Adım atmak için muhteşem olmak zorunda değilsin, fakat muhteşem olmak için adım atmak zorundasın.

Pazartesi, Ocak 2

Süper Yeni Kapak Sözler

1- Söz bilirsen söz söyle, sözünden ibret alsınlar.
Söz bilmezsen susta, seni bir adam sansınlar.

2- Dost sanma şanlı vaktinde dost olanı
Dost bil zor anında elinden tutanı.

2017 yeni kapak sözler
2017 yeni kapak sözler

3- Gönül ne kahve ister ne kahvehane
Gönül sohbet ister kahve bahane

2017 Atarlı Kapak Sözler

4- Allah islerse bir kişinin işini
Mermere bile geçirir dişini
İstemezse bir kişinin işini
Muhallebi yerken kırar dişini.

5- İçki yiğidi susturur, korkağı coşturur.

6- İki şey korkunçtur; anlaşılmamak ya da yanlış anlaşılmak.

En Kapak Sözler
En Kapak Sözler
7- Bak şu çeşmeye su içecek tası yok.
Kırma insan kalbini, yapacak ustası yok.

8- Aptallarla tartışma, başkaları aranızdaki farkı anlayabilir.

9- Ye yağlığı iç suyu. dondurursa dondursun
Ye tatlıyı içme suyu, yandırırsa yandırsın.

10- Dünya malı elde iken hep düşmanlar dost olur.
Elde bir şey kalmayınca dost bile düşman olur.

2017 süper yeni sözler

Mutluluk Sözleri

11- Akıl bir gemidir, fikir dümeni
Kullandır kendini, göreyim seni

12- Ne kadar bilirsen bil,
Söylediklerin karşısındakinin anlayabildiği kadardır.

Süper Kapak Sözler
Süper Kapak Sözler
13- Rakıya verip anırma
Tütünü verip savurma

Yeni Kapak Sözleri

14- İtimadı lütuf sanıp borca sarılma
Bir gün gelip istenecektir, sonra darılma

15- Bana benden olur, her ne olursa
Başım rahat eder, dilim durursa.

2 yorum:

Adsız dedi ki...

çok iyi atarlı sözler çok beğendim 2017 için ideal bencee

Ufuk dedi ki...

kapak ederler adamı ama bak cidden, ben beğendim misal ama kapak da oldum napcaz şimdik, okuyan kapak mı olcak durun size survivor 2017'de havucun yaptığı olayı anlatayım jhgasjkskdj
havuç var ya hani havalı havalı havuç kafalı diyen furkan kızılay boksör adem'e laf ediyor atarlanıyor ama görseniz lisedekiler nasıl atarlanıyorsa o da öyle hatta şöyle der bana araba kullanmayı babam öğretti tek geri vitesi öğretmedi. tee allahım ya bu gibi insanlar ünlü ya diyecek söz bulamıyorum.