Adım atmak için muhteşem olmak zorunda değilsin, fakat muhteşem olmak için adım atmak zorundasın.

Pazartesi, Mart 6

Aşk Sözleri indir

Bıyerlerde beni düşünen biri olduunu bilmek huzur werioo...

Dünna yaqıŞıqLısı oLsan Ne yaSr..? Bn iSdemediqDen Sona Bu gönüL Sna Boq Baqar..!

KukLa GiBi 0yNatMa qeNdiNi
aşk sözleri uzun
SaNa GüWeNmİoRuM
gєçтιğιм ѕσкαкLαя ѕєηι fıѕıLdıуσя кυLαğıмα.
ѕєηѕιzLιк яυнυмυ.αcıтıуσя. öуLє уüzüмє вαкмα!!
cαη çєкιşєη вєdєηιм ∂єğiL кαLвιм.
вєуηιм ιѕє вσzυк вιя ρLαк мιѕαLι ѕєηι тєкяαяLαмαктαη вıкмıуσя.
ηє gαяιρтιя кι вαηα ѕєηιηLє ѕєηѕιzLιğι уαşαтαη вυ нαуαт
şιмdι ѕєηѕιzLιğιмdє ѕєηi вıяαктıямıуσя.
αмα αятıк ιѕтємιуσяυм. cαηLı cαηѕız тüм вєdєηLєяdєη ηєfяєт єdιуσяυм.
ѕıкıLıуσяυм αятıк вυηαlıуσяυм!!
aşk sözleri
нαукıяışLαяıм ѕαηα dєğiL ѕєνgιLιм ѕєηѕιzLιğιмє...
вυ уαLηızLıк вєηι αLıкσуυуσя.
ιнтιуαCıм ναя ѕαηα ѕєνgιηє ѕıcαcıк уüяєğιηє ...

ßir k.u.c.a.k doLusu mutLuLuk ..
Yükü.mü aLmı$ üsTümden
Geride kaLan C.o.c.u.k.L.u.k

ßı.rakma beni aniDen ..

İçimde dolaşan alkol gibi
Sana gitgide sarhoş oluyorum
Ruhumu kaybetmiş gibi
Nefes bile almadan seviyorum seni
aşk sözleri tumblr
hér yeni qün iÇimdé fırTına !
hér neFesimde adın..
sen; imkansızımsın

♥ CeHenneM boş. . . BüTün ŞeyTanlaR buRda

qüNe$Lé qöZünü aÇaNa dEq kaRaßaSanLa hıRpaLan..!!

sħЄqЄг вis'ħЄ.sħЄгіи вis^ħЄ.мΆиγak вis'ħЄ.ƒéиa вis^ħЄ.γǾq вőLé вis^ħЄ... <3 br="">

oii ben hayadmdha böLe dadNu ßişhé qöRmedm... ßhaqdıkcha dhada a$ıqk oLuorum sNa...
aşk sözleri indir
Artık susuyorum… SözLérim ßitti..ßu kéz qidiyorum.. sahidén ßitti…

sana ben kendimi ödünç vermedim ki..

Ayrılığın hakkını ver...Anlamsız kıl tüm yaşanmışlığı.Kalmayı beceremedin.Bari gitmeyi öğren.

sen gittin gelmedin deişen bişe olmadı belli ki bu gidiş bana zerre kadar koymadı ..!!

SayıLı Arkada$Larım Var.! Ama ßana YétérLér Dü$manım Até$sé DostLarım Até$tén BétérL€R...!

Sahip Olacaklarımla Değil Sahip Olduklarımla İlgileniyorum. Bu yüsDén hiÇ kimSéyi aramıoRum x)
resimli
Ya Céhénnémin Ucundayım Yada Cénnétin Néréyé Gidécéqimi Bende Bilmiyorum ....
indir güzel aşk sözleri
Çok TaTLıSINN çOkkkk NAzLISIN biliyorum sende aslında haklııSIınnnn nede OLsa TÜRq MaLıSıNNNNnnn...!!!!
deqer wrmk matmatike ozqu bşidir..aska deüL..!

Hayatının résmini yap dédi ßana ßiri. Vé siyahtan ßa$ka rénk vérmédi.

ßénim oLan ßénimdir...! ßa$kasınDa GördüySén waz Gécmi$imdir

qiDéN iÇin üzüLMé séwSéyDi qiTméSdy qéLéN içiN SéWinMé unuTMa oDa ßa$kaSınDaN qéLdy...!

pFF De üfLe Yanıorm

Aşkın iki kişilik olduğunu öğreneceksin
tumblr sözleri indir
Mutlu ol diyeceğim ama sen mutlu da olamazsın…

Tek korkum yapayalnız kalmak yani sensiz…

Uzaklardan bir ses olmanı isterdim, bir selam, bir nefes...

0 yorum: