Adım atmak için muhteşem olmak zorunda değilsin, fakat muhteşem olmak için adım atmak zorundasın.

Cuma, Ocak 6

Atarlı Giderli Sözler

Biz yaşama hep ters adımlarla başladık.Bundan dolayı insanlara ters geliriz.Hepte alakası olmayan düşlerle yaşarız.Hiç kimseden yardım dilemeyiz.

Atarlı Yazılar

Mahkumiyet değil özgürlüğü severiz. Emretmekten değil rica etmekten hoşlanırız. Her türlü hileyi biliriz ama dürüstlüğe önem veririz .İnsanların tipine yada endamına değil yüreklerine değer veririz.Bizim dostluğumuzu yürekliler bilir.Yürekli olduğun zaman bizler PAZARLIK değil MEZARLIK dostlarıyız...
Artist Sözler
Artist Sözler

Kah Çıkarım Gökyüzüne Seyrederim Alemi
Kah İnerim Yeryüzüne Seyreder Alem Beni.

Atarlı Giderli Sözler

Anlamlı Güzel Yazılar

İnanç Bir Tarladır Hedefi Olanların Sürdüğü
Gülmek Bir Mükafattır Ağlayan Gözlerin Gördüğü

Gururu Kırılmış Özlü Sözler

Atarlı Sözler
Atarlı Sözler

Ölüm Bir Karanlıktır Tüm Işıkların Söndüğü ...
İnsanlar İki Taraflıdır ''İYİ VE KÖTÜNÜN BÖLDÜĞÜ''

Doğruluk Sonsuzluğun Güneşidir Nasıl Olsa Doğar.

En damar Sözler

YüReKLeRDe üNLeM aKıLLaRDa SoRu iŞaReTiYiM.
AnLaMaYaNa aZ aNLaYaNa ÇoK GeLiRiM.

2017

Hayat Yollarla Çizilmiş Olsa Bile Bu Yollardan Birini Seçeksin
Yolunda Ölüm Olsa Bile Selam Werip Geçeceksin

Terk Etme

Artist Sözler

Atarlı Giderli Sözler
Atarlı Giderli Sözler

BaNa aRTiSTLiK YaPaCaKSan öNCe DeLiKaNLı oL!
KaRaKTeRi ZaYıF oLaN KiŞiLeR BaNa Ne RaKiB Ne DosT Ne De DüŞMaN
Ne De Dost Olamazlar

Tak Jileti Dudağına Şah Damarımdan Öp Beni...!

0 yorum: