Adım atmak için muhteşem olmak zorunda değilsin, fakat muhteşem olmak için adım atmak zorundasın.

Perşembe, Mart 2

YGS Sınav Giriş Yerleri

YGS Sınavı Giriş Yerleri

Küçüklüğümden beri sürekli ismi değişen bu sınavın son ismi YGS olmuş. Yani Yükseköğretim Giriş Sınavı. Yerleri yani sınav yerleri de bu ara herkesin merakla beklediği konu. Bizim şirkette stajyer arkadaşlar izne ayrıldı bu sınav için. Bu arada yanımda arkadaşım uyardı Yükseköğretim Geçiş Sınavı değilmiş Yükseköğretime Geçiş Sınavı'ymış YGS Sınavı'nın açılımı. YGS Sınav Giriş Yerleri noldu peki, bu hafta içerisinde ÖSYM'nin resmi sitesinden açıklanacak. Bugün yarın açıklanır, ama öğrenci arkadaşlar sınav giriş yerleri ile ilgilenmesin sınavla ilgilensin bence en güzel yöntem bu.

YGS Sınavı Giriş Yerleri
YGS Sınavı Giriş Yerleri


YGS Sınav Girişi

ÖSYM sınav adayları öğrenci arkadaşlar sınav sorgulama işlemi için sistemden kontrollerini bu hafta sınav giriş yerleri açıklandıktan sonra yapacak. Sınav sonuçları sorgulama için de yine konu açacağız. Benim girdiğim sınav zamanı ÖYS'ydi bu sınav sonra ÖSS oldu ondan sonrasını tutamadık LYS, LGS gitti herhalde karıştıyor da olabilirim ama son ismi YGS.
Aşık oluyor bazı insanlar bu sınavın isim değiştirme hızına. Nette yazılar tonla bununla ilgili.

YGS Sınavına Nasıl Çalışmalı

Her zaman dendiği gibi günü gününe, ben son zamanlara kadar çalışmamıştım ama son zamanlarda son 3 ayda iyi çalışmamıştım ve sınava girmeden son gün hiçbir şey çalışmamıştım gidip gezmiştik aileyle. Siz de rahat olun, ÖSYM'nin yaptığı bu YGS Sınavı ne kadar önemli olsa da sizden önemli değil ve aileniz de bunun farkında, güzel sözler söylemiyor olabilirler ama onlar da sizin kadar tedirgin bilin bunu. Sınav giriş yerleri için sürekli kontrol etmeyin siteyi, bugün yarın açıklanır gidin cuma günü kontrol edin misal kafanız rahat olsun.

YGS Giriş Yerleri
YGS Giriş Yerleri


YGS'ye Girerken Kimlik Kartınızı Unutmayın

Kesinlikle arkadaşlar kimliklerinizi unutmayın, lütfen emekleriniz boşa gitmesin. Hatta ailenizle gidecekseniz onlara verin, ya da onlara deyin onlar da hatırlatsın, geçmişte üzücü olaylar yaşayanlar çok oldu. YGS'ye çok iyi hazırlanıp sırf kimliği unuttu diye sınava giremeyen çok arkadaş var.

YGS'de tüm öğrencilerimize başarılar dileriz.



0 yorum: