlidir.

Yüreğimin derinliklerine akıttın sevgini. Usul usul yerleştirdin tüm benliğim seni yüreğimin ta derinliklerine. Adını adımın yanına yazdım bi daha silmemek üzere





Peyami Safa

EDEBİYAT SÖZLERİ

Dilini kaybeden bir millet, herşeyini kaybetmiş demektir.

Walter Lanoor

Bir ülkenin kanunlarının çiğnenmesinden sonra en büyük suç, dilinin çiğnenmesidir.

Leibniz

Bana mükemmel bir lisan ver, sana büyük bir güzel sözler millet teşkil edeyim.

Bernard Show

Kendi dilini tam olarak bilmeyen edebiyat, başka dilleri de bilemez.

Ludwig Wittgenstein akıl ile ilgili sözler

Dilimin sınırları, dünyamın sınırlarıdır.

Senden neden vazgeçemediğimi biliyor akıl sözler musun? 2017 Çünkü beni öyle etkiledinki senden başka hiçbir şey düşünemiyorum. Aşkı neden sende sevdiğimi biliyormusun? Çünkü sana deli gibi aşığım.

Bir güzele vuruldum vuruldum da duruldum adın ilgili nedir sorsalar leyla diye duyurdum
Rahatsız oluyorsan bakışlarımdan kapatırım gözlerimi bir daha bakmam eğer seni rahatsız eden sevgimse o benim senin elinde beni akıl kapak laflar gördüğünde kahroluyorsun özlemimiz bitsin ama bana olan sevgin sonsuza kadar sürsün istiyorum.

GTA YAZILARI

GETTHEREFAST - Nokia reklamındaki çizgili araba
PANZER - Tank
GETTHEREVERYFASTINDEED - Yarış arabası
GETTHEREAMAZINGLYFAST - Yarış arabası 2

Akılla ilgili sözler
Akılla ilgili sözler
THELASTRIDE - Eski model bir araba
RUBBISHCAR - Çöp kamyonu
BETTERTHANWALKING - Golf arabası
ROCKANDROLLCAR - Love Fist Limuzini
BIGBANG - Tüm araçları patlat
MIAMITRAFFIC - Sinirli şöförler

1 yorum:

Adsız dedi ki...

işi iş değildir onun iş olsa duramazdı.
temel ihtiyaçlar babında yaşam kalitesi yüksektir muhtemelen yüksek maaşla sikindirik bir işte hobi olarak çalışıyor gibi yapıyordur.
edit: nassı kıllandıysam imla kaymış resmen. düzeltildi