Adım atmak için muhteşem olmak zorunda değilsin, fakat muhteşem olmak için adım atmak zorundasın.

Çarşamba, Mart 1

Komik Sözler Yazılar

Komik Sözler

Bu komik yazıların hepsi tamamen gerçektir, gerçek olmayabilir de bilemem.

9 lahmacun yenilen bir günün akşam mide ağrıları başlar baba gelir ve anneye sorar:

-ne oldu bu yavrucağa
--sürüyle lahmacun yedi
-kaç tane?
--9 !
-bırak ölsün mal, masraf amk çocuğu...

güldüren sözler değil komple yaran diyaloglar geliyor. bir kızla konuşacağım, çok hoşlanıyorum diyalog şu
komik yazılar
komik yazılar
ben: az konuşalım mı?
kız: üzgünüm yorgunum şu an.

hiçbir şey demeden mırıldanarak gittim arkadaşlar sordu.

onlar: noldu oğlum?
ben: yorgunmuş kaltak. sanki akşam 10-11 halı sahaya çağırdım...

not: komik sözler resimler


Komik Yazılar

sabahın 5'inde kapı çalınır, kocaman 2 abi polis gelir kapıyı çalar

ben - günaydın buyrun abiler

polis - günaydın, çalınan arabanızı bulduk, adres vereceğiz gidin alın

ben - benim arabam çalınmadı yanlışlık olmasın

polis - emin misin dostum

ben - eminim ( bir bakarım dışarı ama arabayı göremem araba gitmiştir)

ben - anaammm lan araba gitmiş, oğlum araba yok, şişt yetişin bulun arabamıasflad

öldüm gülmekten ben üstteki komik olay için asgasjhsdajasdf bu random gülmeye de hastayım, çok güzel lan
komik resimler
komik resimler
not: çatlak sözler

son bir tane paylaşayım da giderim

beyler bir şarkı vardı böyle yomo momolu bişi

biraderin teki yazmış

you're my heart you're my soul - modern talking

valla helal cia gibi evlatlar helal öldürüyor beni bu komik sözler

1 yorum:

esin dedi ki...

bir arkadaş ekolünden hikaye anlatayım ben de, beraber arkadaşın biriyle gittik restoran dürüm kebap filan alacağız arkadaş da sipariş verdi dürüm istiyorum ama içinde sadece domates olsun. restoran yönetimi aşçısı da bu isteği çok ciddiye alarak dürümün içinde sadece domates getirdiler yarım saat güldük.