Adım atmak için muhteşem olmak zorunda değilsin, fakat muhteşem olmak için adım atmak zorundasın.

Perşembe, Mart 9

Sert Sözler 2017

» biliyorum okuduğun kitaplar gibiyim senin için yeri gelince hatırlanacaK SENSE YAKTIĞIM ŞİİRLER GİBİSİN HİÇ AKLIMDAN
ÇIKMAYACAK

» Yorgunum!! Çünkü yorgunluğumun seni sevmek gibi bir anlamı var. Yinede seni sevmekten duyduğum mutluluğun tadına
düşmanlarım ulaşamazlar..

» Düşünüyorum da; düşüncelerin en güzeli senin beni düşünüp düşünmediğini düşünürken, düşünüyor olmanı düşünmek sert sözler galiba)

» Dünyada bir çok insan var.Kimi mutlu kimi mutsuz, Kimi ağlayıp kimi gülüyor ama güzelliklere ve mutluluğa layık bir insan
var o da su an mesajımı okuyor...

» KAÇ KADEH KIRILDI SARHOŞ GÖNLÜMDE SEVGİLİYE 2017 BİR TÜRLÜ KENDİMİ AVUTAMADIM KAÇ GECE AĞLADIM BÖYLE GİZLİCE NE YAPTIMSA SENİ
^^UNUTAMADIM^^

GÖZÜM ARTIK KİMSEYİ GÖRMEZ AĞLARIM YOKLUĞUNDA...

' Gidene YoL Yakı$ır, GeLeNe bEn Yakı$ırıM.!!!

YokLuğuna Alışmadım sEn HaLa Burdasın...


AşK YaSaK SeVgI YaSaK NeYmIş eFeNdIm yAşIm uFaK

AŞK NEDİR BİLİYORMUSUNUZ???KARŞINIZDAKİN İ BULUNMAZ HİNT

aşk ölmeyi kabullenmektir, ölmeyi kabul edenler enayidirrr…

Kopya bir sanattır.Yakalanmadığın sürece^^

SENİ SEVİYORUM DİYORSUN MADEMKİ SEVİYORSUN CEHENNEME BİLET ALDIM SÖYLE GELİYORMUSUN?

herşeyi bilme, haddini bil yeter

seni sewdiğim kadar dersleri sewseydim profösör sert sözler olurdum

karar vermiştim sana dünyanın en güzel en şirin  en nadide en göz alıcı hediyesini gönderecektim ama postacı amca ÇIK O PAKETİN SEVGİLİYE SERT YAZILAR İÇİNDEN dedi

kalbimde herkes engelli bitek sen onlinesin

Yerin kulağı var derler. Benimde kulağım var. Peki ben yermiyim. Hayır yemem!

Şimdi Düşmanım Zamanında TaşıdıkLarım...

Evet bEn ßi Günahkarım Ama Hanginiz sevimli DeğiLsiniz!!!
-/biteRmi sandın deRtLeRin .. yeniLmesen hiç büyümezdin!! /

Hayat bir PC oyunuysa şimdi bölüm geçme zamanı.

a$k biR kumssaaati qibidir kaLp doLarken beYin boşaLır =)

kaLbimi çaLdın seni mahkemeye wereCeimm nafaKa oLarak kaLbiMi isteYeceiM x)))

HaYaT DédiLér OnunLa Olmaq Dédİm UmuT DédiLér Onu Dü$üNméq DédiM Ölméq DédiLér OndaN AyrıLmaq DédiM 'O' Kim DédiLér SENİ SöLédiM!

Bên kîmê nê dêîm smdî .. Sên êLLêrîn qözbêbêqi en sert yazılar 2017 .. oLmuyoR qüLüşünü qöRmêdên .. Son dîLêqîm koynunDâ öLêyîm..!

Gözyâşım kâDâr dêqêrLî oLâmâdın yâ onâ üzüLüyoRum

1 yorum:

Adsız dedi ki...

bir şeyler hissetmem gerektiğini biliyorum ama ne hissetmem gerektiğini bilmiyorum. neyin doğru neyin yanlış olduğunu kestiremiyorum. keşke birileri gelip aklımı okusa da anlatmak zorunda kalmasam bir şeyleri. beynimin içinde olup bitenleri cümlelere dökmek çok zorluyor beni. sinaptik keselerden salgılanan nörotransmitterlerim aracılığıyla oluşan impulslarım ancak fikirlere dönüşebiliyor. onları sese çeviremiyorum. sabahtan akşama kadar binbir türlü şey geçiyor aklımdan. kafamda duygular tepişiyor. söylemek istediğim her bir şeyin aynı zamanda duyulmasından korkuyorum. belki de korktuğum için bir türlü söylenebilecek forma sokamıyorum onları. idealar evreninde tarlası yanmış bir köylü gibi çömelmiş bekliyorum. bekliyorum ama neyi?