Ana içeriğe atla

Hürriyet ve Asena Atalay Yazıları

Kim Bu Asena Atalay

Hepimiz biliyor tanıyoruz sanırım Asena Atalay'ın kim olduğunu, evliliğini, nasıl bir hayat yaşadığını, lamborghinisini. Böyle mi yazılıyordu bu araba? Ben yazamıyorum o aldırıp biniyor öyle bir şey bu düşünün artık. Her neyse konuyu nereye bağlayacağım, konuyu Hürriyet ve haber yazılarına bağlayacağım. Arkadaş gün geçmiyor ki bu haber sitesi, bu kişi hakkında bir haber yapmasın. Ve haberlere bakıyorsunuz haberler de zorlanarak çıkartılmış haberler, sözler. Bir haber niteliği yok bu yazıların, zaten günümüzde hemen hemen hiçbir haber sitesinde kalite yok ya neyse o konudan söz etmeyeyim hiç.

Asena Atalay Erkin
Asena Erkin'di tabi artık Asena Atalay
Bugün de bakanlar görmüştür yine haber çıkmış Asena Atalay ve hayatı hakkında. Dürüst olmak gerekirse ben Asena Atalay'a ısınmış, onu seven birisi değilim ama kadının hayatı hakkında o kadar çok haber çıkıyor ki, bu olumsuzlukla empati yapınca Asena Atalay adına da üzülüyorum. Üzücü duygusal etki yapan yazılar bunlar.

Bu arada sürekli Asena Atalay dedim ama eskiden Asena Erkin'di. Yani futbolcu Caner Erkin'in eşiydi sonra ayrıldılar vs. tüm sürece hakimiz toplum olarak zaten çıkan yeni yazılar ve haberler aracılığıyla.

Bir de şöyle bir yazı okudum hakkında:

Kendisi Kanal D'de magazin programı sunuculuğu yapıyor.
Heh tamam şimdi oldu, bak bunu deyin ben anlarım, reklamı nasıl yaparsanız yapın kârdır olayı devreye girdi. E adamlar haklı gümdemde aşk deyip haber deyip tutacaklar ki program da sürsün, ama söner onun balonu da 3-5 aya yeni skandallar olmazsa.

Duygusal Yazılar
Duygusal Yazılar
Duygulandırıcı bir yazı olduasfjksadfjkdsf Neyse arkadaşlar biz kendi havamıza bakalım buyrun güzel aşk sözleri konumuz. Beğenmezseniz üzülürüömsdlksafdsaasdf Hadi çüs.

Yorumlar

  1. ben bu kadını seviyorum aslında

    YanıtlaSil
  2. bu kadını sevmiyorum hiç, hep adı bu tür haberlerde gazetelerde. belki gazetelerin suçudur ama pr'ı gerçekten kötü yapılıyor.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Aşk Sözleri ya da Güzel Komik Yazılar Paylaş Sende Bizimle Herkes Gibi, Şimdi Moda Bu !

Bu blogdaki popüler yayınlar

Renkli şekilli sözler

Renkli şekilli sözler

Göz£êrïmdê Pêrdê$ïñ ßâktıqım Hêr ¥êrdê$ïñ ¥âŞâr$âm §êßêßïm Ö£ür$êm Nêdêñïm$ïñ !

●●●мυтℓυℓυк вιℓє α¢ı ωєяισ ¢üηкü ѕσηυ ωαя вιℓισяυм...●●●

qözLeriniN renqİ ne oLursA oLsun qözya$LarınıN renqi hep aynıdırR !!

DeĞiŞkEn bIr dÜnYaDa, BeN SaBiT KaLıYoRuM. hErKeS BaŞkA BaŞkA SeVeRkEn, BeN YiNe sEnI SeViYoRuM...

$eYtaNmIsIN? MeLeKmİSİn? SaNkİ ßeNdEn YüReKLiMiSiN?

$eytanıN teK suçuU meLeqe tecavüzZ etmesiymiş$$ !

.. kim séwér béni bén kéndimi séwmésém?? Hér$ey béndé ba$Lar béndé biTér..!!!

güLLeRim devRiLiyoR gençLiğim savRuLuyoR vedaLaR yoRdu beni biLdiğin gibi değiL...

insanLıK öLdü ..! katiLi ; menfaaT !

yoK oLmayı qözZe aLdımm ! teKRar senDe doqmaK içinn !

aşKı tekRar istememM ! ziyanN ederRsinN !!

karizma msn nick


yaLnızLıqın adamıyım ! anLa ßeniİ !

deNeeee ! yanıLLL ! qöRR ! qeRçeqii qeçmi$i yoqK sayaRakK !

'' İnanıyorsan Savunduklarına, Arkasında Duracaksın...Gerek Yok Cellada Çıkarıldığında Darağacına, Tabureye Sen Vuracaksın!''

senin maRKa oLduqunN yeRd…

Morali bozuk nickler

yeNi * !


ѕαηкi вiяαz ραяçαℓı вυℓυтℓυ giвi *
яαнαтѕız є∂iℓмєк iѕтємiуσ...вiяαz нυzυя..υzαααα!!!
уєηi уüzℓєя тαηıмαк iѕтємiуσ нαуαтıη∂αкiℓєя σηα уєтєя..*
∂üηуα υмяυη∂α ∂iiℓ..

Güneş varsa en uçTa...
Morali bozuk nickler , moralsiz msn nickleri
GözLerimde bir yoL varsa bitmiyor tükenmiyorsa

Eğer, bi cennet varsa en uçta

GözLerimi her kapattığımda

Seni duysam sadece başucumda..! (:

HayaLden de oLsa



ѕαℓℓαηıяѕα∂α уıкıℓмαz тαнтıм (:














İnsan bazen kaybolmak ister.
kendi kendine kalmayı özler.
Hayaller kurmayı sever.
Gerçekler bazen az gelir,
Bu dünya bazen dar gelir,
Bu hayat boş gelir,
keyifLi bi qün.
Yinede keyifLi bi qün
..







küÇüKLüğüMdeN beri hep merak eTTim gök kuşaının 7 Rengının hıkayesıNı..sonra anLadm bızım hayatımızda gök ku$aının renkLeri ..' Her qüN dei$ik RenkLeriN içiNde ya$ııoRz..yagmur yagdıkdan soNra güNe$n cıkmasının anLamsızLıgı gbi. .













Bi Süre yaLnızLıa,SessizLie ihtiyacım Var sanırım.Bu denLi aqıR ŞeyLeri tek başıma kaLdıramıyorum.







BıraKında Kendime RenkLi Bi Dünya Yaratıyım.Sadeceo ve ben.Dünyan…

Hayat nickleri

hayat bo$ eğLen co$$

yoq canımın içi kaLbim dayanmzz oLduu $imdi!nede sewmi$im emanet ßu yürek
sanki..kaLbim ağLıyor..ta$ deiLki ßu yüreq dayanmıor...!!

öLürqen biLe yanımda oL sewgiLimm..cennet ßiLe çekiLmez snszz ahh ben
neyLeyim...
koLay yoL yoq oLmaya giden,ağır ağır yoLa dönüLür eLßet..


sana deLi gißi a$ıkken tükettiin bu kaLße yan...

istersen aL canımıda kurtuLayım..zaten kaLßim oLmadan ne kadar ya$arım..???

korkuorum geLen günden her gün daha fazLa..eLimde deiL nefretim ßüyüyor insanLara......

yüxsek doz a$k aLıp ßurda mutLu öLsek ya..

YasakLandın!! Hep SakLandığın bu KaLpten kovuLdun Sen.Isınıp Uyumayı Unut,SarıLıp AğLamayıda Günaydın Gittim Ben....


geçer demek inan Zzor çünkü a$k senin adın.!!!

ßana seni sewen 1kaLp biLe bırakmadın..



*yasıyorum bunuda biL ..!! gidiyorum adımı siL .. acıyorum yaramı deşş!


*gözümün yasını sildim bn.. kosmam kmsenin pesnden..


*gülüslerim vrdı bnm.. bn kmm bn nerdeim?? tm krsya gcrkn bıraktıın o el bnm!

*asıksan korkuyrsn kyp.. sewpte susuyrsn ayıp!…