Ana içeriğe atla

Etkileyici Damar Sözler

canım sıkkın ßu araLar .. kendi dünyamın çaresizLiği içerisinde daLıp gidiyorum..

Seni seninle yaşamak istiyorum, tek başıma değil!!!

ne kuruLucak ßir hayaL ßıraktın nede yaşanacak ßir hayat

hayat da filmler gbi olamaz mıydı?herşey masalsı.. єкѕιкѕιz..acısı bile değerli..
Etkileyici Damar Sözler
yaşam ve öLüm arasında her nefes bir pişmanLık yaşayanLara acıo, öLmüşLere imreniyorum…duygusaL oLarak afaLLadım, karşıLığında hissizim biLmektense ve korkmaktansa umursamamayı tercih ederim…

benden nefret edin çünkü sizden deilim….arkamdan hep küfredin….ben kendime kefilim dünyalarımız farklıdır anlaşamiycas eminim…

ßen senin duymaqq istemediqin heR$eim..ßiLipde øLmasını istemediqin her kesinLiqq ßen'im..!!

benı yanlız bırakın..!! lanet olası bazı ınsanlardan nefret edıyorum..
harbi sözler
Dışımda KahkaLardan Bir Suret !! İçimde Kan AğLayan Küçük Bir VeLet...

İçiMdeKi bEn haLa seN kRizLerİnDe...

ßundan ßöle sénin giBiléré kaRnım Tøk ! Hayat sénin Rømeø ama aRtık Juliét Yøk...!!!

Kimsé ßana MasaL Anlatmasın Çøcukkéndé Sévmézdim Zatén

adAmnA qörE muameLe yaparm kmnE iyiİ kmnE kötÜü oynarM karakTerm haKkndA yorm yapmYa kaLqmaYn kmsEye qeRçeq benİ tanTmadm (,..
damar yazıları
şizofrenik sessizliğimin attığı sadist çığlıklar mazoşist umutlarımı kırbaçlıyor yardım etme ölmek istiyorum

Artık kapıyı çalan ben değilim anne ruhuma başkası girdi dünyanın son günü gibiydi sanki tüm dokunduklarım eriyip gitti… Artık o küçük çocuk değilim anne içime bir canavar yerleşti….

Neye yarar,sözcükler!... Kalpleri kanatmaktan başka!...

....Geçici HaYAtımdaN KaLıcı KiM BiLemediM....
etkileyici harbi yazılar
hER GüN BİRaz dAHa YOk EDiyoRUm KEndİmİ..!!!! Her GÜn DİbE...daHA dİBe...EN dİBe bATMak Ne ACı..!! bEN müHim DEğiLİm...RUhuMa iYİ baKın...!!!

Yavaş yavaş gidiyor benden hayat; damarlarımdan çekiliyor içimdeki sen ! bense düşüyorum hiçlik ötesi bir hayata

Şimdi...Dayanamaz oldum bu yürek sancılarına artık kaldıramıyor bedenim senin uğruna olsada...

Susmayın biliyorum, ben bir yalan dünyada Gürültülü yaşadım, sessizce ölüyorum"...

Dü$Lermde pusLu ßi intikam biLeklermde ßayat ßir intahar øySa öLünücek ßir$ey yokmu$ Sen qidnce ya$anacak ßi$ey øLmadıqı kadar!)

ıyılıge daır ne varsa satmıs ınsan oglu seytana

YaRattıĞıN M€L€Ğin €LL€RiNi BıRaKMa...

~√V^√~√V^√V'^~hani senin için atıyodu ya----------------bak durdurdum
harbi damar sözler
Kessem kaç intihar akar bileklermden…
Assam kendmi verecek son nefes kalmşmıdr bnde

sen facebook'ta takıl twitter bende.

Atsam kendimi düşecek kadar ağır mıdır bedenim?
İçi gazla dolmuş bir balon gibiyim

Bu gece kanayan gözlerimi çıkarıp kaldırasım var
Bu gece kanımı dondursam?

Kalbim çürümüş içindeki her şey kokmuş buruşmuşken
Akbabalar bile suratını çevirirdi!

Kalbimi eskisi gibi attıracak kimse yok mu?

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Renkli şekilli sözler

Renkli şekilli sözler

Göz£êrïmdê Pêrdê$ïñ ßâktıqım Hêr ¥êrdê$ïñ ¥âŞâr$âm §êßêßïm Ö£ür$êm Nêdêñïm$ïñ !

●●●мυтℓυℓυк вιℓє α¢ı ωєяισ ¢üηкü ѕσηυ ωαя вιℓισяυм...●●●

qözLeriniN renqİ ne oLursA oLsun qözya$LarınıN renqi hep aynıdırR !!

DeĞiŞkEn bIr dÜnYaDa, BeN SaBiT KaLıYoRuM. hErKeS BaŞkA BaŞkA SeVeRkEn, BeN YiNe sEnI SeViYoRuM...

$eYtaNmIsIN? MeLeKmİSİn? SaNkİ ßeNdEn YüReKLiMiSiN?

$eytanıN teK suçuU meLeqe tecavüzZ etmesiymiş$$ !

.. kim séwér béni bén kéndimi séwmésém?? Hér$ey béndé ba$Lar béndé biTér..!!!

güLLeRim devRiLiyoR gençLiğim savRuLuyoR vedaLaR yoRdu beni biLdiğin gibi değiL...

insanLıK öLdü ..! katiLi ; menfaaT !

yoK oLmayı qözZe aLdımm ! teKRar senDe doqmaK içinn !

aşKı tekRar istememM ! ziyanN ederRsinN !!

karizma msn nick


yaLnızLıqın adamıyım ! anLa ßeniİ !

deNeeee ! yanıLLL ! qöRR ! qeRçeqii qeçmi$i yoqK sayaRakK !

'' İnanıyorsan Savunduklarına, Arkasında Duracaksın...Gerek Yok Cellada Çıkarıldığında Darağacına, Tabureye Sen Vuracaksın!''

senin maRKa oLduqunN yeRd…

Morali bozuk nickler

yeNi * !


ѕαηкi вiяαz ραяçαℓı вυℓυтℓυ giвi *
яαнαтѕız є∂iℓмєк iѕтємiуσ...вiяαz нυzυя..υzαααα!!!
уєηi уüzℓєя тαηıмαк iѕтємiуσ нαуαтıη∂αкiℓєя σηα уєтєя..*
∂üηуα υмяυη∂α ∂iiℓ..

Güneş varsa en uçTa...
Morali bozuk nickler , moralsiz msn nickleri
GözLerimde bir yoL varsa bitmiyor tükenmiyorsa

Eğer, bi cennet varsa en uçta

GözLerimi her kapattığımda

Seni duysam sadece başucumda..! (:

HayaLden de oLsa



ѕαℓℓαηıяѕα∂α уıкıℓмαz тαнтıм (:














İnsan bazen kaybolmak ister.
kendi kendine kalmayı özler.
Hayaller kurmayı sever.
Gerçekler bazen az gelir,
Bu dünya bazen dar gelir,
Bu hayat boş gelir,
keyifLi bi qün.
Yinede keyifLi bi qün
..







küÇüKLüğüMdeN beri hep merak eTTim gök kuşaının 7 Rengının hıkayesıNı..sonra anLadm bızım hayatımızda gök ku$aının renkLeri ..' Her qüN dei$ik RenkLeriN içiNde ya$ııoRz..yagmur yagdıkdan soNra güNe$n cıkmasının anLamsızLıgı gbi. .













Bi Süre yaLnızLıa,SessizLie ihtiyacım Var sanırım.Bu denLi aqıR ŞeyLeri tek başıma kaLdıramıyorum.







BıraKında Kendime RenkLi Bi Dünya Yaratıyım.Sadeceo ve ben.Dünyan…

Hayat nickleri

hayat bo$ eğLen co$$

yoq canımın içi kaLbim dayanmzz oLduu $imdi!nede sewmi$im emanet ßu yürek
sanki..kaLbim ağLıyor..ta$ deiLki ßu yüreq dayanmıor...!!

öLürqen biLe yanımda oL sewgiLimm..cennet ßiLe çekiLmez snszz ahh ben
neyLeyim...
koLay yoL yoq oLmaya giden,ağır ağır yoLa dönüLür eLßet..


sana deLi gißi a$ıkken tükettiin bu kaLße yan...

istersen aL canımıda kurtuLayım..zaten kaLßim oLmadan ne kadar ya$arım..???

korkuorum geLen günden her gün daha fazLa..eLimde deiL nefretim ßüyüyor insanLara......

yüxsek doz a$k aLıp ßurda mutLu öLsek ya..

YasakLandın!! Hep SakLandığın bu KaLpten kovuLdun Sen.Isınıp Uyumayı Unut,SarıLıp AğLamayıda Günaydın Gittim Ben....


geçer demek inan Zzor çünkü a$k senin adın.!!!

ßana seni sewen 1kaLp biLe bırakmadın..



*yasıyorum bunuda biL ..!! gidiyorum adımı siL .. acıyorum yaramı deşş!


*gözümün yasını sildim bn.. kosmam kmsenin pesnden..


*gülüslerim vrdı bnm.. bn kmm bn nerdeim?? tm krsya gcrkn bıraktıın o el bnm!

*asıksan korkuyrsn kyp.. sewpte susuyrsn ayıp!…