Ana içeriğe atla

Güzel sözler resimli

- seni hala seviyorum!
- performansina her zaman saygi duymusumdur zaten

- seni hala özlüyorum...
- tütün bas gecer

- nasıl gidiyor hayat?
- senden sonra bayagi Güzel sözler resimli bi güzellesti, sagol

- birbirimizin kalbini kirdik, yeniden bir araya gelip o kirik kalpleri
onaralim!
- benimkinin kaskosu vardi
–kaLbım kıRık döKük yaRalı taMıraT neDenıYLe geLip gecici aşklara kapalıyım…
–Ortamın Bittigi Yerde Bis Başlarız Seklimiz İçin Ölür Tarzımız İçin Yaşarız

–ben hayrım ama aynım yok kaygım var anlamlı güzel aşk ama kaybım yok sana saygım var ama tahammulum yok
–aşk a kan dökmek diosan sana dünyanın sah damarını keserım illede senin kanın diorsan muhım deil seni toprakda da severım…
Martının denizi sevdiği kadar sevebilir misin ? Toprağın suyu sevdiği kadar sevebilir misin ? Leyla`nın Mecnun’ u sevdiği kadar sevebilir misin ? Hadi bırak butun bunlarıda, Benim seni sevdiğim kadar sen de beni sevebilir misin ?

Pencere amelesi Peterpan

Arnold Civardagezer

Tercihettiğimnick işte budur

Kumda oynamaya ne dersin ?

Chattir git !

Blair kadısı

İtalyanmaz

Kollu tavuk

- gercekten unuttun mu?
- sen de kimsin?

Gülleci cüce

Nicki Mouse

Anlamlı Yazılar

Nick mick yok

Satanist yiyen manyak kedi !

Nükleer başlıklı kız

Okumam yok ama iyi yazarım

Konuşurken yazmam yazarken konuşmam !

Chatlaq Karizma

Ne mutlağım ne de muğlak

Kocan uyudu mu ?

Tatminatör

Kediye kafa atan psikopat fare !

Alikopter

Lazkopat

Tyler Dürdane


–Bit olsam saclarında dollassam,yesem Güzel sözler resimli yesem doymasam.sonra ister duş al bogulayım ister iki tirnagının arasında citlat kurbanın olayım…
–ismini güneşe yazdım her safak vaktı dogsun die yüregine yüregımı yazdım için yandıgında benimde yansin die,adini can koydum sen öldügünde bende öleyım die…
–birak güneş dogsun birak dunya güzel yazılar laflar kapak haine kalsın bırak yalancının degirmenı dönsün amaa resimler yazılar sözleri yaşamayı bırakma sen yaşakı dünya İNSAN GÖRSÜN..!
- sen varsin ve hep olacaksin!
- yazik, bir malsin ve hep öyle kalacaksin...

- dün gece rüyamda seni gördüm... eroll bize ne oldu böyle?
- bi dahakine iyi örtün de uyu...

- dün seni rüyamda gördüm, bi mesaj atayim dedim...
- ancak rüyanda görürsün zaten, öptüm!

- hayatim, pismanim, geri dönmek istiyorum!
- tek yön güzelim burasi hadi nas nas!...

- senin gibisini bir daha resimli sözler bulamadim
- bunun beni ilgilendiren kismi nedir?

- buldun mu bari bir kazma?
- senden daha kazmasini bulamadim kusura bakma...

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Renkli şekilli sözler

Renkli şekilli sözler

Göz£êrïmdê Pêrdê$ïñ ßâktıqım Hêr ¥êrdê$ïñ ¥âŞâr$âm §êßêßïm Ö£ür$êm Nêdêñïm$ïñ !

●●●мυтℓυℓυк вιℓє α¢ı ωєяισ ¢üηкü ѕσηυ ωαя вιℓισяυм...●●●

qözLeriniN renqİ ne oLursA oLsun qözya$LarınıN renqi hep aynıdırR !!

DeĞiŞkEn bIr dÜnYaDa, BeN SaBiT KaLıYoRuM. hErKeS BaŞkA BaŞkA SeVeRkEn, BeN YiNe sEnI SeViYoRuM...

$eYtaNmIsIN? MeLeKmİSİn? SaNkİ ßeNdEn YüReKLiMiSiN?

$eytanıN teK suçuU meLeqe tecavüzZ etmesiymiş$$ !

.. kim séwér béni bén kéndimi séwmésém?? Hér$ey béndé ba$Lar béndé biTér..!!!

güLLeRim devRiLiyoR gençLiğim savRuLuyoR vedaLaR yoRdu beni biLdiğin gibi değiL...

insanLıK öLdü ..! katiLi ; menfaaT !

yoK oLmayı qözZe aLdımm ! teKRar senDe doqmaK içinn !

aşKı tekRar istememM ! ziyanN ederRsinN !!

karizma msn nick


yaLnızLıqın adamıyım ! anLa ßeniİ !

deNeeee ! yanıLLL ! qöRR ! qeRçeqii qeçmi$i yoqK sayaRakK !

'' İnanıyorsan Savunduklarına, Arkasında Duracaksın...Gerek Yok Cellada Çıkarıldığında Darağacına, Tabureye Sen Vuracaksın!''

senin maRKa oLduqunN yeRd…

Morali bozuk nickler

yeNi * !


ѕαηкi вiяαz ραяçαℓı вυℓυтℓυ giвi *
яαнαтѕız є∂iℓмєк iѕтємiуσ...вiяαz нυzυя..υzαααα!!!
уєηi уüzℓєя тαηıмαк iѕтємiуσ нαуαтıη∂αкiℓєя σηα уєтєя..*
∂üηуα υмяυη∂α ∂iiℓ..

Güneş varsa en uçTa...
Morali bozuk nickler , moralsiz msn nickleri
GözLerimde bir yoL varsa bitmiyor tükenmiyorsa

Eğer, bi cennet varsa en uçta

GözLerimi her kapattığımda

Seni duysam sadece başucumda..! (:

HayaLden de oLsa



ѕαℓℓαηıяѕα∂α уıкıℓмαz тαнтıм (:














İnsan bazen kaybolmak ister.
kendi kendine kalmayı özler.
Hayaller kurmayı sever.
Gerçekler bazen az gelir,
Bu dünya bazen dar gelir,
Bu hayat boş gelir,
keyifLi bi qün.
Yinede keyifLi bi qün
..







küÇüKLüğüMdeN beri hep merak eTTim gök kuşaının 7 Rengının hıkayesıNı..sonra anLadm bızım hayatımızda gök ku$aının renkLeri ..' Her qüN dei$ik RenkLeriN içiNde ya$ııoRz..yagmur yagdıkdan soNra güNe$n cıkmasının anLamsızLıgı gbi. .













Bi Süre yaLnızLıa,SessizLie ihtiyacım Var sanırım.Bu denLi aqıR ŞeyLeri tek başıma kaLdıramıyorum.







BıraKında Kendime RenkLi Bi Dünya Yaratıyım.Sadeceo ve ben.Dünyan…

Hayat nickleri

hayat bo$ eğLen co$$

yoq canımın içi kaLbim dayanmzz oLduu $imdi!nede sewmi$im emanet ßu yürek
sanki..kaLbim ağLıyor..ta$ deiLki ßu yüreq dayanmıor...!!

öLürqen biLe yanımda oL sewgiLimm..cennet ßiLe çekiLmez snszz ahh ben
neyLeyim...
koLay yoL yoq oLmaya giden,ağır ağır yoLa dönüLür eLßet..


sana deLi gißi a$ıkken tükettiin bu kaLße yan...

istersen aL canımıda kurtuLayım..zaten kaLßim oLmadan ne kadar ya$arım..???

korkuorum geLen günden her gün daha fazLa..eLimde deiL nefretim ßüyüyor insanLara......

yüxsek doz a$k aLıp ßurda mutLu öLsek ya..

YasakLandın!! Hep SakLandığın bu KaLpten kovuLdun Sen.Isınıp Uyumayı Unut,SarıLıp AğLamayıda Günaydın Gittim Ben....


geçer demek inan Zzor çünkü a$k senin adın.!!!

ßana seni sewen 1kaLp biLe bırakmadın..



*yasıyorum bunuda biL ..!! gidiyorum adımı siL .. acıyorum yaramı deşş!


*gözümün yasını sildim bn.. kosmam kmsenin pesnden..


*gülüslerim vrdı bnm.. bn kmm bn nerdeim?? tm krsya gcrkn bıraktıın o el bnm!

*asıksan korkuyrsn kyp.. sewpte susuyrsn ayıp!…